Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

NES-Fan    0

driver å gjennomspiller alle episodene i Tales of Monkey Island :D jeg bare elsker pek og klikk spill.. synd jeg ikke får grim fandango spillet til å funke på 64biter windows 7'n :think:

Virkelig mye bra XBLA-spill i det siste, i dag spilte jeg "Costume Quest" som er Tim Schafer's nye rollespill. Veldig artig konsept, man spiller som noen små kids på Halloween og må samle godis og lage seg kostymer mens man kjemper mot de ondre godteristjelende monstrene som prøver å sabotere Halloween for barna.

Tim Schaefer sitt Double Fine Studios er et av de jeg liker aller best, veldig glad for at han fortsetter å gi ut spill etter spill :D

blades    5

Spillte Game Dev Story på iPhone, vil ikke anbefale det til noen, da det er så bra og tida flyr alt for fort når du spiller

nintendo8bit    175

Undead Nightmare DLC til Red Dead Redemption. Har ikke fått satt meg så veldig mye inn i historien enda, men var kult nok den ene timen jeg har spilt så langt isåfall :)

sennaho    21

Gjort ferdig Fallout: New Vegas i dag, og ellers så spiller jeg:

-Professor Layton and the lost future

-Final Fantasy: The 4 heroes of light

Jeg liker begge spillene veldig godt, og disse tre spillene har fått meg til å begynne å spille igjen etter en lang pause.

blades    5
Undead Nightmare DLC til Red Dead Redemption. Har ikke fått satt meg så veldig mye inn i historien enda, men var kult nok den ene timen jeg har spilt så langt isåfall :)

Jeg tenkte jeg skulle si akkurat det samme, begge setningene.

nintendo8bit    175

Jeg tenkte jeg skulle si akkurat det samme, begge setningene.

:D

Sitter nå her med Layton fortsatt! Begynner å nærme meg noe tror jeg, men man kan aldri vite :P

Er det ikke bare å se på hvilket nummer gåtene er? Står på boksen at det er over 165 gåter/puzzles, så da er det noe rundt der :)

sennaho    21

Sitter her med min nye DSi XL Mario-edition og spiller Final Fantasy: The 4 heroes of light!

Superdigg med ny DS....overgangen fra den gamle grå og til denne er jo helt sinnsvak....blir helt satt ut her jeg sitter!

sennaho    21

Og for de som syns det er idiotisk av meg å bruke den nye DS-en, så kjøpte jeg den faktisk mest pga min gamle er sliten....hadde ikke kjøpt den om det ikke var den mario-greia, men kjøpte den ikke for å selge den om 10 år, så samme om den er brukt eller ikke for min del :P