Jump to content
Captain Nintendo

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

Lodium    80

10876 

Å bo i kollektiv eller i hybelhus med delt kjøkken eller delt bad har sine fordeler og ulemper.

Noen av ulempene : Folk kan snike seg til noe av maten du har kjøpt.

Vasking og orden av delte arealer kan av og til skli veldig ut slik at enten blir det ikke gjort eller så gjør noen personer det mer enn andre.

Hvis andre vil ha fest men du vil ha fred og ro så kan du bare glemme det.

Du får ikke alltid ha tingene dine i fred.

Noen Fordeler : Man blir kjent med diverse folk, noen hyggelige og noen ikke fullt så hyggelige

Det er billigere så fremt ingen bommer mat av deg

Lettere å få hjelp til noe.

Er glad for at jeg bor i egen to mannsbolig nå selv om jeg av og til savner studentlivet i kollektiv og hybelhus.

• Upvote 1

Alyxx    74

10877

Ja, dog jeg tror i mitt tilfelle så er jeg den typen person som trives best med faste personer (familie) enn å bo på et sted hvor det hele tiden er nye personer å forholde seg til. Føles stressende ut.

Rony12345    148

10878

Absolutt fordeler og ulemper. Husker jeg bodde i ett kollektiv på Tøyen med 4 andre griser som aldri vasket og i tillegg stjal både mat og drikke fra meg.

Veldig glad for at jeg bor i det kollektivet jeg gjør nå med hyggelige folk og respekt for hverandres eiendeler.

Så kan være både heldig og uheldig. Dog er nok det beste å bo alene. Noe jeg ikke kan nå når jeg er hjemme 4 måneder og i utlandet resten av tiden med studier :P

• Upvote 1

Sinfour    459

10881

Blir moro med Tiltcast førstkommende søndag :) Level Up. Nerdelandslaget, Retrotimen, Spelledåsene, LOlbua osv osv.