Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

K999    3

Jeg spilte Metroid Prime: Hunters klokken 00.15 i dag, og da la meg, siden jeg er på jobb 8)

K999    3

Spilte Half Life 2 Episode 1 for halvtime siden.

Det er skam kult, men det er så kort at jeg spiller bare litt om gangen.

Har spillt omtrent 3 timer og nærmer meg slutten. :cry:

Prometheus    1

Var oppe hos Capt'n igår kveld å henta 3 gønnere og Timecrises til psx, så jeg har spilt en del Timecrises og Judge Dredd med gus.. Kjempe festelig, anbefales!! (flotte vorspeil spill også dette her tenker jeg)

Mingmeijun    0

Jeg spilte Pokémon Ruby, og litt før der igjen Castlevania: Dawn of Sorrow. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan runde det 100%!

K999    3

Har nå spilt rundt 1 time på min nye N64 som jeg kjøpte fra traser.

Star Wars - Rogue Sqadron går det i.

ravespin    33

Spilte noen gamle elendige og slitte arkadespill (bilspill, lyspistolspill etc) på Lanzarote (spilte mest Biljard der), men før det spilte jeg Tekken 5. Ble for øvrig Tekken Lord med Lei.

Fikk ikke sover igår kveld/natt, så jeg fnat fram gode gamle Lucky Luke til gameboy og spilte meg i søvn :)

Det er så dårlig eller? Hehe :wink:

Spilte masse Tekken Dark Resurrection i det siste, skal snart skrive en omtale om det.

Prometheus    1
Fikk ikke sover igår kveld/natt, så jeg fnat fram gode gamle Lucky Luke til gameboy og spilte meg i søvn :)

Det er så dårlig eller? Hehe :wink:

nåja.. det er nok ikke et kunststykke av et spill, men var så lenge siden jeg hadde spilt det at det var verdt et forsøk igjen.. men jeg fant fort ut at det var like lite givende nå, som for 7år siden :P

Spilte forresten Crash Team Racing igår kveld med en gjeng kompiser.. var helt knallbra azz.. anbefaler spillet på det høyeste. (tør kanskje til og med å kalle det for det beste (ikke seriøse) bilspillet til psx..!)