Jump to content
Kraid

Hvilket spill rundet du sist?

Recommended Posts

K999    3

Jeg rundet Half Life 2 sist lørdag for første gang.

Et av de beste spillene jeg har spilt.

Prometheus    1

Rundet Final Fantasy IX her forleden.. trenger bare si ett ord om spillet, FANTASTISK!! er første FF spillet jeg har spilt, og nå tror jeg at jeg også er bitt av basillen..! Må bare se å skaffe meg de andre fortest mulig :D

ravespin    33

Får vel poste denne her også:

HL2: Episode 1

Veldig kort, lineært og fullt av scripta hendelser, men greit nok. Brukte 4-5 timer på det, og det kosta bare 150kr, pluss at jeg fikk noen andre Steam-spill som jeg hadde fra før.

Synes ikke den fortjener mer enn 73/100

Nettopp runda Gitaroo Man Lives! til Sony PSP, et virkelig artig rythmaction game. Er i bunn og grunn en konvertering av PS2 versjonen, men med nytt stash også. Moro moro moro!!! Elsker crazy j-games :D

nintendo8bit    175

Ufouria til NES :) Første gang jeg har tatt meg tid til å spille igjennom hele spillet. Et virkelig bra og koselig spill! Utrolig synd at det ikke kom en oppfølger. En SNES versjon hadde vært sykt bra, men skulle også ønske Ufouria 2 til NES kom også såklart.

nintendo8bit    175
Klax på min arcade maskin, 3-4 timers spilling bare for :

"Thank you for playing Klax" :evil:

Thats it, ikke engang credits.

Haha vet akkurat hvordan det er :\ Der sitter du å kjemper deg igjennom spillet i timesvis og hva skjer? Joda, verdens dårligste slutt hehe :( Hva slags arkademaskin har du forresten? Bilder?

PadrePio    0
Klax på min arcade maskin, 3-4 timers spilling bare for :

"Thank you for playing Klax" :evil:

Thats it, ikke engang credits.

Haha vet akkurat hvordan det er :\ Der sitter du å kjemper deg igjennom spillet i timesvis og hva skjer? Joda, verdens dårligste slutt hehe :( Hva slags arkademaskin har du forresten? Bilder?

Hadde tenkt å ta noen bilder, men den tregner noen timers rep. og vasking først. Er en helt vanlig en, laget i England. Har jamma og Neo Geo Mvs. Men desverre bare 3 knapper, så alle fighters til mvs (untatt 3BC) og alle jamma + spill er bare å glemme.

ravespin    33

FIFA: Road to Worldcup 98

Må faktisk si at jeg liker dette og andre fotballspill fra rundt den tiden mye mer enn fotballspill fra 2000 og siden. Spilte nylig litt PES3 igjen og en del FIFA 06, og synes begge spillene hadde mange feil, FIFA 06 flest. Computeren er kanskje mer variert og har noen viktige egenskaper i nyere spill, men i multiplayer er de gamle mye bedre etter min mening, og også delvis i singleplayerdelen. Synd at kommenteringen var ensformig og lite omfattende på den tiden da, men det er bedre enn ingenting.