Jump to content
Joantheman

Ps plus prisen skrudd opp igjen

Recommended Posts

Joantheman    950

Fikk en mail om at prisen er skrudd opp igjen. Da blir det slutt for min del, spiller stort sett jrpgs og andre sære spill på ps4 så blir sjelden brukt særlig mye online på den. Jeg husker ikke hva det kostet før forrige gang de hevet prisen men det var langt under hva det skal koste nå. Det er sikkert ikke dyrere enn gold på xbox men blir for mye til at jeg gidder, hva syns dere?IMG_3400.thumb.PNG.8ad6b3c1cb50b0cd16846366e3a19d63.PNG

fuuma    507

La på 1 år på mitt abonnement til 395,- før prisen går opp så får jeg se om et år. Bruker aldri online delen selv.

maD_mAN1983    997

kjøpte 1år på tilbud for pluss minus 200kr for en liten stund siden, bruker ikke online delen så mye selv, men er fint å få spill hver måned da, kommer nok til å fylle på igjen når det er tilbud igjen ved senere anledning

Lodium    71

Mener det ikke er så lenge siden de økte prisene. Kommer nok til å abonnere fortsatt da man i det minste får prøve spill gratis så lenge man har abbonementet men blir det noe særlig dyrere enn det her så tror jeg at jeg holder meg til lan spilling og online via steam og andre alternativer som enten er billigere eller gratis. Man betaler tross alt isp for gå online da blir det feil at en enda en gang må betale en 500 kr for å få tilgang til online funksjoner selv om det er for å betale for vedlikehold av serverene til sony. De tjener så vidt jeg vet ganske bra, hvertfall spill divisjonen til sony. Men er vel grådighetskulturen som er gjeldende tenker jeg.

Lefalaja    61

Hvis du ikke trenger online og spiller/kjøper ikke mer enn 6-8 spill i året så trenger du ikke PS PLUS.

Jeg MÅ ha det. Det er absolutt must for meg. Kjekt å spille noe nytt hver måned og trenger online av og til.

maD_mAN1983    997

har det nå bare for gratis spillene jeg :P men forlenger bare når det er tilbud på det da, så satser på at det er noe bra tilbud igjen før tiden min går ut til neste juli 

RENDEEz    93

Jeg gidder aldri å laste ned spill jeg aldri kommer til å spille gjennom. Spiller litt Uncharted 4 online kanskje èn gang i måneden, så vet ikke hvorfor jeg betaler for dette lenger :P