Jump to content
maD_mAN1983

maDmAN's Game Boy Color samling

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

Har begynt å samle litt smått på CIB Game Boy Color spill, så tenkte jeg måtte lage en post her da, så får man se litt utvikling av den samlingen med tiden, vokser ikke så fort for øyeblikket, men tar seg nok opp litt igjen når man er ferdig med å betale tilbake det man skylder folk ellers, litt viktigere enn å kjøpe spill det synes jeg xD her er bilder av det lille jeg har ihvertfall 17 (av 466 for komplett samling)
001_zpsar0qfxia.jpg002_zpsybhenpvr.jpg003_zps1b5jvnwz.jpg004_zpsxrjfm9uj.jpg005_zpstrb8mqnr.jpg006_zpspt6lqahm.jpg

• Upvote 5

RENDEEz    93

Strøken kopi av Pokèmon Gold! :)

Gold/Silver er de beste pokèmon-spillene imo. Skulle ønske jeg satte av tid til å spille gjennom alt ekstramateriale i Ruby/Sapphire!

maD_mAN1983    998

det er rimelig langt fra strøkent, men fikk esken og spillet for en grei pris fra Kelger så da var det greit, mangler manualen, men burde være overkommelig å få skaffet manualen senere, liker egentli X/Y best jeg av de jeg har spillt, har dog ikke spillt Gold/Silver enda, men har spillt alle andre generasjoner

maD_mAN1983    998

sier ikke nei takk til det, er ganske så lang tids prosjekt dette da, samler jo fortsatt for komplett Gamecube samling også, men jo ikke handle mer enn man har råd til, så da går det sakte til tider :P lite folk som samler på disse håndholdt spillene, så da fikk jeg lyst til å starte litt smått med det, plukker også opp GameBoy og GameBoy Advance spill hvis jeg kommer over CIB av det til greie priser, men har ikke planer om komplett GBA med det første ihvertfall, da det er over 1000 spill til den, men GameBoy og GameBoy Color har 466 spill hver seg, så burde være mulig med tiden, om det ikke er noen sinnsykt dyre spill (da kjøper jeg eventuelt amerikansk utgave hvis det er mye billigere), er ingen gode lister over rarity av Europeiske spill der ute, men har en liten oversikt over noe av det som er sjeldent ihvertfall, sånn at jeg vet hva jeg skal holde utkikk etter, er ihvertfall 3 av de 17 spillene jeg har som er listet som Rare der jeg har sett, og 2 av de fikk jeg gratis, og den 3. var ikke så dyr den heller (Golden Goal, å er vell sjeldent folk betaler mye for fotball spill uansett hvor sjeldne de er)

maD_mAN1983    998

Legend of River King og Monkey Puncher, resten av de jeg har er listet med ? på rarity foreløpig på siden jeg bruker :P

spillene som står bak Soccer, Pool og Tweenies er Legend of the River King, Billy Bob, Monkey Puncher, Ole Brumm, Snowboarding, Battletanx, Freestyle Scooter, Pokemon Gold, Super Mario Deluxe, Xtreme Wheels, Roswell og The Mummy, så basicly, jeg har tatt frem 3 og 3 for å ta bilde, til vanlig ser du bare River King, Billy Bob og Monkey Puncher med fronten fremover (ihvertfall enn så lenge, blir vell snart ikke plass til det)

Nesfan    77

Nice! Regner med at du kan korte ned lista di med å hamstre CIB spill på ebay i 20-30 kr stk klassen :P Er vel mye billige drittspill til Gameboy... Men jeg digger full set samlinger, så stå på :D

• Upvote 1

maD_mAN1983    998

driver sakte men sikkert å sjekker ebay priser å legger til på lista mi, sånn at jeg vet ca. hva jeg må ut med for hvert enkelt spill ihvertfall :P

• Upvote 1