Jump to content
vintagegmr

Planene mine i helgen er....

Recommended Posts

oterbart    406

Her var det usedvanlig høy terskel for å delta: Jeg skal egentlig bare sitte og pusse på retrospillene mine hele helga, men:

Hvorfor lager ingen et pokemongo-spill med målsetting om å utrydde IBERIA-sneglen, en gang for alle. Hvis man gjør snegledreping tilgjengelig på en digital plattform som ungdommene forstår, og gir dem XP og et fungerende levelsystem (+ DLC hesterustning ), vil vi endelig ha et fungerende våpen mot dem. I dag er det bare meg, en litt skallet mann i hagen - som begår daglige massemord - jeg er ikke trent i dette - her trenger vi en hær med avstumpa CS-GO og Pokemonentusiaster.

Eller i et retroperspektiv: hvorfor finnes det ikke et Blekk-Ulf eller Captain Planet-spill med mål om å samle inn søppel (og sidequests hvor man må grinde Iberia-snegler hele dagen lang for å få den legendariske hesterustningen til Blekk-Ulf?) ?

Alyxx    76

Skal flytte til et nytt rom så planen er å styre med det. Ellers spille gjennom Divinity: Original Sin med en kompis og jobbe på spillprosjekt.

• Upvote 1

vintagegmr    1160

Her var det usedvanlig høy terskel for å delta: Jeg skal egentlig bare sitte og pusse på retrospillene mine hele helga, men:

Hvorfor lager ingen et pokemongo-spill med målsetting om å utrydde IBERIA-sneglen, en gang for alle. Hvis man gjør snegledreping tilgjengelig på en digital plattform som ungdommene forstår, og gir dem XP og et fungerende levelsystem (+ DLC hesterustning ), vil vi endelig ha et fungerende våpen mot dem. I dag er det bare meg, en litt skallet mann i hagen - som begår daglige massemord - jeg er ikke trent i dette - her trenger vi en hær med avstumpa CS-GO og Pokemonentusiaster.

Eller i et retroperspektiv: hvorfor finnes det ikke et Blekk-Ulf eller Captain Planet-spill med mål om å samle inn søppel (og sidequests hvor man må grinde Iberia-snegler hele dagen lang for å få den legendariske hesterustningen til Blekk-Ulf?) ?

Hehe. Er så glad jeg ikke har det snegle problemet hjemme hos meg. :D Føler med deg!

Skal flytte til et nytt rom så planen er å styre med det. Ellers spille gjennom Divinity: Original Sin med en kompis og jobbe på spillprosjekt.

Dette høres ut som den perfekte helgen. :D

Selv har jeg stelt kone og barn hele helgen. De har ligget rett ut med feber og forkjølelse begge to. Så lite spillrelatert å rapportere fra denne kanten. :(

Sinfour    460

I helgen gjorde jeg stort sett ingenting.. Var meget sliten etter å ha hatt stand på messe med jobben. Det tok på..

Men etter en rolig helg så avsluttet jeg søndag kveld med Worms på pS4 med brødrene mine. Det var moro :)

Og så var datteren min og jeg så heldig at vi tilfeldigvis fant Lapras (Pokemon GO) like ved der vi bor. Så det var stas :) 

• Upvote 1

maD_mAN1983    998

skal gjøre minst mulig på mest mulig tid tror jeg :P tar ting som det kommer, eneste som er sikkert er at jeg ser på Alt for Norge på søndag kveld

• Upvote 1

Sinfour    460

Til helgen skal jeg på loppemarked, klippe grasset, spille Destiny, spise god mat, drikke mer cola enn jeg gjør i hverdagen, redigere Retrotimen før utgivelse neste onsdag og får nok besøk fra broder i løpet av helgen. Med andre ord, helt vanlig helg :)

Danny    63

Har satt av en del tid denne helgen til utvikling av retro1-databasen :) Det er den del som gjenstår, og det er en del funksjoner som jeg har lyst til å implementere. Trenger også en ny logo ...

Sneak peak

vPl1QlW.jpg

• Upvote 4

vintagegmr    1160

Gleder meg til helgen allerede. Da er det bare kos på planen. Bortsett fra et par timer på lørdag når jeg må hjelpe mamma å flytte. Så blir det litt rydding på spillrommet, litt spill på arcade maskin og så har jeg sett meg ut en film jeg skal se på. Det blir Steven Spielberg's - "Miracle on 8th street". Denne sees i ekte VHS kvalitet siden det er det formatet jeg har. :) 

Kan tro kona gleder seg. :D hehe

• Upvote 1

Sinfour    460

Helgen som var ble det Spillexpo.. men denne hlegen blir det håndball igjen, både lørdag og søndag faktisk. Sånn er det når man har en 10 åring som elsker håndball og scorer mest mål hver gang :) #stoltpappa

• Upvote 3

Rony12345    149

Igår handlet jeg div dvd serier på nettet, måtte utnytte black friday tilbudene, men orker ikke løpe rundt i butikker sammen med flere 100 rabiate mennesker på jakt etter kupp :P Men ble blant annet Two and a half men komplett serie, Macgyver komplett, James Bond komplett + ett par serier og filmer til.

Dagen idag og imorgen brukes på eksamenslesning og noe spilling. Hva som skal spilles er usikkert enda, men vurderer sterkt Zelda OOT

• Upvote 1

Sinfour    460

Har fått installert Final Fantasy XV på ps4, men ikke hatt tid til å starte enda. Men det er planen min for helgen, å starte på spillet. Så blir det vel en ryddesjau på rommene til jentene og i resten av huset. 

fuuma    507

Har blitt hektet på wow igjen så det blir nok en del spilling der. I tillegg så driver jeg ned pokemon sun & moon. Har akkurat installert FF XV så jeg må vel komme meg i gang der selv. Wow sluker så mye tid at det går smått med andre ting. :)

• Upvote 1

Rony12345    149

Ligget på sjukehus i 10 dager nå og kom endelig hjem igår, så helgen er blitt delvis brukt/brukes på sykehus, juleverksted og film hjemme =)

vintagegmr    1160

Ligget på sjukehus i 10 dager nå og kom endelig hjem igår, så helgen er blitt delvis brukt/brukes på sykehus, juleverksted og film hjemme =)

Huff da. Håper alt er bra med deg. :) Du får kose deg hjemme nå da med juleverksted og film. ;)

• Upvote 1

Sinfour    460

Var på julebord i Geilo i helgen. Mye god mat og mye god drikke. Rakk jammen meg håndballkampen til datteren min også, men det ble tidlig kvelden i går...

• Upvote 1

vintagegmr    1160

Planene denne helgen før jul er å ta meg en juleøl i kveld. Kanskje starte på nytt med "Last of us". Kose meg med familie som endelig er blitt relativt friske alle mann. Har hatt kone med feber og forkjølelse i nesten 4 uker stakkar og en datter med 2 runder med forkjølelse først og falsk krupp etterpå. Så nå skal vi kose oss. Også er det bare 2 arbeidsdager igjen før juleferie. :D

maD_mAN1983    998

IMG_20161216_162130_zpsyimzsqdp.jpg

ble visst litt digert bilde, men skal prøve å få limt alt som ikke trenger lakkes på denne i helgen, også kommer vell pakken med diverse lakk til uken håper jeg