Jump to content
Zerqent

NINTENDO SWITCH!

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

har nok lyst på etterhvert, men er ikke sånn hyped enda ihvertfall, men ser nå spennende ut, får bare se hva som dukker opp av spill

• Upvote 1

Dadaph    630

Forsiktig optimisme herfra. Ser tøft ut, men jeg erkjenner jeg er biased fordi jeg liker Nintendo.

Men skal ha den selv, selv om jeg tilhører den stolte PC Master Race nå, er jeg ennå ikke HELT hjertesløs. Trenger min Mario-fiks ett sted :)

• Upvote 1

Sinfour    459

Blir vel til å måtte ha en slik også, men siden jeg liker best å spille hjemme, så driter jeg egentlig om den kan tas med på tur.

• Upvote 2

knutolek    78

Blir nok kjøp her ja.

Men ser cdon har en svimlende pris på forhåndsbestillingen sin, håper ikke det er den prisen som blir gjeldende ved lansering

vintagegmr    1160

Blir nok kjøp her ja.

Men ser cdon har en svimlende pris på forhåndsbestillingen sin, håper ikke det er den prisen som blir gjeldende ved lansering

Det tviler jeg sterkt på. De aner sikkert like lite som oss hva prisen blir. :P hehe

Sinfour    459

Blir nok kjøp her ja.

Prisen er nok feil, men blir nok sikkert om med NES Mini der mange har forhåndsbestilt og det kommer kun 157stk inn i Norge i November. De fleste har fått utsatt dato til Januar (Ikke problem for min del). Men vi kommer nok til å se skyhøye priser på både NES Mini og Switch da Bergsala tydeligvis ikke tror Norge har penger.... 

knutolek    78

Blir nok kjøp her ja.

Det tviler jeg sterkt på. De aner sikkert like lite som oss hva prisen blir. :P hehe

Regner med det er placeholderpris ja, ellers hadde det rett og slett vært alt for gale :P:)

fuuma    507

Syntes den ser helt sjef ut, kommer nok til å bruke sofa modus med pro kontroller for det meste, men det som gleder meg mest er at alle som utvikler til 3ds kan flytte over til switch. Blir deilig å spille alt som ville kommet på håndholdt denne generasjonen på tv'en.

• Upvote 1

nintendo8bit    175

Blir nok kjøp her ja.

Prisen er nok feil, men blir nok sikkert om med NES Mini der mange har forhåndsbestilt og det kommer kun 157stk inn i Norge i November. De fleste har fått utsatt dato til Januar (Ikke problem for min del). Men vi kommer nok til å se skyhøye priser på både NES Mini og Switch da Bergsala tydeligvis ikke tror Norge har penger.... 

Hvordan er det mulig å ta inn 157stk? Regner med at ikke Bergsala gjorde dette med vilje såklart, men uansett. Hørte at det var leveringsproblemer, men ikke at det var så ille.