Sinfour 459 Report post Posted May 11, 2017 Kurushi til PS1. Hjernetrim med klosser. Har ventet med å kjøpe til jeg fant til riktig pris som var 200kr + frakt. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Aurora_Borealis 115 Report post Posted May 13, 2017 Dagens loppisfangst:) Det som er spillrelatert er 2 stk PS2 slim til 20,- og EvE cib Godt fornøyd selv om det var lite spill ting:) 3 Share this post Link to post Share on other sites
puritendo 3 Report post Posted May 13, 2017 Dagens loppisfangst:) Det som er spillrelatert er 2 stk PS2 slim til 20,- og EvE cib Godt fornøyd selv om det var lite spill ting:) Fekk du med den Othello sjokoladen der au? 😎 #årgangssjokolade 1 Share this post Link to post Share on other sites
knutolek 78 Report post Posted May 15, 2017 fikk disse 3 godsakene i postkassen idag, ubrukte, norske og med prøve stempel, må få rammet de inn og hengt de på spillrommet etterhvert tenker jeg ^^, Dette er kult. Hvor kommer disse fra? E lovlig sent ute med å quote disse, men fy søren så tøfft Share this post Link to post Share on other sites
maD_mAN1983 998 Report post Posted May 15, 2017 venter i hvertfall 5 til med prøve stempel, og 3 som jeg er usikker på om det var stempel på eller ikke, men ihvertfall ubrukte alle de 8 jeg får etterhvert, blir muligens flere også når selger før lett igjennom det han har Share this post Link to post Share on other sites
knutolek 78 Report post Posted May 18, 2017 Dagens, endelig! https://www.dropbox.com/s/adwpqu99so3fu3n/IMG_20170518_153612.jpg?dl=0 1 Share this post Link to post Share on other sites
maD_mAN1983 998 Report post Posted May 18, 2017 regner med det er samme sak som du postet på fb av fire emblem (gidder aldri å klikke på linker for å se ting xD)den fristet meg litt også, men fant ut at jeg får spille igjennom noe av det jeg alt har før jeg kjøper mer 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gory-Glory 101 Report post Posted May 18, 2017 (edited) Jag fick precis hem Mighty Bomb Jack på original japansk Famicom spelkassett som jag vann av våra vänner Famikompisar på deras Instagramtävling på https://www.instagram.com/famikompisarMighty Bomb Jack Famicom SpelkassettDeras egna Famicombox med deras egna instick och visitkortStartbildenSpelet Edited May 18, 2017 by Gory-Glory 2 Share this post Link to post Share on other sites
knutolek 78 Report post Posted May 18, 2017 regner med det er samme sak som du postet på fb av fire emblem (gidder aldri å klikke på linker for å se ting xD) den fristet meg litt også, men fant ut at jeg får spille igjennom noe av det jeg alt har før jeg kjøper mer hehe. ja du har helt rett Ikke dumt å spille igjennom noe av de tidligere, kan anbefale awakening i serien, om du ikke har spillt det Share this post Link to post Share on other sites
vaako 134 Report post Posted May 20, 2017 God helg folkens, her er en update fra sist gang 5 Share this post Link to post Share on other sites
vintagegmr 1160 Report post Posted May 21, 2017 Wow. Fin fangst der Vaako. Selv ble det litt smått og godt på RSM17 for meg i år. 5 Share this post Link to post Share on other sites
Sinfour 459 Report post Posted May 22, 2017 Ah, den Ghostbusters flayer/brosjyren/reklamen har jeg hatt hauger av faktisk Hadde jo bestefar som jobbet på kino og fikk med mye hjem. Vi fant nylig 4 stk store Dick Tracy klistremerker i størrelse vinyl som kun kom som promo da filmen hadde premiere. Si ifra hvis du er interessert Remi Share this post Link to post Share on other sites
RENDEEz 93 Report post Posted May 23, 2017 Kjøpte Diddy Kong Racing og fikk det signert av David Wise på Retrospillmessen. 3 Share this post Link to post Share on other sites
maD_mAN1983 998 Report post Posted May 30, 2017 kjøpte Donkey Kong Country der, glemte å få det signert da xD men ga bort spillet til ei venninne jeg følte hadde behov for å få spilt det noen dager etterpå da når skattepengene kommer så dukker det nok opp en post her med en del bilder, da jeg får masse inlays til NES/SNES spill som skal hentes når de pengene kommer ^^, 1 Share this post Link to post Share on other sites
Nesfan 77 Report post Posted May 30, 2017 Samlinga vokser 5 Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 90 Report post Posted May 30, 2017 Idag når Retro1 kom online igjen fikk jeg en knall pakke i posten . En syk item jeg har fått er denne: Gold badge was worn by Frederick IV in Emperor: Battle for Dune Pluss ifra samme selger fikk jeg tak i forseglet platinum utgave Tiberian Sun Platnium: Han solgte også Tomb Raider signert Tomb Raider *Signed* Veldig glad å få den Dune saken 2 Share this post Link to post Share on other sites
Gory-Glory 101 Report post Posted June 11, 2017 Jag var på Toy Con i Malmö i Sverige och köpte The Bugs Bunny Blowout - NES-H8-FRA B Det är en fransk utgåva med engelsk text i spelet Spelet är släppt år 1990 Mickey Mouse NES-Piratspelkassett med box som troligen är gjord i Sydkorea Super Mario 4 in 1 Famicom Multipiratspelkassett som troligen är gjord i Hong Kong år 1988 Den innehåller Lost Levels, Super Mario Bros, Mario Bros och Galaga picture upload 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gory-Glory 101 Report post Posted June 13, 2017 Jag var precis på Myrorna på Heleneholm i Malmö och köpte ett NES-spel Rad Racer - Lös Spelkasssett Myrorna har alltid 10% studentrabatt så spelet kostade 45 kronor image upload Tiny Toon Adventures - Busters Hidden Treasure - Sega Mega Drive Boxat spel med spelkassett och box utan flärp Myrorna har alltid 10% studentrabatt så spelet kostade 90 Kronor Sen gick jag bort till Emmaus Björkå på Heleneholm i Malmö och köpte Grand Theft Auto - Vice City PlayStation 2 - Komplett Spel - 20 Kronor images upload 1 Share this post Link to post Share on other sites
Joantheman 950 Report post Posted June 16, 2017 Fangst fra ferien i New York. Aldri sett en butikk som videogamesnewyork før, var helt sykt mye der. Jeg holdt meg til nes spill for det gikk nesten trill rundt for meg xD En del av nes spilla er fra en annen butikk også, de andre spilla er fra random gamestops. Jeg er ganske sikker på at Senran Kagura 2 ikke ble utgitt her. De figurene og boka er fra nintendo butikken, kjøpte en del t-skjorter der også men tok ikke bilde av dem, kuleste var en Nintendo 64 t-skjorte. La ved et bilde av alle hot wheels jeg kjøpte, aldri sett så stor lekebutikk som den toys r us jeg var innom i Jersey. Det ble ikke dedikert så mye tid til å lete etter spill for det var så sykt mye kult å gjøre der men er fornøyd med fangsten. Prisene var ganske høye men slipper jo frakt og er jo gøy å grave i en vegg av spill. Prisene var værst i butikken j&l game. Der var alt ebay priser pluss 50%. Skjønner ikke at de kan selge noen ting, var en bomtur å dra innom der men måtte jo sjekke 2 Share this post Link to post Share on other sites
Aurora_Borealis 115 Report post Posted June 17, 2017 Dagens fangst! Meget fornøyd:) Bonus at jeg ikke visste om spillene som sto i NES konsollene! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Aurora_Borealis 115 Report post Posted June 17, 2017 (edited) 9 minutes ago, Aurora_Boralis said: Dagens fangst! Meget fornøyd:) Bonus at jeg ikke visste om spillene som sto i NES konsollene! Her var det noe rot på gang! Noe kluss med brukernavn for jeg logget inn med brukernavn som jeg tydligvis har registrert feil engang i tiden:p Men det er i ihvertfall min post men jeg har visst 2 brukernavn;) Alle spillene er forøvrig SCN:) Edited June 17, 2017 by Aurora_Borealis Share this post Link to post Share on other sites
knutolek 78 Report post Posted June 19, 2017 On 18.6.2017 at 0:05 AM, Aurora_Borealis said: Her var det noe rot på gang! Noe kluss med brukernavn for jeg logget inn med brukernavn som jeg tydligvis har registrert feil engang i tiden:p Men det er i ihvertfall min post men jeg har visst 2 brukernavn;) Alle spillene er forøvrig SCN:) Nice Share this post Link to post Share on other sites
Sinfour 459 Report post Posted June 20, 2017 Ikke retro akkurat, men jeg er så jævlig fornøyd 2 Share this post Link to post Share on other sites
Boomstick 98 Report post Posted June 21, 2017 (edited) Fikk litt lett ferielektyre i posten i dag. Edited June 1, 2018 by Boomstick 3 Share this post Link to post Share on other sites