Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

PadrePio    0

Rayman på Saturn, spilte veldig mye orginalen på psx før, men selv om saturnversonen er helt lik på gameplay virker den så ekstremt mye bedre, særlig visuelt.

Fortsatt Gears of War, nettopp kommet til Act 4 nå, og det blir bare bedre og BEDRE!!! Skulle sett Act 3, da var man ute i skogen og det høljet ned, vannet rant bortover bakken, mens lynet slo ned i nærheten. Aldri har jeg sett grafikk på et slikt nivå, det er F_A_EN_ meg HELT SINNSYKT!

ravespin    33

Devil May Cry 3: Special Edition.

Stooor skuffelse. Elendig grafikk, ikke så god kontroll, og jeg likte ikke de små endringene på karakterene, Dante spesielt. Eneren var en fornøyelse i forhold.

Devil May Cry 3: Special Edition.

Stooor skuffelse. Elendig grafikk, ikke så god kontroll, og jeg likte ikke de små endringene på karakterene, Dante spesielt. Eneren var en fornøyelse i forhold.

W00t? Hørt ganske så motsatt jeg, at 3'ern var en tilbakegang til 1'ern. Bare spilt igjennom første banen jeg av det spillet, syns det virka ok, billig var det også, betalte 169,- for det :D

ravespin    33

W00t? Hørt ganske så motsatt jeg, at 3'ern var en tilbakegang til 1'ern. Bare spilt igjennom første banen jeg av det spillet, syns det virka ok, billig var det også, betalte 169,- for det :D

Tilbakegang til eneren? Nå skjønner jeg ikke helt. Plottet foregår før eneren, men det gjør **** meg grafikken og gameplayet også! Dårligere "oppfølger" har jeg ikke spilt på lenge... til PS2.

Jeg synes eneren var mye bedre, det var det jeg mente i hvert fall. Likte ikke treeren i det hele tatt. Men ja, billig var det, nå skjønner jeg hvorfor.

Xevious    65

Har spilt mye Bully i det siste, men PS2'en synger på siste verset nå så den får vile litt.

Så i går fyrte jeg opp N64'en min med CBFD :D

Guitar Hero 2 :D

Cool, til PS2 eller? Venter fortsatt på 360 versjonen jeg, med trådløs gitar :D

Hørte PS3 versjonen skal ha støtte for luftgitar haha ;)

Uff ass, alltid skal $ony rippe Microsoft sine ideer, typisk :P

ravespin    33

SSX On Tour

Ok, EA startet riktignok denne spillserien, og dermed burde ikke forventningene være skyhøye. SSX 1 var jo revolusjonerende, med fet grafikk til da å være, og kjempestore flotte baner, mange kule triks, og mye spill for pengene. SSX Tricky var vel også greit nok, selv om Ubertricks ikke var det beste bidraget enda. SSX 3 var etter min mening også greit, selv om jeg ikke spilte spillet for å se Elise i hotpants...

Men SSX On Tour... WTF! Hva i he...te har de gjort her? Man må lage sin egen karakter for å begynne å spille, og det er kjempe liten frihet i valg av events. Menyene er stygge som F, og det ser ut som EA bare har henta en random wannabe hos MTV og bedt ham om å tegne noe kult mens han er stein på LSD...

Grafikken suger ultra-ekstremt hardt, og kontrollene er forbanna dårlige i forhold til i tidligere spill. Spillet inneholder også masse reklame og er sponsa til tusen. Jeg skulle ønske jeg ikke betalte noe for dette, for skal jeg se på reklame, ser jeg på TV3.

Garderobe, sminke og sveis hører heller ikke hjemme i et snowboard-spill, skal jeg ha det, spiller jeg heller The Sims og sender dem på ferie til vinterland. Nei forresten, glem det. EA har FUBAR denne serien også.

Dette spillet skal i hvert fall tilbringe resten av sitt liv som støvsamler i hylla..

K999    3

World Of Warcarft.

Jeg vett, jeg ble sucked inn til og kjøpe 1 måned idag.

Fristet sånn og spille med svigerbror min som har nettopp begynt med WOW.

Xevious    65

Har gått mye i TH Project 8 i det siste på 360'n.

Testa også Perfect Dark Zero i helgen og Oblivion som var dødsfett, men som jeg dessverre ikke har tid til å spille nå.

I går gikk det i TH Downhill Jam og Wii Sports og i dag fikk jeg endelig spilt Zelda: Twilight Princess :D

Blir vel en god del Zelda på meg fremmover - en koselig jul med andre ord.

Guest Simpson_Fan   
Guest Simpson_Fan

Spilt en del Untold Legends: Brotherhood of the blade på PSP-en i det siste ^^ Fremover blir det en del Naruto Clash of Ninja og Skies of Arcadia ;D