Jump to content
Sign in to follow this  
linn kristin

Hva er min super nintendo verdt??

Recommended Posts

hei. jeg har en pent brukt super nintendo liggenes, og lurer på hva den er verdt? den har strømkabel, kabel du setter i tven, 2 kontroller og det følger med 3 spill. super mario world, super mario all-stars og donkey kong country. er det noen som kan si meg hva dette evt er verdt'?

kun seriøse svar takk:)

20180829_124545.jpg

Edited by linn kristin

Boomstick    97

Det er jo litt forskjell på hva det er verdt og hva du kan få for det, hvis det er det du spør om. Alle spillene er storselgere som det finnes uhorvelige mengder av, så det er ingenting som er sjeldent eller spesielt verdifullt her. Men det er jo en skikkelig fin startpakke til noen som vil begynne å samle på/spille Super Nintendo, og alt ser ut til å være i god stand.

Jeg tror ingen ville bli fornærmet om du priset det til:

Super nintendo: 5-600,- (pluss for to kontrollere, minus for kun RF tilkobling)
Super Mario World: 100,-
All-Stars: 150,-
Donkey Kong: 150,-

Hvis du har tenkt å selge ville jeg prøvd å legge det ut for en tusenlapp samlet. Kan sikkert få mer hvis du er heldig og tålmodig, men jeg ville ikke betalt mer (jeg ville nok betalt noe mindre, men det kan jo være greit å ha litt å gå på når prutingen starter).

Dadaph    630

Den var fin i fargen da. Min er helt gul.
Men Boomstick har nok peiling på hva han snakker om.

nintendo8bit    175

Kan legge til at selv om spillene ikke er spesielt sjeldne, så er de tre spillene ettertraktede av folk flest som er på utkikk etter en Super Nintendo, noe som skal gjøre det lettere å selge. Jeg har ingen aning hvordan markedet er i dag, men for noen år siden, så burded et ikke ha vært noe problem å få minst 1000kr for det der, så jeg er enig i med prisestimeringen på ca. 1000kr som er nevnt over her.