Jump to content
Captain Nintendo

Hvordan hørte du om Retro1-forumet?

Hvordan hørte du om Retro1 forumet  

129 members have voted

1. 1. Hvordan hørte du om Retro1 forumet

• Hørte det av en venn
      25
    • Fikk vite det via en auksjon pÃ¥ QXL
      16
    • Fikk vite det nÃ¥r jeg handlet hos spillsjappa.no
      2
    • Sett linkene pÃ¥ andre forum (NF/SG)
      20
    • Annet (Vennligst fortell)
      58
    • Snakket med Xevious
      11

Recommended Posts

Miraz    0

Eg fant dette forumet når eg søkte etter info om noen spill til N64...

og når eg fant dette forumet fant eg alt eg ville ha eit forum der man får svar på alle spørsmål man har om spill og er ikkje infoen her alt så kommer den viss man spør :veryhappy: det er og eit stort + att eg fant mange som er like glad i retrospill som eg er...

Rony12345    149

Jeg fant forumet da jeg søkte etter verdien på noen 64 spill.

Så klikka jeg meg inn, og ble utrolig glad for att det fins så mange retrogamers og samlere her i norge :D

Prometheus    1

Once upon a time on strømmen storsenter.. bladi bladi bla.. xev and capt'n had just has just gotten out after 10 years in prison. bladi bladi bla... og her er jeg plutselig. ahhhh good to be back :D

Trond    54

Google. Dreamcast søk. Prøvde å stemme på 'annet' men fikk ikke lov... Må kansje poste først? Nope... (Den innsendte formular var ugyldig. Prøv igjen.)

Lodium    80

Søkte opp noe spillrelatert via google

og tilfeldigvis kom jeg over denne siden.

Jeg har sett ett par utenlandske retro forum men tenkte at å kunne skrive norsk en gang i blant

var kjekt så registrerte meg like så godt med en gang.

Toad    3

Litt throwback her, eller :offtopic: . Husker tilbake til oppstarten av dette forumet for langt og lengre og lengre enn langt. Vel, er ikke sikker på hvor lenge det var siden, men er en del år siden. Kanskje 2005.

Uansett, husker reklamering for forumet på NF på den tiden. Hvor Dadaph eller hva han heter klikka helt på Xevious med fleres reklame, hvorpå jeg ble fyrt opp selv også fordi jeg virkelig hadde trua på dette forumet. Ble banna fra NF for det husker jeg. Morsom historie. :thumbup: Nå har jo Dadaph vært medlem her i mange år også da, så når enden er god er allting godt.

Raspeball    6

Husker aldri at jeg nå noe reklame for dette forumet på NF, men så begynner det jo å bli noen år siden. Eneste jeg husker var en link i signaturen til Xevious.

Raspeball    6

Mens vi er inne på NF (og litt off-topic): Er det noen her inne som fortsatt er aktiv der, i den grad det går an å være aktiv på NF om dagen?

Raspeball    6

Byttet det ikke navn til NUF eller noe sånt tull?

Husker bare jeg kalte NF for Noob Forum, fordi det var så sykt mange lidd der :-S

Byttet navn til NUF (Nintendo Uoffisielt Forum, elns) ja, da Nintendo (Bergsala) ikke var interessert i et offisielt forum lenger.

Må innrømme at det var mye dritt på NF opp gjennom årene ja, men jeg trivdes veldig godt der.

Beez    0

Akkurat registrert meg etter å ha googlet "devil world pris Norge".. Driver smått å fyller opp NES-samlinga mi fra barndommens glade dager +++ Så dere behøver ikke å forvente fulle hyller med CIB's fra min side.. Hehe