Jump to content
Sign in to follow this  
Petey Piranha

Jippi, jeg er "millionær"

Recommended Posts

Dagens fremside av VG! 

Artikler som dette som ødelegger for oss som prøver å samle. Hvermannsen som ser denne forsiden tenker: hmmm, har ikke jeg en sånn stående på loftet et sted og den kan jeg få kr. 10.000,- for 🤑 jippi 😍

Så nå tror vell alle som har en nes at de kan få 10k for den, kanskje tilogmed 100k når de ser under og ser at det er nes nr 001. Første nes som noen gang er laget, wow🤣

Blir spennende å følge med på finn fremover.

IMG_20180822_180031443~4.jpg

• Like 1

Dadaph    630

Grøss

Minner meg om den gangen jeg så noen av ren uvitenhet prøve å pushe Zelda-kassetter på en salgsbod på en messe.

"Men se da! Det er gullversjonen! Verdt 2000!"

Boomstick    97

Jeg solgte en fungerende NES for 300 kr forrige uke, med alt tilbehør og et spill (Turtles). Solgte til en hyggelig fyr som kom for å kjøpe en N64 jeg hadde på finn, og som nettopp hadde funnet tilbake gløden for retrospill. Jeg hadde en ekstra NES liggende, og så ingen grunn til å flå stakkaren. Men det er altså 9700 kr i tapte inntekter (kilde: VG).

Gode muligheter for å selge nintendoer til 5000 spenn fremover, til "smarte resellere" som vil selge videre for 10000.

For øvrig er dette en viktig påminnelse om at alt man leser i VG er overdrevet, dårlig faktasjekket og ganget med 10!

• Like 1

Lodium    80

Ha ha, det er ikke første april heller. Huff, håper ikke det er noen tullinger som seriøst blir å tro de kan få 10000 for en helt vanlig Nes.

Dadaph    630

Min Super Mario Bros må være sjelden fordi den ikke har samme artworken som første bildet på googel sørtsj!

Selges til hbo fem millioner dollars.