Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

Kraid    11

Du må gjerne skrive noen ord om hva du synes om spillet, eller hvilket inntrykk du har av det (hvis du har spilt det for lite til å uttale deg sikkert om hva du synes). :)

• Upvote 2

Kraid    11
Har hele denne uken spilt Half Life 2, og litt Final Fantasy II
Det finnes allerede et tema for hva du spiller for tiden! Her skal du bare si hvilket spill du spilte sist (om du så bare spilte det i et halvt minutt).

K999    3

Ja og som jeg sa, har spilt Half Life 2 hele denne uken, og da var jo det det siste spillet jeg spilte.

Jeg bare la til Final fantasy in case.

Men jeg spilte Half Life 2 nesten hele natten.-

Kraid    11
Ja og som jeg sa, har spilt Half Life 2 hele denne uken, og da var jo det det siste spillet jeg spilte.

Jeg bare la til Final fantasy in case.

Men jeg spilte Half Life 2 nesten hele natten.-

Du presiserte ikke hva du spilte sist. Det er du nødt til å gjøre hvis du nevner mer enn ett spill. Men nå vet du det til neste gang. :P

Xevious    65

New Super Mario Bros. - linka med Capt'n Nintendo, Marsza og en til før i dag. Minigames'a ble faktisk 10 ganger kulere når man spiller mot andre :D

Spilte Flatout 2 til PS2 i går, FLAAAATOOOUT TWOOOOOO!!! Wohoo, for et heftig spill, helt rått! Ble også en liten runde med Naruto Ninja Taisen 4 eller noe slikt til DS.

I går prøvde jeg endelig Grandia III (stått i hylla siden jeg fikk det) og det virka absolutt lovende, fikk en veldig god følelse når jeg spilte det.

Grandia er en av mine absolutt favoritt serier, og Grandia I er et av de beste spilla jeg har spilt.