Jump to content
Sign in to follow this  
Data-Glenn

Brente backup DVD'er original xbox

Recommended Posts

Data-Glenn    0

Hei, jeg har sånn ca. 800 dvd'er til original xbox jeg tenkte å kaste. Skal flytte og har ikke plass.

Men så sier kona at jeg kanskje kan selge dem till noen andre.   Vet ikke helt selv jeg om det er greit eller ikke.

Har dette forumet noen regler på dette,  eller om finn har noen regler.  ?

Lodium    80
57 minutes ago, Data-Glenn said:

Hei, jeg har sånn ca. 800 dvd'er til original xbox jeg tenkte å kaste. Skal flytte og har ikke plass.

Men så sier kona at jeg kanskje kan selge dem till noen andre.   Vet ikke helt selv jeg om det er greit eller ikke.

Har dette forumet noen regler på dette,  eller om finn har noen regler.  ?

Her i forumet blir det ikke tatt så godt imot å selge kopier av orginale Spill

så gjør du det her inne så kan du muligens vente deg negativ karakter og negative kommentarer.

Det går greit å gi dem bort gratis da hvis det er noen som vil ha dem men de  fleste her inne samler på Orginale spill så det er sjeldent noen vil ha backup kopier.

Unntaket må være hvis folk vil ha en spillbar og ikke bare kun ett forseglet orginalt spill eller at det er noe mer obskurt noe tiki etc slik at det er vanskligere å få tak i orginale saker.

Når det gjelder finn så blir det ikke sett på så veldig positivt der inne heller med mindre du selger det billig og spesifeserer hva det er så du i hvertfall ikke blir sett på som en svindler.

Gennerelt sett ville jeg bare ha gitt det bort eller kastet det, men det er meg.

Kan ikke innbille meg at backup kopier er verdt så veldig mye selv om det skulle være sjeldne eller spesielle spill men det er mulig jeg tar feil

og da betyr det veldig mye arbeid for å kvitte seg med backup samlingen sin for å å inn noen få  kroner.

Edited by Lodium

Runepune    10

Å selge dem er forbudt. Å legge de ut for salg på Finn er lite lurt, i verste fall risikerer du politianmeldelse. Det står spesifikt i reglene til Finn at piratkopier ikke er lov.

Det å gi de bort gratis vil jeg tro er en gråsone det også.

Edited by Runepune

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this