Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

ravespin    33

HL2: Episode 1

Veldig kort, lineært og fullt av scripta hendelser, men greit nok. Brukte 4-5 timer på det, og det kosta bare 150kr, pluss at jeg fikk noen andre Steam-spill som jeg hadde fra før.

Synes ikke den fortjener mer enn 73/100

Xevious    65

Kill Zone på PSP

Jeg ble eid av Marza og Capt'n på PlayStation Kick Off/Norsk på norsk på onsdag.

Men jeg var mest fyllesyk på torsdag, jeg eier der... :rolleyes:

Xevious    65

Søndag i går, den store hellige spilldagen.

Begynte med THUG2, som jeg har hatt siden det var nytt, men bare åpnet tre baner på. Vel, etter 5 min. fant jeg ut hvorfor og kjittet spillet ut av konsollen (PS2).

Så satt jeg og spilte .hack Infections (part 1) noen timer.

Helt ok spill men tviler på at jeg gidder å spille de tre andre spillene i serien, eller runde part 1.

Etterhvert ble jeg litt sugen på litt skyting og fant ut at jeg hadde et uåpnet Shoot'em up liggende.

Gunbird Special Edition (Gunbird 1 & 2) ble stappa inn i maskinen og spilt til det verket i fingrene.

Spillet har syv vanskelighetsgrader; Baby, Child, Very easy, Easy, Normal, Hard & Very hard. Og som vanlig satte jeg det på normal.

Hehe, jeg hadde ikke en sjanse, så måtte nok ned på baby :oops:

K999    3

FF VII

Spilte 3 timer igår og er ferdig me Midgar, er akkurat kommet meg ut til world map :)

Jeg gleder meg til etter skolen idag. :P

Tatt noen runder med Need For Speed Carbon til PS2 nå, ganske artige greier. Går fort og grafikken er god, PS2 henger fortsatt med på gode spill selvom det ikke alltid ser like lekkert ut som på 360.

K999    3

Kom hjem fra Polen tur me klassen for noen timer siden, og på bussen spilte jeg og 3 andre veldig mye Bomberman til DS, men det siste spille jeg spilte var New Super Mario Bros.

ravespin    33

Har spilt Tekken: Dark Ressurection de siste dagene.

Spillet er kjempebra, perfekt for en håndholdt med PSPs antall knapper. Jeg irriterer meg grenseløst på D-Paden til PSP, da, for den er så dårlig... Trenger et skrujern som passer perfekt til PSP-skruene, for jeg vil bytte ut pad-en.

Guest Simpson_Fan   
Guest Simpson_Fan

Akkurat nå spiller jeg igjennom Kingdom Hearts til PS2 ^^ Diggbart spill.