Jump to content
Sign in to follow this  
Joantheman

Super 5 in 1 verdi?

Recommended Posts

Joantheman    950

Hei igjen! Fant ikke noe på google jeg. Det er bare plastikk der skruene skulle vært så får ikke åpnet. Har dette noen verdi? 100kr kanskje? Det ser ikke ut som det er fra i går så tror det er en gammel pirat, siden fifa 96 er der og ikke noe dyre spill. Er ikke så god på snes rariteter post-1774-0-58843300-1488918493_thumb.jpgpost-1774-0-82084500-1488918530_thumb.jpg

gtdalby    85

Den der ble faktisk solgt i Norge av ett eller annet postordrefirma jeg ikke husker navnet på mens SNES fremdeles var i butikker her i landet. Var vel en advarsel om at det ikke var batteribackup på spillene også. Må vel spille gjennom hele Super Mario World i en omgang da :P

Edit: Det var GAME-klubben som solgte de.

• Upvote 1

Joantheman    950

Den der ble faktisk solgt i Norge av ett eller annet postordrefirma jeg ikke husker navnet på mens SNES fremdeles var i butikker her i landet. Var vel en advarsel om at det ikke var batteribackup på spillene også. Må vel spille gjennom hele Super Mario World i en omgang da :P

Edit: Det var GAME-klubben som solgte de.

Det er kult, da forblir det i samlingen :)

Er det de ekte spillene i kassetten?

Liker de som er fake spill på ekte merkevare, f.eks pokemon til famicom.

Skal prøve å teste det i kveld!

gtdalby    85

Skal prøve å teste det i kveld!

Sjekk om det faktisk er Fifa 96 og ikke det første Fifa spillet. De andre skal vel være de vanlige spillene tror jeg.

Joantheman    950

Det var fifa 96. Det og Tom & Jerry var engelsk( ikke at jeg spilte så langt i det). De andre spillene var den japanske utgaven. Det står top racer allerede i menyen :P men alle ser ut til å funke så det var nok en grei deal den gangen

• Upvote 1