Jump to content
Kraid

Hvilket spill rundet du sist?

Recommended Posts

nintendo8bit    175

Snow Bros og Bubble Bobble sammen søsteren min i går kveld. Faen_ vi spilte gjennom alle 100 brettene på Bubble Bobble, fikk ikke paraply (warp) en eneste gang hehe.

PadrePio    0
Snow Bros og Bubble Bobble sammen søsteren min i går kveld. Faen_ vi spilte gjennom alle 100 brettene på Bubble Bobble, fikk ikke paraply (warp) en eneste gang hehe.

Kipt :/

Spilte nesten igjennom Bubble Bobble på master for noen dager siden, klarte virkelig ikke den siste level 200, også veldig skuffende at det er nesten bare de samme levels som kommer igjen etter level 100.

Spilte igjennom Gals Panic nå, aldri jobbet så hardt for å se pupper før :P

nintendo8bit    175

Ja, det er noe spesielt man må gjøre for og få "the good ending", isåfall på NES versjonen. Leste på Gamefaqs.com etter vi hadde runda det.

Gals Panic har jeg aldri prøvd, men ser på noen screenshots nå, ser ut som en QIX variant :)

Olav    57

Super Mario World. Helt fra scratch.

Har ikke tatt alle banene på 'Special' da, men har klart dem før. :)

ravespin    33

Jaja, da var Twilight Princess over for denne gang... Fullførte på 44 timer med 15 3/5 hjerter og lite fullførte sidequests. (Gadd ikke gjøre noe særlig da det ikke er nødvendig, hadde f. eks. bare trengt 3-4 hjerter i Castle)

På julaften og lille-julaften stod maskinen på i kanskje ti timer tilsammen eller noe, så brukte ikke fullt så lang tid.

Synes virkelig at bossen var skuffende enkel, og avslutningen var ikke så storslagen heller. Alt i alt gir jeg TP 7/10.

Olav    57

Ok, tok alle 'Special'-banene på SMW nå. :)

Og siste boss en gang til, som liten. Den er så latterlig lett.

Kraid    11
Secret Of Evermore på SNES. Er omtrent enda bedre enn S.O.Mana. :D

Såpass? SOM er jo veldig bra, aldri testet SOE men hørt at det ikke var så veldig bra.

Secret of Mana er veldig mye bedre enn Secret of Evermore.

ravespin    33

Jeg spilte Killzone Liberation med ad hoc multiplayer. Det lagget noe forferdelig, ca 200-500ms, og derfor var deathmatch utrolig frustrerende.

Det at kulene i spillet går såpass sakte at en kan se dem og i mange tilfeller vanligvis rekke å unngå dem, gjør at en ikke flytter seg dersom en ser at et skudd ikke kommer til å treffe. MEN, skuddene har pga laggen FORSKJELLIG bane fra PSP til PSP, og derfor blir en ofte truffet uten å bli det.

Utrolig skuffende. Hvorfor det lagger vet jeg ikke, for andre PSP gjør ikke det, av de jeg har prøvd.

Campaign Co-op var okay da. Det eneste som var litt dumt var den korte avstanden spillerne kunne ha fra hverandre, som gjorde at særlig de ikke-lineære brettene ble ensformige.

ravespin    33

Whiplash/Fatal Racing: Gremlin Cup med Global på Impossible, Premier Cup med DeSilva på Impossible, Bonus Cup med Global på Impossible. Nei, jeg vant ikke alle løpene, men sammenlagt. På Bonus-Cupen fikk jeg rundt 50 fatalities.

Skal noen virkelig ha en utfordring, skal de vinne en vilkårlig Cup med Zizin, verdens dårligste bil. Blæh!