Jump to content
Lefalaja

Min Gaming Uke

Recommended Posts

Lefalaja    68

Veldig greit å ha dette inn i kalendaren hver søndag - så alle kan følge litt med hva du holder på med i løpet av uken (no shaming for new gen)

6/7/8 Mai - Party Golf PS4 - Utrolig morsomt med en eller flere venner! Minimal graphic med sky høy kos faktor  :)

7/8 Mai - Guns, Gore & Cannoli 2 PS4 - 2D Shoot the gun easy fun. Spilte med en venn fra Tyskland. Short but sweet.

9 Mai - The Playroom PS4 - Spilte med lillegutten. Veldig gøy for små og store unger. Gratis med kamera.

10 Mai - Flow PS3 - Take a chill pill spill :) 

11 Mai - Stern Pinball Arcade (Mary Shelley's Frankenstein table) PS4 - Veldig lett å glemme tiden med denne. Liker pinball spill.

11/12 Mai - Tricky Towers PS4 - Klarer ikke å stoppe! Tetris is back baby :) 

- Mye retro spilling denne uken! Selv om det var på new gen!

2455323-4131112082-1080659088.thumb.jpg.09248f9211e1a48485887a05c1e33aa8.jpg

Alyxx    74

Holder på med Blood: Fresh Supply som er den nye remastra utgaven av PC FPS klassikeren Blood. For fans av Doom, Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Redneck Rampage osv. kan denne anbefales sterkt.

Ellers holder jeg på med Mass Effect Andromeda som jeg har spilt on and off siden det kom ut.

• Upvote 1

Lodium    80

dragon-quest-xi-echoes-of-an-elusive-age                                                                      Bilder sier mer enn 1000 ord, Spiller det på ps4. Snart på slutten av spillet tror jeg.

• Upvote 1

Lodium    80
2 hours ago, Alyxx said:

Hvilket spill er det?

Høh, jeg trodde alle viste om Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age.

Tok vist feil. Det er ikke eget screenshot av spillet tok bare noe random fra internett.

De karakterene du ser på bildet er de karakterene du møter på relativt tidlig i spillet.

Veldig bra spill etter min mening.

• Upvote 1

Sinfour    459

Min gaming uke er ganske så enkel. 

Tirsdag 14/5 : PUBG

Det var det jeg rakk den uken. Torsdagens PUBG ble byttet ut med poker i stedet. 

• Upvote 1

Sinfour    459
On 20.5.2019 at 2:52 PM, Lefalaja said:

Hele uken. Worms Battleground PS4. Har ikke spilt noe worms siden the 90's. 

Worms er alltid gøy, men favoritten min er fortsatt Worms. 

Lefalaja    68
8 minutes ago, Sinfour said:

Samme her. Spilte worms på PS1 og nå denne på PS4... neste blir ikke før PS8 :ugeek:

Alyxx    74
On 5/23/2019 at 10:16 AM, Sinfour said:

Worms 2 og Worms Armageddon er fortsatt mine favoritter på PC.

Dadaph    631

Bittelitt Dragon's Dogma på Steam Nærmer meg endgame, men går litt tregt for tiden da tankene mine oftest er med andre spill.

Bloodborne på PS4. Må spille det i små økter fordi frameraten sliter meg ut, men er vel sånn rundt halvveispunktet nå. Kommet meg til et område som heter Nightmare of Mensis, som suger litt fordi jeg får Frenzy ekstremt kjapt og dør for fort. Tenker å gå litt tilbake og få noe som hjelper mot det. Begynte på Chalice Dungeons, men de suger fordi de er altfor lette og dermed kjedelige (folk som vil ha easymode i disse spillene vil sikkert like dem). Fant et slott som er dekket i snø, og det er alltid en høyder i Bloodsouls-spillene.

EverQuest (på P99-serveren), lvler en druide, kommet til lvl 24 nå. Veldig grindy MMO, men perfekt når jeg må gjøre andre ting da spillet ofte krever at man sitter i 5 minutter for å få tilbake mana mellom hver ting man dreper. Leker meg med charmkiting, som faktisk er både gøy og krevende. Et totalt annen type MMO enn WoW og FF14, man blir langt mer involvert i selve verdenen, og avhengig av andre spillere. Ikke bare for grupping, men også sosiale tjenester som teleports, resurrections, etc...