Jump to content
RENDEEz

Nintendo Switch - 03.03.17 - Tanker?

Recommended Posts

nintendo8bit    175

De DNB-kampanjene der er rimelige ville. 20% på nesten alt. Det blir litt over 700kr i rabatt på Switch (ca. 2900kr istedenfor 3600kr).

Og angående tilgjengelighet, tror det vil variere ganske fra butikk til butikk. En butikk ikke så altfor langt unna hvor jeg bor har bestilt in 6 stk. Switch, men har kun 1 forhåndsbestilling. Om de får inn 6 stk. vet jeg dog ikke, men trykket på forhåndsbestillingen var ikke kjempehøyt akkurat der isåfall.

Edited by nintendo8bit

Dadaph    630

CDON ass. Eller posten, jeg vet ikke. De sendte onsdag, så skulle jo tro det skulle komme idag, men sporingen har ikke oppdatert seg på 40 timer, så jeg vet ikke hva som skjer.

Endelig blitt ganske hypet på Zelda også. Ikke fordi det får 10ere overalt, men fordi flere Youtubere, som feks ProJared har sagt akkurat det som skal til for å overbevise meg om at dette ikke bare er "nok en open world", som jeg lenge har vært redd for.

Jaja... har overnattingsbesøk i to dager, så får ikke spilletid før søndag uansett når jeg får spillet og Switchen.

Øyvind G    25

Min erfaring med cdon er bra helt til man kommer til forhåndsbestilling. Alle 3 gangene jeg har forhåndsbestilt derifra so kommer varen flere dager etter release.

Gikk veldig fint på gamestop. De er litt sleipe da de setter opp pris på spill og andre ting som f.eks amiibo. Konsollen hadde normal pris på 3600. Zelda BOTW kostet 700!

• Upvote 1

vaako    134

Min erfaring med cdon er bra helt til man kommer til forhåndsbestilling. Alle 3 gangene jeg har forhåndsbestilt derifra so kommer varen flere dager etter release.

Gikk veldig fint på gamestop. De er litt sleipe da de setter opp pris på spill og andre ting som f.eks amiibo. Konsollen hadde normal pris på 3600. Zelda BOTW kostet 700!

har samme erfaring med cdon der, bestiller aldri der når jeg skal ha noe til release

Galfodo    58

Har bestilt fra Platekompaniet. Samme problem der. Pakken er sendt, men det er umulig å vite hvor den er eller når den kommer. Heldigvis fikk jeg en på GameStop i går. Eller i natt. Men skal si de melker early adopters.. 900 spenn for en pro controller. Og 1 2 Switch kommer garantert til å følge med maskinen om litt...

nintendo8bit    175

Tror ikke de på Finn.no får solgt til de prisene. Er noen nettbutikker, blandt annet CDON, som fortsatt har Switch på lager. Ellers forventes ny forsyning hos de andre om ikke så altfor lenge.

Den ene på Finn.no til 3650kr er også kjøpt på DNB-kapanjen :) Står DNB på kvitteringen, hadde stått Bankaxept eller noe hvis det var debitkort. Den selges isåfall til ca. butikkpris.

Joantheman    950

Håper ikke de får solgt noe. Virker som Switch salget går veldig bra, ser bare Switch overalt på nettet. Det var ikke sånn når WiiU kom. Dette er veldig bra, håper den får mange spill :)

maD_mAN1983    998

har lyst på både zelda og bomberman, men føler ikke at 2 spill er grunn nok til å kjøpe konsollen, så avventer og ser hva mer som kommer, men om ikke før så må jeg nok ha den når mario odessy kommer ut, så håper det kommer en fin bundle da om det ikke kommer før :P

Sinfour    459

Nå har jeg spilt med Switch siden fredag og jeg kan si jeg er blitt veldig glad i den. Jeg har da kun spilt Zelda, men både på tv og i sofaen med skjermen. Jeg kjøpte ikke pro kontroller, så setter joycons på den "kontrolleren" som fulgte med og det funker helt fint og sitter bra i hånda. 

Eneste lille trekk er at den kan føles litt tung etterhvert (konsollen) etter et par timer spilling i sofaen. 

Men er Zelda bra? JA!! Noe av det beste jeg har spilt på mange mange år

Dadaph    630

CDON er herlig retardert og har fortsatt ikke klart å levere til meg... i Oslo, fire dager etter release, FEM dager etter "ventet levering"...

Er dette virkelig normalt?

Sinfour    459

CDON er herlig retardert og har fortsatt ikke klart å levere til meg... i Oslo, fire dager etter release, FEM dager etter "ventet levering"...

Er dette virkelig normalt?

Hvis den går via den nye post terminalen i Olso, så ja, dessverre. Vi sendte pakker herfra (dvs jobben) forrige mandag som kom til kunder først torsdag/fredag etter å ha ligget i Oslo siden mandag kveld. 

Får håpe du får den snart.

Dadaph    630

Regner med imorgen. Hørte noe om at man bør ha sett "Ankommet terminal i Oslo" innen klokka 23 dagen før for å ha sjans til å få den dagen etter. For meg skjedde det 1:20 i natt, og jeg har ikke fått idag (derimot fikk jeg en pakke fra Tyskland som ble sendt på torsdag, samme dag CDON sendte fra Sverige).

Edited by Dadaph

Dadaph    630

Rettelse: den kom på kvelden sånn at jeg akkurat rakk hjem til post-i-butikk før det stengte.

Hvem som nå sa det til meg, tullet.

• Upvote 2