Jump to content
Captain Nintendo

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

10801

kunne tenkt meg å hatt noen sesonger av serien, bare for å se opp igjen, slik for å se hvordan det egentli er i forhold til hvordan man husker det :P

Rony12345    148

10802

Da tror jeg du blir ekstra skuffet når du ser den nye :P
Flere ganger tenkt å se det opp igjen, men venter til jeg har sett nye først, rett og slett fordi jeg vet hvor bra de originale er :D

Sinfour    459

10811 

Aleine på jobb i 1 uke... og da kravler alle de som ikke betaler regninger opp på døra og skal ha varer. Merkelige greier. 

Boomstick    97

10812

Akkurat kommet hjem med nyinnkjøpt Laserdisc-spiller og et knippe filmer. Guttedrøm innfridd! 

Edited by Boomstick
  • Upvote 1

vintagegmr    1160
15 hours ago, Boomstick said:

10812

Akkurat kommet hjem med nyinnkjøpt Laserdisc-spiller og et knippe filmer. Guttedrøm innfridd! 

10813

Har akkurat fått meg en spiller og Laserdisc filmer selv. Har en hel haug til overs som jeg selger om du er interessert. :)

Sinfour    459

10817

Da var ferien over.. NESTEN! Jobbe 1 uke nå så er det jammen 1 uke til med ferie :) Wohoo! Da kan det spilles mer PUBG!

Sinfour    459

10824

Samme her Vintage.. Men hadde 1 uke jobb mellom disse 3 ferieukene. Men akkurat i natt måtte jeg sove dårlig.. bah..

Men er det noen som fremdeles spiller Pokemon Go? Siste ferieuken gikk til en del raiding, så her har familen nesten alle de legendariske som har kommet de siste ukene. Larvik er faktisk et utrolig bra raid-miljø, så folk fra Sandefjord og Tønsberg kommer kjørende hver dag.