nintendo8bit 175 Report post Posted April 29, 2018 (edited) 28 minutes ago, vintagegmr said: Innimellom trenger man bare en liten porsjon flaks. Sant det Når jeg kjørte til det andre loppemarkedet, så måtte jeg også på dass. Kjørte en runde i rundtkjøringa der og hadde tenkt å snu for å kjøre hjem igjen (ikke mange minuttene), men tenkte at det gikk greit. Så det var også litt flaks at jeg ikke dro på dass hehe. Da hadde jeg nok forsåvidt aldri visst om at SNES spillene var der, for da hadde han andre mest sannsynlig allerede vært og kjøpt spillene, men uansett =) Edited April 29, 2018 by nintendo8bit Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 90 Report post Posted April 30, 2018 Command & Conquer Big Box SEALED Renegade Small Box SEALED Red Alert: The Aftermath Jewel case SEALED Renegade Soundtrack SEALED Red Alert 2 Soundtrack (YES I HAVE ONE) SEALED RED ALERT 2 PRESS KIT SEALED The disc with handwrite is a demo disc of Tomb Raider Anniversary, Share this post Link to post Share on other sites
oterbart 406 Report post Posted April 30, 2018 21 hours ago, nintendo8bit said: Sant det Når jeg kjørte til det andre loppemarkedet, så måtte jeg også på dass. Kjørte en runde i rundtkjøringa der og hadde tenkt å snu for å kjøre hjem igjen (ikke mange minuttene), men tenkte at det gikk greit. Så det var også litt flaks at jeg ikke dro på dass hehe. Da hadde jeg nok forsåvidt aldri visst om at SNES spillene var der, for da hadde han andre mest sannsynlig allerede vært og kjøpt spillene, men uansett =) Hahaha. Hadde vært en vel så bra historie om du faktisk dreit i buksa for å få tak i SNES-spill ! Share this post Link to post Share on other sites
nintendo8bit 175 Report post Posted April 30, 2018 7 hours ago, oterbart said: Hahaha. Hadde vært en vel så bra historie om du faktisk dreit i buksa for å få tak i SNES-spill ! Haha, får håpe at ikke det skjer Eller kanskje det kunne vært en taktikk for å holde konkuransen unna haha. 1 Share this post Link to post Share on other sites
maD_mAN1983 998 Report post Posted May 13, 2018 Ikke noe bilde, men nå har det blitt en fangst igjen etter å ikke ha kjøpt noe av eldre spill på lenge så ble det 2 spill og en A4 poster fra retrospillmessen Eek! The Cat (SNES) fra Kelger sitt salgsbord Mighty No. 9 (WiiU) fra Skalle A4 Poster med Peach og Koopa ungene tegnet av Dadaph og signert alt til den fine prisen av 50kr pr stk ble 2 Funko Pop! i tillegg som ikke er spill relatert, Hannibal Lector og Tony Montana (det finnes riktignok Scarface spill da, så er vell kanskje litt spillrelatert) 2 Share this post Link to post Share on other sites
Dadaph 631 Report post Posted May 16, 2018 (edited) Ble litt på Retrospillmessa, inkludert autografer fra samtlige gjester. Men ellers skaffet jeg meg Mortal Kombat 2 på SNES. Spilte dette på PC en gang for kjempelenge siden, men lærte meg aldri noe særlig av triks. Forhåpentligvis klarer jeg meg bedre på SNES. Glemte å få det signert, men minnet om at jeg på mandag spiste frokost sammen med skuespillerne fra spillet veier bittelitt tyngre for meg enn litt kludring på plasten. Og Shadowrun på svensk, også på SNES. Nå har jeg endelig spilt rollespillet, så jeg vet hvordan universet og spillsystemet funker. Blir deilig å spille en versjon hvor jeg ikke trenger å rulle 36D6 for å foreta meg noe som helst. Edited May 16, 2018 by Dadaph 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sinfour 459 Report post Posted May 24, 2018 MK2 er faktisk et bra figherspill og har hatt det helt siden 13 års alderen. Måtte selv da få det signert Men det veier nok ikke like mye som å spise frokost med dem Shadowrun er faktisk et artig spill. Da blir kanskje Deja Vu neste på lista over svenske tekstbaserte spill? Ble ingen fangst på meg på messen bortsett fra signaturer. Kjenner at det ikke lenger brenner i lommeboka som før, så klarer fint å se på ting uten å kjøpe. FOrtsatt på letings etter Mortal Kombat 4 cib til N64, men sjeldent jeg ser det på messer, men da er det gjerne hinsides dyrt. Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 90 Report post Posted July 28, 2018 (edited) Lenge siden jeg har postet her inne :o. Dagens fangst Red Alert 1 forseglet til PSX ifra tyskland Command & Conquer forseglet til PSX ifra tyskland. Platinum utgave. Endelig fått tak i command & conquer big box ifra Taiwan Sjelden sak Edited July 28, 2018 by Anderwin Share this post Link to post Share on other sites
Boomstick 98 Report post Posted August 3, 2018 (edited) Regner med du har den fra før (du har jo tilsynelatende ALT), men jeg har en forseglet utgave av Red Alert til PC. Det er en europeisk utgave med engelsk og flere andre språk bakpå. Er det av interesse for samlingen din, så kan du få den av meg. Edit: Det er denne: https://www.ebay.co.uk/p/Command-and-Conquer-Red-Alert-PC-Windows/94009697 Edited August 3, 2018 by Boomstick Share this post Link to post Share on other sites
Petey Piranha 13 Report post Posted August 6, 2018 Må vell legge ut en post her jeg å, for å holde liv i forumet. Er ofte innom, men kun for å lese andre sine poster. En snylter med andre ord. Har bestemt meg for å samle litt mer målrettet, og slutte med å kjøpe alt mulig rart til alle konsoller. Stor beundring for de som samler målrettet på en sjanger/tittel/spillserie osv. Så nå skal jeg samle på alle super Mario spillene (ikke spinoff som tennis, olympiske, smash osv) cib. Første som kom i posten idag: 1 Share this post Link to post Share on other sites
Petey Piranha 13 Report post Posted August 10, 2018 Fikk denne i posten idag. Endelig, har vært på jakt etter denne lenge, men ikke tatt meg råd før nå👍 2 Share this post Link to post Share on other sites
Sinfour 459 Report post Posted September 5, 2018 Det har igrunn vært litt av hvert i det siste, men har ikke tatt bilde av det :/ NES med 14 spill (en kompis som solgte til meg da han ringte meg) til en flott pris kr 1200.- PS4 500 Million Limited Edition. Forblir uåpnet inntil videre Ellers venter jeg inn noen PS1 spill i posten. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 90 Report post Posted September 21, 2018 (edited) Noe mer C&C stuff: Endelig fått tak i disse koppene :D. Edited September 21, 2018 by Anderwin Share this post Link to post Share on other sites
Dadaph 631 Report post Posted November 15, 2018 (edited) Var i Japan et par uker. Ble mest sightseeing og templer og diverse, men fikk nå presset inn en tur til Denden Town (Osaka) og Akihabara (Tokyo) også. MYE bra for retrofolk der. Litt begrenset med budsjett, så valgte å fokusere mot spill til Super Famicom (fordi jeg eier en og kan spille dem). Pluss noen figurer da de er dritbillige der: Spill: Tokyo Jungle (PS3), kun utgitt digitalt i vesten, så greit med en fysisk japansk kopi, da det er et ganske gøyalt spill. Go Go Ackman 2 (S.Famicom), aner ikke hva det er, men jeg liker Toriyamas strek Go Go Ackman 3 (S.Famicom), de har visst laget 3 av dem! Rock'n Roll Racing (S.Famicom), eier faktisk ikke denne fra før Parodius Da! (S.Famicom), tror jeg har denne på PAL, men ikke 100% sikker, greit å ha uansett. Gokujou Parodius (S.Famicom), rimelig sikker på at denne ikke er PAL, uansett er Parodius genialt. Slayers (S.Famicom), aner ikke hvordan spillet er, men animeen er kul. Figurer: Slime Plushie fra Dragon Quest, burde være en selvfølge hos alle som liker JRPGer. Lum fra Urusei Yatsura, klassisk serie jeg er veldig glad i, kult å ha en Lum i hylla. Bulma og Lunch fra Dragonball, to figurer fra en annen serie som har betydd mye for meg. Lina Inverse fra Slayers, kjøpte den opprinnelig til kjæresten da hun er stor Slayers-fan, men fikk den med på bildet likevel. Annet: Sake-glass med bilde av Lum. Tør hverken drikke av eller kjøre denne i noen oppvaskmaskin. Kun for hylledekorasjon. Edited November 15, 2018 by Dadaph 1 Share this post Link to post Share on other sites
Boomstick 98 Report post Posted November 21, 2018 Rock'n Roll Racing står på ønskelista mi! Er det så bra som det ser ut? Share this post Link to post Share on other sites
Dadaph 631 Report post Posted November 21, 2018 Njah... det er vel gøyalt, men veldig vrient å kontrollere. Tank controls og isometrisk perspektiv, veldig vrient å få vridd bilen den retningen man vil. Ikke et spill jeg har vokst opp med, og det er først nå jeg har prøvd det, og er noe skuffet... har ikke aldret like bra som andre av Blizzards spill fra denne perioden. Share this post Link to post Share on other sites
Runepune 10 Report post Posted November 22, 2018 Veldig fornøyd med å ha skaffet meg disse 2 i meget bra tilstand. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Rony12345 148 Report post Posted November 26, 2018 On 22.11.2018 at 12:01 PM, Runepune said: Veldig fornøyd med å ha skaffet meg disse 2 i meget bra tilstand. Damn! Gratulerer, lekkert!!! Av nysgjerrighet siden jeg er veldig lysten på den Zelda versjonen selv, hvor mye måtte du ut med for den? Share this post Link to post Share on other sites
Runepune 10 Report post Posted November 27, 2018 Takk takk. Betalte en 1000 lapp for begge til sammen. Kjøpt av en eldre dame som ryddet ut etter sin utflyttede sønn. Ser det ligger en på finn også, men den skal selger ha 2200,- for. Dog forseglet, men allikevel meget stiv pris. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Anderwin 90 Report post Posted November 28, 2018 I form at jeg samler på C&C stuff så kom jeg i kontakt med en som heter Daniel Miller. Jobbet for WW og laget statuer og jobbet som concept artist! Disse statuene ifra C&C har jeg ifra før av men de er ikke komplette. Disse er 100% med ekte farger! De ser så mye bedre ut enn de gamle jeg har! Pluss han hadde en serie til Pirates of skull cove til salgs. Er utrolig fornøyd å få enda mer til spill samlingen! Disse er så verdt å ha! Blir fort one of kind! Katarina - Pirates of Skull cove Cpt Hawke -Pirates of Skull cove Tanya - Command & Conquer Havoc -Command & Conquer Share this post Link to post Share on other sites
Aurora_Borealis 115 Report post Posted December 10, 2018 (edited) Fikk tak i denne i dag av naboen som hadde den liggende i kjelleren: Proklamerer seg selv som en cheat cartridge men det den i virkeligheten gjør er å erstatte dine egne savegames på enkelte N64 spill med built in savegames som er 100% komplette http://www.nesworld.com/article.php?system=n64&data=n64-gamekiller Edited December 10, 2018 by Aurora_Borealis Tilleggsinfo Share this post Link to post Share on other sites
Boomstick 98 Report post Posted December 11, 2018 Kult, den har jeg aldri sett før! Jeg bruker ofte juksekoder for å komme gjennom spill som jeg ellers ville gitt opp. Men jeg vil jo likevel gjøre jobben selv, så å få servert en save game med fullført spill høres ut som en bjørnetjeneste. Hvis jeg skal jukse er det stort sett for å bruke koder for evige continues, når jeg blir lei av å spille fra starten hele tiden. På NES'en har jeg faktisk en Game Genie fast montert, og putter bare spillene inn og ut av den. Også har jeg skrevet ut kodeboka, så jeg alltid har den tilgjengelig. En bonus er at alle spill starter opp på første forsøk, til og med de som er nesten umulige å få i gang når jeg putter dem rett i NES'en. Share this post Link to post Share on other sites
Aurora_Borealis 115 Report post Posted December 11, 2018 6 hours ago, Boomstick said: Kult, den har jeg aldri sett før! Jeg bruker ofte juksekoder for å komme gjennom spill som jeg ellers ville gitt opp. Men jeg vil jo likevel gjøre jobben selv, så å få servert en save game med fullført spill høres ut som en bjørnetjeneste. Hvis jeg skal jukse er det stort sett for å bruke koder for evige continues, når jeg blir lei av å spille fra starten hele tiden. På NES'en har jeg faktisk en Game Genie fast montert, og putter bare spillene inn og ut av den. Også har jeg skrevet ut kodeboka, så jeg alltid har den tilgjengelig. En bonus er at alle spill starter opp på første forsøk, til og med de som er nesten umulige å få i gang når jeg putter dem rett i NES'en. Ja snodig måte å gjøre ting på som ga utspring i veldig få solgte enheter. Så det har blitt en liten kuriositet så vidt jeg har skjønt:) Selskapet hadde visst planer om å selge Smart Cards som man kunne putte inn bak på kassetten med flere saves til andre spill enn dem 6 som medfølger på original kassetten. Ble visst med planene. Game Genie fikk jeg aldri prøvd da jeg var liten:) Gikk mest i Nintendo Magasinet og rykter i skolegården når det kom til koder etc. Share this post Link to post Share on other sites
vintagegmr 1160 Report post Posted December 19, 2018 On 11.12.2018 at 7:32 AM, Boomstick said: Kult, den har jeg aldri sett før! Jeg bruker ofte juksekoder for å komme gjennom spill som jeg ellers ville gitt opp. Men jeg vil jo likevel gjøre jobben selv, så å få servert en save game med fullført spill høres ut som en bjørnetjeneste. Hvis jeg skal jukse er det stort sett for å bruke koder for evige continues, når jeg blir lei av å spille fra starten hele tiden. På NES'en har jeg faktisk en Game Genie fast montert, og putter bare spillene inn og ut av den. Også har jeg skrevet ut kodeboka, så jeg alltid har den tilgjengelig. En bonus er at alle spill starter opp på første forsøk, til og med de som er nesten umulige å få i gang når jeg putter dem rett i NES'en. Game genie er genialt. Jeg gjør som du og har den fastmontert. veldig god måte å starte spill på. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Runepune 10 Report post Posted December 21, 2018 Enda en liten godbit i postkassa. Kjøpte den av en hyggelig kar som var klar over verdien, men solgte det til 1/4 av det. Share this post Link to post Share on other sites