Jump to content
Rony12345

ØK VHS/DVD filmer, div serier

Recommended Posts

Rony12345    148

Ønsker å kjøpe litt VHS filmer innenfor forskjellige sjangere, er interessert i alt av VHS og DVD innenfor dette, så lenge det er norsk tale. Pris blir vi enige om =)

- Pokemon (De gamle, ikke det nye crappet som sendes nå, altså alt av film som tilhører regionene som kom før Ruby/Sapphire/Leafgreen).

- Digimon

- Beyblade

- Super Mario Bros

- Ole, Dole og Doffen på Eventyr

- En langbeint film (Film basert på Langbein og sønn)

- Timon og Pumba (Spill til dette er også av interesse)

- Løvenes konge (Spill til dette er også av interesse)

Vet ikke om alt dette finnes på vhs/dvd, men også interessert i følgende serier om det finnes med Norsk tale

- Kim possible

- Powerpuff jentene

- Totally Spies

- Livet med Loui

- Langbein og sønn

- Medabots

- Lilo og Stich

- Quackpak

maD_mAN1983    998

Lilo & Stitch har jeg fått lastet ned 33 av 39 episoder fra sesong 1 med norsk tale ihvertfall, men det er nok tatt opp fra disney channel etter hva jeg kan se, så er nok verre å få fysisk utgave av det.

har Ole, Dole og Doffen på Eventyr: Spennende Seilas på vhs her av det du nevner, ellers har jeg mye rart du ikke har på listen din på vhs, som Masken, Tiny Toons, Wuzzlene, Popples, Texas Jack, Dennis, Smurfene, Lille Nemo, Denver den siste Dinosaur og Hundepatruljen av de med norsk tale, muligens flere også hvis jeg begynner å se etter, sånn hvis det skulle være intresse for noe som ikke er nevnt, er selv ute etter vhs eller dvd med tilbake til fremtiden den animerte serien med norsk tale

maD_mAN1983    998

Langbein og sønn vet jeg at jeg så på med norsk tale, på tv3 tenker jeg

alle nevnte vet jeg har gått med norsk tale på tv, bortsett fra Medabots som jeg aldri har hørt om, men regner med det gikk med norsk tale også, er vell mer spørsmål om de har kommet ut på vhs/dvd med norsk tale

- Quackpak denne heter vell kvakkpakket på norsk mener jeg

Livet med Louie er det 2 epiosder av med norsk tale på youtube, det er alt jeg har funnet på nett av den med norsk tale

har dog ikke sett noen av seriene til salgs med norsk tale av de som er usikkre

Rony12345    148

Lilo & Stitch har jeg fått lastet ned 33 av 39 episoder fra sesong 1 med norsk tale ihvertfall, men det er nok tatt opp fra disney channel etter hva jeg kan se, så er nok verre å få fysisk utgave av det.

har Ole, Dole og Doffen på Eventyr: Spennende Seilas på vhs her av det du nevner, ellers har jeg mye rart du ikke har på listen din på vhs, som Masken, Tiny Toons, Wuzzlene, Popples, Texas Jack, Dennis, Smurfene, Lille Nemo, Denver den siste Dinosaur og Hundepatruljen av de med norsk tale, muligens flere også hvis jeg begynner å se etter, sånn hvis det skulle være intresse for noe som ikke er nevnt, er selv ute etter vhs eller dvd med tilbake til fremtiden den animerte serien med norsk tale

Send gjerne en PM med bilde av alt, mulig vi kan gjøre en byttehandel. Får 1 svær postpakke nå med VHS. Litt usikker på om tilbake til fremtiden er der, men kan sjekke når jeg får den =)

Boomstick    98

Har vært på en bruktrunde i dag, og hadde dette temaet litt i bakhodet.

Jeg syns jeg stadig vekk ser norske barne-VHS, men har ikke sjekka så nøye om det er norsk tale på alt. Disney-klassikerne er jo overalt for en femmer, men det er kanskje ikke interessant?

Uansett, fant litt diverse. Noe plukket jeg med meg, og noe lot jeg stå. Er jo ikke akkurat fare for at dette forsvinner fra hyllene med det første..

Mye Snurre Sprett og Ole Brumm, og en forseglet(!) utgave av Pinocchio. Går langt mellom forseglete VHS'er.

Tom og Jerry ++ Alt med norsk tale.

Ole, Dole og Doffen og en Tintin som er tusja på.. Men kan jo bare bytte cover. Norsk tale.

Også klarte jeg ikke dy meg.. "Når du hører denne lyden *prrring* kan du bla om til neste side"

Anyways var poenget egentlig å si at bruktbutikker er fulle av sånt, og hvis det er noe helt spesielt du ser etter kan du jo si fra, så holder jeg gjerne utkikk.

(Fant for øvrig en del spill til Xbox360 og PSP til en femmer, og en NES. En N64 og en Xbox360 ble solgt rett før jeg kom)

EDIT: PS: Fant også en bunke med et ti-talls forseglede "Torino 2006" til PS2, hvis det skulle være av interesse for noen. Solgte vel ikke så godt som de hadde håpet..

Edited by Boomstick
  • Upvote 2

Rony12345    148

Har vært på en bruktrunde i dag, og hadde dette temaet litt i bakhodet.

Jeg syns jeg stadig vekk ser norske barne-VHS, men har ikke sjekka så nøye om det er norsk tale på alt. Disney-klassikerne er jo overalt for en femmer, men det er kanskje ikke interessant?

Uansett, fant litt diverse. Noe plukket jeg med meg, og noe lot jeg stå. Er jo ikke akkurat fare for at dette forsvinner fra hyllene med det første..

Mye Snurre Sprett og Ole Brumm, og en forseglet(!) utgave av Pinocchio. Går langt mellom forseglete VHS'er.

attachicon.gif20170310_121027.jpg

Tom og Jerry ++ Alt med norsk tale.

attachicon.gif20170310_140953.jpg attachicon.gif20170310_141234.jpg attachicon.gif20170310_141028.jpg

Ole, Dole og Doffen og en Tintin som er tusja på.. Men kan jo bare bytte cover. Norsk tale.

attachicon.gif20170310_142136.jpg

Også klarte jeg ikke dy meg.. "Når du hører denne lyden *prrring* kan du bla om til neste side"

attachicon.gif20170310_142320.jpg

Anyways var poenget egentlig å si at bruktbutikker er fulle av sånt, og hvis det er noe helt spesielt du ser etter kan du jo si fra, så holder jeg gjerne utkikk.

(Fant for øvrig en del spill til Xbox360 og PSP til en femmer, og en NES. En N64 og en Xbox360 ble solgt rett før jeg kom)

EDIT: PS: Fant også en bunke med et ti-talls forseglede "Torino 2006" til PS2, hvis det skulle være av interesse for noen. Solgte vel ikke så godt som de hadde håpet..

Sendt deg en PM =)

Boomstick    98

Har allerede handla inn omtrent 20 filmer øremerket Rony12345, og samler opp til en full norgespakke. Men siden det ikke går å legge inn bilder på PM, legger jeg bilder fra bruktbutikker her, så kan du se gjennom om det er flere du vil ha før jeg sender.

post-3900-0-97140500-1490682119_thumb.jpg  post-3900-0-71677900-1490682137_thumb.jpg  post-3900-0-17208200-1490682153_thumb.jpg

post-3900-0-26012700-1490682165_thumb.jpg  post-3900-0-04918700-1490682178_thumb.jpg  post-3900-0-85782500-1490682190_thumb.jpg

Noe av interesse?

• Upvote 1

Nesfan    77

Da er loppissesongen over for min del, så dette er det jeg fant til deg :)

IMG_20170520_123413_zpsgbqp7cnf.jpg

Send meg en PM så kan vi ta resten derifra :)

• Upvote 1