Jump to content

Tell til 100.000 - A.K.A. Den store off-topic-tråden

Recommended Posts

10751

For de av dere som ikke er på Facebook, så er "ukens samler" tilbake. Dere husker kanskje dette fra spillmuseet.no, men nå relansert på www.rakettgutt.no. 

Sjekk ut artikkelen http://www.rakettgutt.no/2017/03/09/anders-remi-rusten-er-ukens-samler/.

Denne uken er det "your's truly" VintageGmr... . :D

Absolutt ikke missunnelig i det hele tatt..... .:P

Men hvorfor er Wiien din stilt til 4:3? :D

• Replies 10.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

9278   Da har man kjøpt seg en leilighet

8646   Jeg må faktisk bare dele dette her, måtte le når jeg fant det. Og for de som ikke skjønner den vakre løkkeskriften jeg hadde som 9-åring har jeg skrevet teksten under bildet - med skrivefeile

7625   En liten gamer blir født i juni 2014. Jeg skal bli pappa. Spennende...

Posted Images

10753 i dag har jeg brukt et par timer på å fjerne clock capasitor på en original xbox jeg kjøpte i sommer. Alle bør sjekke dette, visse modeller vil lekke. På denne så var det en lekkasje men ikke forferdelig enda, fikk fjernet den å renset litt. Skrudde sammen og alt funker fint. Viktig å påpeke at den også fungerte flott før jeg fjernet den, så selv om din xbox funker så kan du ha en stor lekkasje som renner utover og til slutt ødelegger hele xboxen. Sjekk fortest mulig :)

10754

10753 i dag har jeg brukt et par timer på å fjerne clock capasitor på en original xbox jeg kjøpte i sommer. Alle bør sjekke dette, visse modeller vil lekke. På denne så var det en lekkasje men ikke forferdelig enda, fikk fjernet den å renset litt. Skrudde sammen og alt funker fint. Viktig å påpeke at den også fungerte flott før jeg fjernet den, så selv om din xbox funker så kan du ha en stor lekkasje som renner utover og til slutt ødelegger hele xboxen. Sjekk fortest mulig :)

Jeg har tenkt på å gjøre dette i rundt 8 år nå... Burde kanskje ta en kikk snart :P

Samtidig frister det å skaffe seg en "dobbel CPU+dobbel minne" xbox.. hm

10756

Dæven, dette må jeg få gjort! Men jeg har ingen anelse om hva det er, har du bilde? :P

10758

følte jeg måtte sende inn kontaktskjema angående Snacks med baconsmak fra First Price nå, så skrev følgende til dem:

"Hei, jeg ser det står ny smak på posen med Snacks med baconsmak, så jeg lurer da på, smakte den ikke bacon tidligere, eller er det så den ikke smaker bacon nå? jeg antar dere hadde merket posen med forbedret smak hvis den har smakt bacon hele tiden, men bare har gjort den bedre"

er spent på om jeg får igjen noe svar :P

10765

Har egentlig ikke kontorjobb jeg heller, jobber som montør i et IT firma, så er utejobbing stort ett hver dag, men nå er det en del inneprosjekter som må gjøres ferdig, da blir dagende fort lange når man ikke er vane med å sitte inne.

10762

Glad jeg ikke har kontorjobb. Dagene går stort sett fort ute på Gardermoen ^_^

10763

Er det du som driver å klår på meg når den metalldetektoren piper? :P

10767

Fuck no. NAVer heller enn å jobbe i sikkerhetskontrollen. Jeg laster fly :)

• Upvote 1

10768 har talkmore abonnement og syns dette data rollover virket kjempefint. Men nå somjeg skulle begynne å bruke det som var igjen fra forrige måned så fikk jeg den vanlige meldingen om at jeg har snart brukt opp min data og at hastigheten blir satt ned. Hva er vitsen med rollover når hastigheten blir satt ned til ubrukelig nivå hvor youtube ikke funker? Veldig skuffa :P

• Upvote 1

10768 har talkmore abonnement og syns dette data rollover virket kjempefint. Men nå somjeg skulle begynne å bruke det som var igjen fra forrige måned så fikk jeg den vanlige meldingen om at jeg har snart brukt opp min data og at hastigheten blir satt ned. Hva er vitsen med rollover når hastigheten blir satt ned til ubrukelig nivå hvor youtube ikke funker? Veldig skuffa :P

10770

Det må vel være noe feil? De kan ikke mene det, da er jo hele vitsen borte. Har du snakka med de om det eller? Jeg er nysgjerrig bare.