Jump to content
Xevious

Interessante ting på eBay, QXL, Tradera, etc

Recommended Posts

Mange billige arcades på QXL

Mechanized Attack

Lethal Enforcers II

Choplifter

Mortal Kombat II

Ny monitor

Hadde jeg bare hatt tid, stor bil, plass og kunnskap til å fikse de...

Han karen har mange syke planer for de usolgte kabinettene, kaste de på sjøen, kjøre over med traktor og masse annet... Pussig skrue.

traser    6

noe for deg som har alt, men trenge noe lit extra spesialt til gutteromet.

3DMARIO

og her er noe for NES samleren som har det meste, men trenge noe stilig å ha spill kasetene i

NES-Kasset-holder

her er Gamecube kontrolen for den ultimate Megaman Fan

GC-MEGAMAN-X-Kontroler

her er en NES kasset for deg som synes du har for mye penger

NES-Prototyp-Kasset

Guest Simpson_Fan   
Guest Simpson_Fan

NES M82 ute på eBay nå! Skulle gjerne kjøpt den, men jeg får jo selvfølgelig ikke lov til å kjøpe noe særlig mer av spill og konsoller nå >_>

Nydelig! :P

Prometheus    1
Litt langt å kjøre med bil, haha, spesiellt når den bruker 12 liter på mila ;)

Hva i alle dager er det du kjører da capt'n? Ei stridsvogn?

Ikke jeg som kjører men Xev, det er en 3,9 tonns Chevrolet Suburban eller noe sånt. Stor og tung amerikaner med 6.2 liters motor :D

Prometheus    1

Ikke jeg som kjører men Xev, det er en 3,9 tonns Chevrolet Suburban eller noe sånt. Stor og tung amerikaner med 6.2 liters motor :D

hahaha... det var jo det jeg spurte om... ei stridsvogn?? en suburban er jo det nærmeste lovlig privateid tanks man kommer...

RESPEKT til Xev som jeg er sikker på kjører den mest macho bilen av alle her i forumet..!

nintendo8bit    175

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27809097&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=14907

Skjult minstepris også, ligger sikkert på 4000kr. Det er nesten 600kr pr. spill lol, ingen sjeldne spill heller. Husker han/hun kjøpte en SNES pakke for over 6000kr på QXL. Utrolig overpriset spør du meg. Syntes litt synd på han/hun nå egentlig, siden man får ikke 4000kr for de 7 spillene hehe :\

EDIT: Følgte visst med en SNES og en strømomformer (?), men prisen er fortsatt ganske stiv :)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27809097&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=14907

Skjult minstepris også, ligger sikkert på 4000kr. Det er nesten 600kr pr. spill lol, ingen sjeldne spill heller. Husker han/hun kjøpte en SNES pakke for over 6000kr på QXL. Utrolig overpriset spør du meg. Syntes litt synd på han/hun nå egentlig, siden man får ikke 4000kr for de 7 spillene hehe :\

EDIT: Følgte visst med en SNES og en strømomformer (?), men prisen er fortsatt ganske stiv :)

___WOW___ :shock: Den skal jeg ha!!! I got dibbs! Hehe...

Men seriøst, det er jo med komplett Mega Man X, er det PAL versjonen så er jo det verdt en del. Koster en liten formue å skaffe. Det andre derimot er rimelig basic stuff.

Kraid    11