Jump to content
Sign in to follow this  
koddi

Mario Bros i konsoll "bundle"

Recommended Posts

koddi    1

Hei, trodde min gamle kjære NES var CIB. Men tror jeg mangler eksen til Mario Bros. som følgte med.

Dvs. vet noen om det faktisk følgte eske med til spillet med kosollen eller var det kun maual slik som f.eks. til SNES.

Og hvis det følgte eske med spillet hviken av eske-variantene var det? Er det "short box", "action pack" osv.

Har den klassike "seal of quality" på konsoll eksen, dvs. ikke den ovale. Hvis det kan være til hjelp.

Har noen selv en orginal konsoll-eske liggende med spillet som kan si noe om dette?

Vil gjerne skaffe meg esken til spille for å får den CIB men vil helst ikke kjøpe feil versjon.

Dadaph    630

Kan ikke snakke for andre bundles, men jeg fikk en gang i tiden den med Super Mario Bros/Duck Hunt, og så vidt jeg husker kom ikke spillet i egen eske. Jeg tok vare på spillesker på den tiden og tviler på at jeg bare hev en.

Det fulgte derimot med manual til spillet.

Sinfour    459

Mener at det ikke kom spilleske med i konsollbundle. Spillet lå som cart i plastikk sammen med manual. Det er rett og slett ikke plass til esken i esken :) 

koddi    1

Takk for tips, trodde også det, har saumfart tradera.se i det siste men her er det ekstremt mange variasjoner, både med og uten ekse, så det umulig å bli klok på det.

knutolek    78

Da jeg kjøpte min nes i 91 var SMB1 bundla med i blackbox eske (liten variant)

Har saumfart nettet etter bundlebilder, men finner desverre kun selve esken, ikke innholdet, så kan desverre ikke backe up "pics or it didn't happen" :)