Jump to content
Kraid

Hvilket spill spilte du sist?

Recommended Posts

Xevious    65

Terranigma wub.gif

-Jeg har hatt spillet i et par år nå, men har ikke fått "tid" til å sette meg ned med det før i natt. Og hvilket spill!! For en musikk!! I'm in løøøv...

...eh.. et meget bra spill. Anbefales!

Contact til DS er mitt sist spilte spill, vanvittig spill som virkelig viser hva Dsen er god for. Slike spill er det ikke ofte man ser, deilig retrografikk kombinert med DSen sin exellente kontrollmetode gjør Contact til et av de beste spillene for meg akkurat nå.

PadrePio    0

Fant fram Samurai Western igjen, fy for et herlig spill det er utrolig at den bare har 5.3 på Gamespot, men jeg spiller Japseversonen så mulig den er bedre enn us.

K999    3

Spilte nettopp litt: "Gå ned på sports club varme opp, og da bli sent ut fordi falsk brann alarm, og da stå ute i kulden i 20min, for så å gå inn og måtte varme opp på ny"

PadrePio    0
Spilte nettopp litt: "Gå ned på sports club varme opp, og da bli sent ut fordi falsk brann alarm, og da stå ute i kulden i 20min, for så å gå inn og måtte varme opp på ny"

...jaja, hadde du bare holdt deg til Wii Sports:P

Mingmeijun    0

Jeg spilte WarioWare: Smooth Mooves på Wii.

Jeg elsker spillet. Jeg pleier å leve meg inn i spill, og det ble tatt noen bilder av meg da jeg spilte det. Må le litt nå som jeg får se meg selv i ettertid.

tmp49fd4af8.tmp..JPG

Mingmeijun    0

I dag spilte jeg Unreal Tournament 2004. Sykt stress å få installert den på dataen (jeg kjører Linux, og jeg hater terminal. WE GOT A PROBLEM!), men det var verdt all tiden og sinnautbruddene.