Jump to content
T-Rex

Film - Hva så du sist?

Recommended Posts

Kraid    11

Skuespillerne gjør en nokså bra jobb Spesielt Liam Nesson og Katie Holmes.

Høh? Synes du at Katie Holmes gjorde en bra jobb? Det synes virkelig ikke jeg! Jeg er enig i at Liam Neeson gjorde en bra jobb (det gjør han jo alltid), men den beste innsatsen gjorde faktisk Christian Bale! Håper han får fortsette å være Batman, for han er nemlig bedre enn alle sine forgjengere!

Høh? Synes du at Katie Holmes gjorde en bra jobb? Det synes virkelig ikke jeg! Jeg er enig i at Liam Neeson gjorde en bra jobb (det gjør han jo alltid), men den beste innsatsen gjorde faktisk Christian Bale! Håper han får fortsette å være Batman, for han er nemlig bedre enn alle sine forgjengere!

Vanskelig å innrømme at Bale er bedre enn selveste Michael Keaton, men jeg er enig med deg Kraid.

Kraid    11

Vanskelig å innrømme at Bale er bedre enn selveste Michael Keaton, men jeg er enig med deg Kraid.

Enig i at Keaton er nest best.

Kraid    11
Er vel ikke store konkurransen for Keaton om andreplassen
Det er sant. Men Keaton gjør en bra jobb i rollen som Batman, det skal han ha.

K999    3

Cpt.N: Så og nettopp den filmen, forige torsdag tror jeg.

Skam kul film, om det perfekte bankranet som Cpt.N sa.

Med Denzel Washington, Jodie Foster og Clive Owen i hovedrollene.

Veldig bra film ikke sant? Har du sett V for Vendetta da? Årets film! :D

K999    3

Veldig bra film ikke sant? Har du sett V for Vendetta da? Årets film! :D

Ja den så jeg på kino, skam bra film.

Hadde ikke lest noe særlig av V for Vendetta før, men når jeg så filmen så var det jæmen meg på tide.

Beste film i 2006 kan man si.

Kraid    11

V for Vendetta

Karakter: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull:

K999    3

Reservoir Dogs

Denne filmen handler om en Mafia boss som hyrer 5 folk til og gjøre en jobb, stjele diamanter, der alt går galt.

Veldig bra film, og mange gode skuespillere.

Karakter 9.

• Upvote 1

Kraid    11

X-Men Double Pack

Karakter til X-Men: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull:

Karakter til X-Men 2: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull: :metroidrull:

Prometheus    1

Taxi 3 igår kveld.. Fytti *ikke banne nå Prometheus* så dårlig en film!! Er en skandale iforhold til de to andre forgjengerne som var knalltøffe..!!

karakter 3/10

Prometheus    1
Akkurat kommet hjem fra Pirates of the Carrabean 2, og fytti *Banning er imot reglene* for en kanonfilm! Plutselig var ikke V for Vendetta like sikker vinner av årets film alikevel!

Jeg syns ikke den var såååå sinnsykt tøff azz.. syns eneren var i en klasse for seg, og at toeren var en dødsbra film, som kunne blitt jobbet litt mer med.. den var litt treig og kjedelig noen ganger.. (stort minus til den teite kraken som egentlig bare var super duper tåpelig å ha med...)

Akkurat kommet hjem fra Pirates of the Carrabean 2, og fytti *Banning er imot reglene* for en kanonfilm! Plutselig var ikke V for Vendetta like sikker vinner av årets film alikevel!

Jeg syns ikke den var såååå sinnsykt tøff azz.. syns eneren var i en klasse for seg, og at toeren var en dødsbra film, som kunne blitt jobbet litt mer med.. den var litt treig og kjedelig noen ganger.. (stort minus til den teite kraken som egentlig bare var super duper tåpelig å ha med...)

Syns du? Jeg digga de nye "sjøpiratene" og Den Flyvende Hollender mye mer enn de klisjeskjellettene fra eneren.

Kraken var badass nr.2 etter chickenheart Jack Sparrow :D