Jump to content
Xevious

Hva er dagens fangst?

Recommended Posts

Boomstick    98

Pleier ikke legge ut alt jeg kjøper, men i løpet av den siste tiden har jeg fått flere nye konsoller:

Nintendo Gamecube
Microsoft Xbox
Philips CD-i
Atari XEGS

Alle er kjøpt med diverse mangler og defekter, så det blir prosjekt fremover å fikse på disse. Gamecuben leste ikke discer men er allerede fiksa, trengte bare justering av laseren.

8PH5tzw.jpg

Og etterhvert som de kommer i orden må jeg kjøpe flere scart-switchere og strømpadder. It's getting a bit out of hand..!

Edited by Boomstick

Sinfour    459

God fangst! Men ser dessverre ut som det er mange som kvitter seg med sine samlinger for tiden også.. Men de har vel sine grunner.

Boomstick    98
On 23.2.2019 at 9:37 PM, Aurora_Borealis said:

En "liten" dagens :) Kjøpte hele samlingen til en kompis:) Fulgte også med komplett Final Fantasy samling på alle konsoller som ikke er avbildet:)

Oi! Selv om det er synd at noen mister interessen, så er det jo sikkert moro å gjøre sånne storinnkjøp!

Og den Panasonic Gamecuben er bare skikkelig schmackos! Det lå en defekt på finn for ikke så lenge siden, men jeg turte ikke kjøpe den.. Jeg kunne tenke meg å ha en slik koblet opp til widescreen-CRT'en min, siden den vanlige Gamecuben er koblet til en 4:3 CRT. Det gir jo mest mening å ha DVD-spiller på 16:9, også kunne jeg spilt de Gamecubespillene som har mulighet for widescreen på den også.

Svele    17
On 26.2.2019 at 8:32 AM, Runepune said:

Skaffet meg denne godbiten. En maskin jeg har hatt lyst på i flere år.

880_1052470239.jpg

880_401418638.jpg

Jøsses Kristus .. Dette er en real godbit.
Er dette den som var til salgs på finn? (Bergen)?

Denne vil skyte høyt i verdi...

Edited by Svele

Runepune    10

Det stemmer, selger holdt til i Bergen. Godt gjort å legge merke til den, den lå ikke ute i mange minuttene før den var solgt.

Helt klart perlen i samlingen. Den er faktisk i bedre stand enn jeg fikk inntrykk av. Ikke ett eneste merke på konsollen, den ser helt ny ut.

Var også innom den som var defekt på finn. Men den tok jeg ikke sjansen på å kjøpe. Å få tak i deler til disse er så og si umulig.

Runepune    10

Jeg var med i budkrigen på den maskinen. Den jeg endte opp med å kjøpe er like fin som den.

Litt merkelig egentlig at det dukket opp flere i løpet av så kort tid. Det er lenge siden sist jeg så en på finn.

Jeg kommer nok ikke til å ha den koblet opp og i daglig drift. Den kommer til å stå som "skryteobjekt". Vil bevare den i like god stand som den er i dag. Tilbehøret vil bli liggende i esken ubrukt. Håndkontrollen og fjernkontroll er aldri brukt.

Svele    17
19 hours ago, Runepune said:

Det stemmer, selger holdt til i Bergen. Godt gjort å legge merke til den, den lå ikke ute i mange minuttene før den var solgt.

Helt klart perlen i samlingen. Den er faktisk i bedre stand enn jeg fikk inntrykk av. Ikke ett eneste merke på konsollen, den ser helt ny ut.

Var også innom den som var defekt på finn. Men den tok jeg ikke sjansen på å kjøpe. Å få tak i deler til disse er så og si umulig.

16 hours ago, Runepune said:

Jeg var med i budkrigen på den maskinen. Den jeg endte opp med å kjøpe er like fin som den.

Litt merkelig egentlig at det dukket opp flere i løpet av så kort tid. Det er lenge siden sist jeg så en på finn.

Jeg kommer nok ikke til å ha den koblet opp og i daglig drift. Den kommer til å stå som "skryteobjekt". Vil bevare den i like god stand som den er i dag. Tilbehøret vil bli liggende i esken ubrukt. Håndkontrollen og fjernkontroll er aldri brukt.

Hehe ja den lå ikke lenge nei. Tittet på den og det dryppet bra med slev fra kjeften kan jeg si deg :D

Ja lynet slo plutselig ned på samme sted to ganger. Vanligvis så går det flere år mellom hver gang denne dukker opp på finn.
Må bare si gratulerer med et fantastisk bra kjøp.:thumbsmil:
Dette er imo den fineste konsollen som noensinne er laget...og som sagt så vil verdien på denne bare stige.

GamerCabbit    174

Da blir vel neste steg å få tak i den spesialdesignede Game Boy Playeren til Q'en. Billigste på ebay for øyeblikket er en løs en til 7800,-  :P

Runepune    10

Det ble ett veldig bra kjøp. En del billigere enn den første som lå der også.

Kommer nok ikke til å jakte på gameboy playeren til denne. Når prisene ligger på mer enn prisen for maskinen så får det være. Om jeg ikke kommer over ett tilbud jeg ikke kan si nei til da.

Svele    17
On 8.3.2019 at 10:40 AM, Sinfour said:

Tror uansett selger var fornøyd med summen :) 

Selger fikk vel det den er verdt.

Kjøper blir nok mer fornøyd med summen den blir solgt for når / hvis han selger den igjen :)

Svele    17
On 11.3.2019 at 8:13 AM, Runepune said:

Det kan man vel kalle en vellykket handel. Når både kjøper og selger er fornøyd.

Sant.. :)

Lodium    80

Har blitt mange dagens siden sist jeg postet opp noe bilde eller navn her. Bare blitt sånn så får vel poste opp noe bilder av flere dagers fangst selv om det ikke er dagens fangst... Må bare bli ferdig med å rydde og skru opp hyller etter flyttingen Først.

Boomstick    98

Ja, hva er dagens fangst? Jeg aner faktisk ikke. Trodde først det var til gameboy, men det stemte jo ikke. Noen forslag? 

YUDO97y.jpg

Alyxx    74

Wow, interessant greie... aner ikke hva det er. Googler Joytech ltd. og får opp massevis av selskap så vanskelig å si hva det er.

Tydeligvis et RAM kort da så muligens noe for en obskur konsoll?

Edit: Fant ut at det finnes et minnekort til N64 og GameCube som også er lagd av JoyTech. The plot thickens...

Edited by Alyxx

Alyxx    74
10 hours ago, GamerCabbit said:

Det er ramkortet til en Enforcer 2-kontroller vil jeg anta.

enforcer2.jpg

Damn, det er obskurt...

Boomstick    98

Jøss, det hadde jeg ALDRI funnet ut uten hjelp.

Da har jeg jo fint lite bruk for denne.. Har du bruk for den, GamerCabbit?