Jump to content
T-Rex

Film - Hva så du sist?

Recommended Posts

På lørdagskvelden/natta hadde jeg en skikkelig horrorfilmorgie.

Så:

From Dusk till Dawn

From Dusk till Dawn II

From Dusk till Dawn III

Child's Play 2

Child's Play 3

Kraid    11
På lørdagskvelden/natta hadde jeg en skikkelig horrorfilmorgie.

Så:

From Dusk till Dawn

From Dusk till Dawn II

From Dusk till Dawn III

Child's Play 2

Child's Play 3

Har bare sett de to første filmene du nevner. Eneren er fantastisk! Toeren er så dårlig at jeg ikke klarte å holde meg våken til den var ferdig (og jeg var ikke engang trøtt da filmen begynte!).

Eneren er fantastisk! Toeren er så dårlig at jeg ikke klarte å holde meg våken til den var ferdig (og jeg var ikke engang trøtt da filmen begynte!).

Hehe... Helt enig med deg, toern og treern for den del var ubeskrivelig forferdelige filmer! Ikke verdige eneren.

Battle Royal.. en konge film under kategorien Japansk Splatter :D

Splatter? Tja, vil kanskje ikke kalle det for splatter, men giganturisktisk fet film.

Jeg så Rosa Panteren (nye utgaven) i går, passe morsom spilt av Steve Martin. Helt grei.

Prometheus    1

Splatter? Tja, vil kanskje ikke kalle det for splatter, men giganturisktisk fet film.

Nei, splatter var kanskje litt å ta i.. men fyttigrisen så mye blodsprut det var :shock: ligger vel på en god blanding kategoriene action, Horror, drama og thriller..??

Nei, splatter var kanskje litt å ta i.. men fyttigrisen så mye blodsprut det var :shock: ligger vel på en god blanding kategoriene action, Horror, drama og thriller..??

Ja, det gjør den. Utvilsomt en av de filmene som har fått meg til å sitte igjen gapende som en fisk.

K999    3

October Sky

Handlet om 4 gutter som blir intressert i raketer.

De begynner å bygge raketer, og masse spennende skjer.

Jake Gyllenhal spiller hovedrolen.

Chris Cooper spiller faren til Jake

En veldig underholdene film.

Karakter 7/10

Kraid    11
I natt så jeg V for Vendetta. Det var en stor opplevelse! Terningkast: 6!

Ikke sant? Godt å se at folk liker den!

Som dere ser så gav jeg tilsynelatende V for Vendetta full pott da jeg brukte terningsystemet, men med mitt nåværende system har jeg gitt den 9/10. Det kan kanskje noen av dere ha problemer med å forstå. Forklaringen er enkel: V for Vendetta fikk ikke full pott. Jeg var en av dem som bruker svake, vanlige og sterke tall, ergo ville en sterk sekser vært full pott. Jeg sparer tierne til filmer som jeg før ville gitt sterke seksere. Før gav jeg nemlig sterke seksere til alle mesterverker, og som dere sikkert har sett: Nå gir jeg dem tiere.

BroboCop    0

I går så jeg Olsenbanden Data Harry sprenger verdens banken :D

Harry er kuul, forresten alle filmene er bra bortsett fra den siste :(

Så også Hotet som gikk på Nrk, ganske bra.

traser    6

Har akurat set film som hetter Cellular fra 2004

ekstremt bra, meget underholdende.

jeg gir den 8av10, men jeg har egentlig lyst å gi den 9av10.

Prometheus    1

så Hostel igår kveld.. anbefales på det varmeste at den ikke ses... det er en nkatastrofal skuffelse og misbruk av et filmbudsjett..!!!

Karakter etter The Kraid System;

:pukekast: :pukekast: :pukekast:

Altså kar 3 for dere som ikke skjønte det..

så Hostel igår kveld.. anbefales på det varmeste at den ikke ses... det er en nkatastrofal skuffelse og misbruk av et filmbudsjett..!!!

Skal se den i kveld jeg, hørte av en kollega at den skulle være sinnsykt rå, Quentin Tarantino og greier og 20-års aldersgrense og... Mer husker jeg ikke for det gikk en strøken dame forbi kassa.

Så uansett Ringenes Herre Atter En Konge Extended i går for første gang. Fant den til 99 spenn på Obs! for et par uker siden. Veldig bra film, men var tøffere når jeg så den i Spektrum på før premiere :D

Prometheus    1
Skal se den i kveld jeg, hørte av en kollega at den skulle være sinnsykt rå, Quentin Tarantino og greier og 20-års aldersgrense og... Mer husker jeg ikke for det gikk en strøken dame forbi kassa.

Quentin Tarantino er helt sinnsykt rå, det skal jeg si meg enig i.. men hv pokker har ham med denne filmen å gjøre egentlig?? Filmen er jo written and directed by Eli Roth...!!

Hvor kommer Tarantinos rolle inn? :?

Filmen hadde fått aldersgrense 15 avmeg ihvertfall.. det er nesten ingen kvalmende eller groteske scener i denne filmen.. jeg kan nesten si at men in black var mer kvalmende og ekkel da will smith ble spydd ut av det store insekt romvesenet..!! :lol: