Jump to content
Captain Nintendo

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

Guyra    903

10501

Guyra har offisielt ingen PS2-spill igjen. Er noen få som ikke har blitt sendt avgårde til sine nye eiere ennå, men det er alt. Sendte nettopp avgårde en pakke på 32 kg.

Nettopp bakt litt med guttungen. Litt mer heving nå, så ser vi hvordan det blir etter det har vært i ovnen. :D 

• Upvote 1

Rony12345    148

10503

Prøver å finne DKC2 og 3 til vettug pris for å spille med ungene men niks...Retrospill markedet har blitt ukristelig dyrt!! 

Har du sjekket Tradera? =) Her i Norge er det jo helt spinnvilt nå, men jeg ser at det generelt er mulig å få spill til ok priser på tradera om man følger med litt =)

10506

Det positive med den enorme prisveksten på retrospill er jo at vi alle her inne sitter på hver sin gullgruve da :) Og med noen av oss som begynte å samle før veksten så er det vel ett plussregnskap oxo hvis en skulle finne på å selge unna :)

10503

Prøver å finne DKC2 og 3 til vettug pris for å spille med ungene men niks...Retrospill markedet har blitt ukristelig dyrt!! 

Har du sjekket Tradera? =) Her i Norge er det jo helt spinnvilt nå, men jeg ser at det generelt er mulig å få spill til ok priser på tradera om man følger med litt =)

Ja har vært innom og sjekket mange ganger men sjelden carter går under 400-500.-..enda mer for 3`ern..Har blitt dyrt i broderlandet også!

Edited by Aurora_Borealis

Rony12345    148

10506

Det positive med den enorme prisveksten på retrospill er jo at vi alle her inne sitter på hver sin gullgruve da :) Og med noen av oss som begynte å samle før veksten så er det vel ett plussregnskap oxo hvis en skulle finne på å selge unna :)

10503

Ja har vært innom og sjekket mange ganger men sjelden carter går under 400-500.-..enda mer for 3`ern..Har blitt dyrt i broderlandet også!

10507

Ja, det er sant. Men prisveksten kunne godt å ha kommet når jeg hadde hatt komplett NES, SNES, N64 og Gamecube samling :P

Hmmm, kanskje jeg bare har sett på mindre populære spill.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71875570

Playstation 3, wii og Xbox360 går superbillig fortiden på Finn ser jeg. Sett flere annonser som dette i den prisklassen, aldri hatt en PS3 før, men vurderer sterkt når det er så billig og så mange spill man kan få med. Noen som har forslag til gode PS3 spill, så jeg evt vet hvilken pakke jeg burde slå til på? =)

Joantheman    950

10508 Nettopp vært ute å plukket opp spillsaker dra 2 finn annonser. Tidenes funn her i området for min del, men husk at nivået er lavt. Det jeg ville skrive her som jeg syns var morsomt er at han ene hele tiden spurte om det var til et barn, hadde jeg barn? haha jeg sa bare neeei jeg bare elsker spill :nerd:

• Upvote 3

Joantheman    950

10510 var n64 spill, ps1 og ps2 konsoll, den store lylatwars esken, uten spilllet og litt annet kule greier. Ligger en Mario Kart 64 eske inni lylatwars esken, blacklabel godsaker og jeg har jo spill og manual fra før! Blir en video på dette :)

• Upvote 2

Joantheman    950

10512 har de egne bokser der eller tror du det er på engelsk? aldri vært der.   Bestilt tur til Barcelona i sommer, regner med at det er bortkastet tid å lete etter spill der siden det sikkert er spansk alt sammen. Blir vel en tur på Camp Nou i steden :P

• Upvote 1

vintagegmr    1160

10513

Begynner på sesong 1 av The real Ghostbusters nå, nettopp ferdig nedlastet. Nå jekker jeg pilsen og legger beina på bordet. Her skal jeg kose meg i kveld ja. :D

• Upvote 2

vintagegmr    1160

10515

Nye traileren på Ghostbusters ble utgitt i dag ! Hva syns dere ? Er det verdt og se ? Hva syns dere om valget av skuespillere ? Hva er den generelle oppfatningen av traileren

• Upvote 3

Jedi Master    27

10517

Har ikke sett på Ghostbusters-traileren ennå, (pleier å vente til ca. en uke før premiere),

men ut ifra hva jeg leser om den virker det ikke veldig lovende...?

Edited by Jedi Master

Joantheman    950

10518 Veldig dårlig trailer, fikk ikke lyst til å se filmen. Tror ikke jeg er i målgruppen, virker som den er perfekt for 10 åringer som aldri har sett Ghostbusters

knutolek    78

10519.

Nettopp sett igjennom den ferskeste nintendo direct-sendingen. Meget fin (og ikke minst dyr) vår å være fire emblrm-fan :)

maD_mAN1983    998

10525

har nok enda større backlog av pc spill :P men koser meg veldig med Stardew Valley nå om dagen, så har nesten ikke spillt noe annet :P bare bittelitt Gamecube, og litt NFS på PS4, siden det kom update med dragrace og hotrods