Jump to content
Xevious

Interessante ting på eBay, QXL, Tradera, etc

Recommended Posts

Xevious    65

Interessante ting på eBay, QXL, Tradera, etc

Har du kommet over noen gode kjøp, sjeldne spill eller ting og tang på QXL, finn.no, Tradera eller eBay som kan være av interesse for oss andre?

Del med oss andre - kanskje det er en av oss som er på jakt etter akkurat den tingen.

Starter dette topicet så vi ikke får 100-vis av topic med stasj fra diverse nettauksjoner.

• Upvote 2

traser    6

vis du spør pent så hender det at de går med på å sende utenfor USA.

jeg har fåt kjøpe noen ganger, hvor det stod at de kun sender til USA.

traser    6

nei du må ikke ha krditkort, men det er absolut en fordel.

den mest brukte og beste måten å bettale på Ebay, er gjenom Noe som hetter Paypal. jeg tror muligvis du kan bruke paypal vis du har en bankkonto også, men kreditkort fortrinsvis VISA er best og enklest.

i noen tilfeler kan også kontant betaling godtas, men dette ofte ineberer at betalingen skjer i dollar gjenom posten. noe som er veldigt dyrt.

hos posten må du først betale 70kr(muligvis mer) for å få veksle til dollar, og etter det må du betale nesten 100 kr for å sende pengene som verdipost. siden det ikke er låv å sende penger som normal post.

jeg ambefaler at du tar deg en tur til PAYPAL.com og leser lit om hvordan deres tjensester fungerer, vis jeg ikke husker feil kan du betale gjenom Paypal både med bankkonto og kreditkort.

en kort forklaring på hva Paypal er.

Paypal er en tredepart som du bruker for å sende penger til andre, fordelen med dette er at du sliper å utlevere kreditkort nummer og annen sensetiv informasjon til hver enkel person du kjøper av.

skule du ha flere spørsmål er det bare å spøre.

Guest Simpson_Fan   
Guest Simpson_Fan

Ah... Har siklet på den en del. (Nei, ikke fysisk xD) Den er "litt" for dyr da.