Jump to content
Xevious

Hva er dagens fangst?

Recommended Posts

Guyra    903

Kjøpte meg FIFA 06 til PS2 på mandag. Kostet meg hele 9 kr! Utrolig nok manglet jeg denne i samlingen. :P 

Forsåvidt et par FIFA-spill jeg mangler til konsollen fortsatt. Da mangler jeg bare noen av de eldste og nyeste: 2001, 2002, 12, 13, og 14.

I går var jeg innom en Briobutikk, og fant tilfeldigvis TLoZ: Phantom Hourglass til 99 kr. Så det plukket jeg med meg. :) 

Joantheman    950

Nye expert i drammen har veldig godt spillutvalg men så og si ingen titler under 399, så alt fra siste 3 år er 599. Har lurt på hvorfor de ikke har amiibos men tenkte at de sikkert bare er sære

Guyra    903

Expert Porsgrunn har også kun en håndfull titler, faktisk.

I går ble det Flower, Sun and Rain og De Blob 2 til DS, samt De Blob 2 til PS3. Kjøpte også et Worms-spill til DS som julegave til guttungen. 😊

• Upvote 1

Guyra    903

Ble litt PS2-spill i går: 

Snapchat-2315285671598785196_zpsma5v581n

EyeToy Kinetic Combat mangler manual, så må få ordnet det. Ellers er alt komplett og i god stand. :) 

• Upvote 1

Joantheman    950

Link på vei så mangler bare mario og little mac amiiboene nå :) dragon age har jeg gledet meg til lenge. Et par bøker de fleste gamere nok har en viss interesse av å lese ogsåpost-1774-0-20762300-1419332073_thumb.jpg

• Upvote 2

maD_mAN1983    998

Den har jeg verken lest eller hørt om før, men er vell noe som kan være verdt en lesning, du får komme med tilbakemelding om den er verdt å kjøpe når du har lest den :)

nintendo8bit    175

Kjøpt meg disse i løpet av den siste tiden:

ibx54usiwMGYAs.jpg

Retro City Rampage er en retail versjon av spillet (altså spillet er på disc, det er ikke kun en download-code i esken). Det kom ut i 2000 eksemplarer.

Targa er en reproduksjon fra en prototype av Rendering Ranger 2. Spillet skulle vist egentlig først komme ut som Targa, men ble deretter kun sluppet ut i Japan, med tittelen Rendering Ranger 2. Bortsett ifra forskjellig grafikk på hovedfiguren i spillet, så tror jeg ikke det er så mye forskjeller mellom Targa og Rendering Ranger 2.

Guyra    903

Kom en billig, third party SNES-kontroller i posten i går. Så da har jeg om jeg skulle finne på å spille noe multiplayer. :P 

Diztar    723

Blitt hektet på Amiibo-samling. Her er hele wave 1 og nesten hele wave 2 (Mangler kun Little Mac som er på vei :))

Dyrt, men stas ^^

post-2168-0-23850800-1419603358_thumb.jpg

post-2168-0-73904700-1419603428_thumb.jpg

Edited by Diztar
  • Upvote 3

maD_mAN1983    998

etter de jeg fikk i jula så mangler jeg bare Pikachu, Marth og Pit for å ha alle som har kommet ut, burde også få meg en Mario til som jeg kan holde boxed :P

Guyra    903

En orginal Nintendo DS, sølvgrå, uten stylus eller lader.

Tetris (GB, cart)

Super Mario Land (GB, cart)

Super Mario Land 2 (GB, cart)

Pokèmon Ruby (GBA, cart)

Syntes det var helt greit for 300 kr. :)