Jump to content
Rony12345

Fjerne teiprester

Recommended Posts

Rony12345    149

Jeg kjøpte en komplett samling med CSI Miami. Men, selger hadde teipet alle sesongene sammen med en skikkelig fæl gjennomsiktig pakketeip.
Så når jeg tok av teipen er alle sesongene fryktelig klissete og seigt der teipen har vært.

Noen som har gode forslag til hva jeg kan gjøre for å fjerne dette uten å ødelegge boksene? =)

Boomstick    100

Jeg bruker noe som heter Label off, funker veldig bra! Bruker det på det meste, også på pappeskene til for eksempel gameboy-spill, uten at det går ut over annet enn teip og klistremerker.

Kjøper den på Kjell & co:

https://www.kjell.com/no/produkter/data-og-nettverk/datamaskinkomponenter/kjoling/kjolepasta/prf-label-off-etikettfjerner-p18380

• Like 1

Svele    17

Hei.

Ang. Label Off sprayer så er de helt grei å bruke hvis du er rolig på labben.

MEN!! Vær foriktig og ikke "gnikk" for mye med disse da de er svært sterk og kan ofte ødelegge mer enn å gjøre godt.

Har prøvd selv med label off og har vært uheldig med å skrubbe av printen både fra cover og discs.

Edited by Svele
  • Like 1

Rony12345    149

Takk for info! Gnikket litt for hardt med engang så sesong 1 fikk litt medfart, men de andre sesongene ble greie =)

Takk for tips og info til begge 2 =)

Zerqent    279
10 hours ago, Danny said:

Jeg bruker plasterfjerner som man får kjøpt på de fleste apotek. Fungerer bra :)

Eneste negative her er vel at den også inneholder peanøttolje, man merker at det kan bli litt fett etterpå (... ja jeg brukte kanskje litt mye på de PS2-covera :p)

• Like 1