Jump to content
Captain Nintendo

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

Zerqent    276

10826

Jeg installerte Anno 2070 igjen, så forsvant hele August.... Nå er det fjerna igjen, ikke fordi jeg ikke har lyst å spille - fordi jeg har så insaaaanely lyst å spille :P

Toad    3

10827 

Dette forumet er så godt som dødt ser jeg, får ta med spillene mine til FINN og QXL for å selge.

Olav    59

10828

Jepp, høres ut som et fornuftig valg. Er sløs med tid å lage salgsemner på retro1 i disse dager...

Olav    59

10830

Det går an, men oddsen er vel heller liten, og da er det bedre å legge ut annonsen på en mer popular internettside. :thumbsmil:

Rony12345    148

10832

Ganske liten sjanse for å få solgt ting på forumet nå ja :P Ikke som før i tiden når jeg ble medlem, i 2010. Da ble det kjøpt og solgt mye på salgssidene her =)

oterbart    406

10833

Mye av det som blir lagt ut her blir ofte solgt, men det er nesten ingenting som legges ut til salgs her heller. Man kan like gjerne se det sånn. Det hadde nok vært mer aktivitet på forumet om det var mer til salgs. Jeg foreslår at alle tar i et tak og selger samlingen sin!  

• Like 2

Sinfour    459

10834

Har faktisk en N64 ute på finn. Null interesse da.. Synes ikke 1000kr for maskin med Expansion, 1 kontroll og Sm64 er for dyrt heller. Blitt lite inn til samlingen i det siste også.

maD_mAN1983    998

10835
kjøp og salg ja, blir stort sett kjøp fra facebook og ebay da det er der jeg finner ting jeg vill kjøpe, qxl og finn styrer jeg unna fordi man må bla forbi utrolig mye overpriset dritt for å kanskje finne en ting eller to til fornuftig pris :P

oterbart    406

10836
Er litt lite fart i finn om dagen. Merka det på Sega-maskinene jeg nylig solgte. Tok lenger tid enn normalt, og generelt mindre visninger på annonsen enn tidligere. Tror de 100vis av enkeltannonser for spill til Xbox360 og PS3 etc gjør at piffen går ut av de fleste som browser finn, bortsett fra de virkelige traverne som nå veit at det blir mulig å finne gull i jungelen på finn, fordi du er en latsabb som ikke gidder å grave litt i møkka Robert!!! 

Edited by oterbart
  • Like 1

Rony12345    148

10837

Hahaha, sant! Synes det er bra Finn er gratis men de kunne satt en maksgrense på eks 10 aktive annonser per bruker. Sikkert noen som hadde lagd mange brukere da, men tror det kunne fjernet litt av problemet. Veldig irriterende å se gjennom 100 vis av annonser med dritt

fuuma    507

10839

Har sluttet å sjekke finn selv. Får aldri en god pris der med mindre du kontakter selger 30 sekunder etter annonsen er lagt ut. Alt med god pris er solgt innen det har vært ute 1 time. Så dukker det opp igjen en uke senere med en vanvittig pris. Orker ikke å se på en annonse med 300 spill som er individuelt priset.

Rony12345    148

10840

Er mye dyrt. Samler på Pokemon kort også, men der har jeg helt gitt opp Finn. Folk som skal ha over 1000 kr for ett kort, 1900 kr for en samling med bare drittkort osv. Folk tror jo de sitter på gullgruver. Jeg pleier å kontakte de når annonsen har ligget ute i 1 - 1,5 måned med ett realistisk tilbud. Men de nekter å vike på priskravet, for de har "hatt stor interesse" for det...

Sinfour    459

10841

Ja, prøver å si det til mine døtre at nesten alle pokemon kortene de har er dessverre ikke verdt noe. For de mener selv av de koster mye pga pakkene koster 50kr stk. Men de har en onkel som spiller mye Magic The Gathering og har ganske god peil, og han hjelper dem med å sjekke hvilke sider som er gode til å se hva noen pokemon kort er verdt, nesten som aksjer, det går opp og ned. 

Sinfour    459

10842

har vært en helg i Oslo og har vært på nyåpning av Tilt Arkade både fredag og lørdag kveld. Dette er et fantastisk sted for oss retrofrelste og kan anbefales på det sterkeste. Det finnes over 40 stk arkade kabinetter med de originale spillene som Street Fighter 2 (vanlig og Champion edition), Donkey Kong, DK Junior, Punch Out, Out Run, Sega Rally 2, Shinobi, Kung Fu master osv osv (4 stk koblet sammen). Tilt har kun hatt 1 etasje disponibelt og da trangt om plassen, men med kjeller full av arkades er det som å ta trappene ned i til 1985. Helt fantastisk!

• Like 2

Sinfour    459

10845

De var vel stilt til Normal, og noen var sikkert hard. Jeg slet veldig med Out Run, men er noe annet med ratt, pedal og girstang gitt :D Men Street Fighter kom jeg et stykke på både vanlig og Champion Edition. 

vintagegmr    1160

10846

Ok det er kult. :) For når det er stilt på Hard så er det litt kjedelig, man får liksom ikke noe ut av spillopplevelsen, det blir rett og slett kjedelig når man dør alt for fort. Husker ene RSM enten i Gøteborg eller Sandefjord, husker ikke hvem, men der var Donkey Kong maskinen satt til Hard, kom ikke forbi første brett engang. Skjønner jo hvorfor, så ikke en skulle stå på maskinen hele dagen, men sjarmen forsvant litt. :D

Sinfour    459

10849

Jeg ble så lei av det samme nummeret ringte flere ganger i går kveld, så jeg la på... I WISH! Tenker den vinneren av 319 mill ikke vil ha den telefon, for man risikerer jo faktisk hjerteattack