Jump to content
RENDEEz

Nintendo Switch - 03.03.17 - Tanker?

Recommended Posts

RENDEEz    93

Alle har vel fått med seg detaljene nå.

Antallet launch titles skremmer meg litt, men vi får se hva de annonserer når vi nærmer oss. Blir det day one purchase på noen her?

Jeg tror jeg kjøper Zelda: Breath of the wild på Wii U, men er ikke sikker. Den versjonen kommer garantert til å bli et samleobjekt i likhet med Zelda TP på GameCube. Super Mario Odyssey ser ganske kult ut, men utenom det så er jeg ikke så stoka.

Hva tenker dere?

fuuma    507

Tror det blir day one for min del, liker konsollen, jeg hadde kanskje håpet på et mario spill til launch selv om det bare skulle være et new super mario bros spill. Veldig fint om konsollen tar over for både wii u og 3ds så jeg endelig kan få spille håndholdte spill på tv'en. Hadde håpet på et 3ds adapter til wii u når det ble annonsert at den hadde touch skjerm, men det skjedde aldri så da håper jeg de holder seg til en konsoll som kan gjøre begge deler i fremtiden.

vintagegmr    1160

Vet ikke om det blir launch day på meg, men skal garantert ha den. Er første maskin på lenge jeg virkelig fallt for. Så tror det blir den med zelda og mario kart. Mario om det kommer noe nærmere. :)

morck    4
Det vil være en retro spillkonsoll for meg, jeg vil kjøpe den etter 15 år :) Det er ikke nok der for at jeg ønsker å kjøpe på launchday heller.

knutolek    78

Virker veldig lovende. Blir kanskje ikke day one for min del. Zelda, fire emblem, Mario og xenoblade er alle meget interessante titler i mine øyne. The hype is real! Haha

Øyvind G    25

Jeg kommer til å betille så fort de riktige prisene er på plass her i Norge.

Zelda har jeg gledet meg til lenge. Jeg har også velig lyst på Mario kart, splatoon og Mario odyssey. Må også ha en pro controller.

• Upvote 1

Sinfour    459

Kommer til å bestille på release dato. Selger unna litt spill og figurer for å komme greit opp mot summen den vil koste i butikken. Gidder ikke å bestille på forhånd. Skal ha Zelda i første omgang.  

Joantheman    950

Blir ikke day one tror jeg, prøver å holde igjen men ja Zelda gir litt hype! Nye Mario ser sykt bra ut. Pre order hadde vært på plass med en gang om det var et launch spill!!

Dadaph    630

Blakk vår ja. Lite spill i lanseringsvinduet for meg, men jeg tviler samtidig sterkt på at prisen kommer til å synke innen det kommer flere spill jeg er interessert i.

Mario Kart 8 og Splatoon har jeg på en måte fra før (og jeg misliker sterkt ideen om å betale for online), men Mario Odyssey synes jeg så helt fantastisk ut.

Galfodo    58

Jeg har forhåndsbestilt 2 forskjellige steder. På GameStop mente de at det kunne ta opp til 1 måned å få maskiner til de som står på lista per dags dato... Sånn sett er det vel ingen grunn for Nintendo å skru ned prisen så lenge etterspørselen er større enn tilbudet. Jeg har bestilt Zelda og gleder meg selvsagt vanvittig til Mario Odyssey.

maD_mAN1983    998

blir nok ikke kjøp med en gang, men skal nok skaffes etterhvert om det så bare er for å spille Zelda og Mario, men får se hva annet som dukker opp også, Mario spillet så ihvertfall spennende ut

Sinfour    459

Spent selv om jeg får den til fredag, men skal på pokerkveld uansett, så det spillet svært liten rolle igrunn :)

Dadaph    630

Litt kjipt at lansering er på fredag når posten ikke leverer på lørdag lenger. Misser man fredag må man kanskje vente over hele jævla helga.

De gjør det med vilje! Det er en sammensvergelse satt sammen av NWO og Hillary Clinton. Det har jeg lest på Internett!

• Upvote 2

Joantheman    950

Spent selv om jeg får den til fredag, men skal på pokerkveld uansett, så det spillet svært liten rolle igrunn :)

Poker? Ajajaj! Nå kommer økokrim!

Litt kjipt at lansering er på fredag når posten ikke leverer på lørdag lenger. Misser man fredag må man kanskje vente over hele jævla helga.

De gjør det med vilje! Det er en sammensvergelse satt sammen av NWO og Hillary Clinton. Det har jeg lest på Internett!

clinton foundation støtter Nintendo *xfiles musikk spilles i bakgrunnen*
  • Upvote 1

Galfodo    58

Jeg snakket med GameStop Storo i dag og de sa at alle som har forhåndsbestilt får på releasedagen, så da er kanskje ikke pågangen så stor likevel?

Dadaph    630

Poker? Ajajaj! Nå kommer økokrim!

clinton foundation støtter Nintendo *xfiles musikk spilles i bakgrunnen*

Det er en i og en o i Clinton.

Det er en i og en o i Nintendo.

Trenger jeg å si mer?

• Upvote 1

Øyvind G    25

Jeg var innom GameStop selv idag og skjekket ut og side jeg var tidlig ute så får jeg min på Fredagen. Han sa at alle som de fikk inn allerede var solgt så pågangen er der.

Jeg angrer for at jeg ikke forhåndsbestilte pro controller når jeg likevel hadde bestemt meg for at jeg skal ha den. Disse var også utsolgt hod GS så jeg får lete litt rundt på Fredag å se om jeg finner en.

• Upvote 1

Sinfour    459

Jeg var innom GameStop selv idag og skjekket ut og side jeg var tidlig ute så får jeg min på Fredagen. Han sa at alle som de fikk inn allerede var solgt så pågangen er der.

Jeg angrer for at jeg ikke forhåndsbestilte pro controller når jeg likevel hadde bestemt meg for at jeg skal ha den. Disse var også utsolgt hod GS så jeg får lete litt rundt på Fredag å se om jeg finner en.

Den ser ut til at du kan få noe billigere på komplett faktisk.