Jump to content

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

• Replies 10.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

9278   Da har man kjøpt seg en leilighet

8646   Jeg må faktisk bare dele dette her, måtte le når jeg fant det. Og for de som ikke skjønner den vakre løkkeskriften jeg hadde som 9-åring har jeg skrevet teksten under bildet - med skrivefeile

7625   En liten gamer blir født i juni 2014. Jeg skal bli pappa. Spennende...

Posted Images

10722

er nok over gjennomsnittet glad i gamle tv-serier :P men mangler A-Team, skulle ha sett opp igjen den også, og skulle gjerne hatt mer av Dukes of Hazzard, har første sesongen bare, og mere 21 Jumpstreet skulle man hatt, har sesong 1 og 3 av den :P 7th Heaven også, har første sesong (har resten på pc'n da, så får sett ihvertfall), Pacific Blue har jeg en sesong av, sesong 2 har jeg funnet til salgs, så skal kjøpes når jeg har økonomi til det :P

kan forsåvidt linke samlingen jeg har av originale filmer og serier da https://cloud.collectorz.com/madman1983/movies/så kan de som har intresse se :P

10727

Da har jeg på under en uke sett hele serien H2O just add water ferdig, 72 episoder :P #litelivfortiden

Men jeg visste ikke at Dukes of Hazzard var en serie? Jeg har sett filmene, men er serien om det samme, og er den bra?

10732

har med vilje ikke sett traileren, men blir nok å se alt i en sitting når den blir lagt ut på nett, så fremt det ikke er flere episoder i sesong 2 enn det var i sesong 1 da

10733

Traileren viste ikke så veldig mye, men akkurat nok til å bli litt giret. :D

Nå har aldri trailere ødelagt noe særlig for meg uansett, så tar ikke det så tungt om de viser noe fett noe uansett.

Edited by vintagegmr
  • Upvote 1

10732

har med vilje ikke sett traileren, men blir nok å se alt i en sitting når den blir lagt ut på nett, så fremt det ikke er flere episoder i sesong 2 enn det var i sesong 1 da

10733

Traileren viste ikke så veldig mye, men akkurat nok til å bli litt giret. :D

Nå har aldri trailere ødelagt noe særlig for meg uansett, så tar ikke det så tungt om de viser noe fett noe uansett.

10734

Når jeg var på kino i går kom det reklame for den nye Lego:Batman Movie. Traileren varte i ca 5 min, og jeg tror jeg nå har sett alle poengene i hele filmen.

Da filmen 300 kom, så traileren meget lovende ut! Problemet var bare at det som var i traileren var det eneste beste med hele filmen.

10739

Kan ikke fordra folk som kaller kontrollere "spaker"... Dagens kontrollere ligner jo på ingen måte en spake... Vet ikke om jeg synes det er verre enn de som kaller kontrollere konsoller.

10740

Jeg er enig med deg, fryktelig irriterende, men det er en god indikasjon på "newbies".

• 2 weeks later...

10741 Våkna med deler av en tannfylling løs i munnen i går rundt 1600, jobb i natt med masse ising og vondt. Kom hjem 07:30 og ringte tannlegen nøyaktig 0800 " hei vi er stengt fredag 24 februar pga kurs". Tanken på å gå med dette hele helgen var helt forferdelig! Ringte til tannleger men "alle" hadde full timeplan, fikk tilslutt en time 10:45. Hjemme igjen nå. Skal legge meg og når jeg våkner er bedøvelsen borte og gebisset i toppform igjen. Akkurat nå veldig deilig følelse :)

• Upvote 1

10741 Våkna med deler av en tannfylling løs i munnen i går rundt 1600, jobb i natt med masse ising og vondt. Kom hjem 07:30 og ringte tannlegen nøyaktig 0800 " hei vi er stengt fredag 24 februar pga kurs". Tanken på å gå med dette hele helgen var helt forferdelig! Ringte til tannleger men "alle" hadde full timeplan, fikk tilslutt en time 10:45. Hjemme igjen nå. Skal legge meg og når jeg våkner er bedøvelsen borte og gebisset i toppform igjen. Akkurat nå veldig deilig følelse :)

10742

Huff, ja det der høres forferdelig ut, men jeg er glad du fikk fikset det før helgen. :) Da blir det vel en passe bra helg alikevel. :)

• Upvote 1

10745

har et lite håp om at jeg kanskje en dag skal få meg sjalusi til min mercedes w124, har nå fått kontakt med en i finland som har en, så må bare få overbevist han om å selge etterhvert :P etter hva jeg har hørt så er det bare 3 som er kjente av denne sjalusien fra før, 1 i norge, 1 i sverige og 1 i tyskland, så kanskje dette er den 4 med mindre han har fått den fra en av de 3, noe jeg tviler på, spørs bare hvor mye jeg må betale hvis jeg får han til å selge da, hørtes ut som han kanskje ville selge ihvertfall, da han ikke brukte bilen det sitter på noe særlig ofte

10746

Så netopp "Man VS. Snake" dokumentaren på Netflix. Utrolig artig og spennende dokumentar som jeg annbefaler til alle. Alle her inne har sikkert sett den, men det er en fin historie verdt å få med seg, en historie om en mann som kjemper alt han kan for å ta en rekord på et arkadespill som er langt i fra det mest kjente i arkade "biblioteket".

• Upvote 1
  • 2 weeks later...

10748

Lenge siden sist jeg var her, nok en gang! Men sånn blir det når man har sluttet å samle. :P 

Gamer fortsatt, da. Spilte bl.a. nylig VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action, som jeg syntes var fantastisk. (Med pen retrografikk og mye humor!) Men definitivt mindre gaming enn før.

Ellers går det mye i jobb, barn, og tegning for min del om dagen.

• Upvote 1