Jump to content
Sign in to follow this  
Xevious

Forumauksjon: The Legend of Zelda - I undergrunnen [VHS]

Recommended Posts

Xevious    65

Legenden om Zelda - I undergrunnen

VHS film med norsk tale :D

Auksjonen varer til søndag 4. oktober kl. 21:00

Dynamisk sluttid - dvs at kommer det inn bud de siste 5 minuttene forlenges auksjonen med 5 minutter.

Ingen minstepris - by i vei! 8)

John007-1.jpg

John008-1.jpg

Xevious    65
bare 1 episode på denne filmen?

Aner ikke - den varer iallefall i 60 min.

tittelen tilsier at dette er episode 8 av i alt 13 episoder

WTF?? Hvordan fikk du det ut av tittelen??? :?

Merk: Bakpå coveret står det at orginal tittel er: Legend on Zelda :lol:

maD_mAN1983    998
bare 1 episode på denne filmen?

Aner ikke - den varer iallefall i 60 min.

tittelen tilsier at dette er episode 8 av i alt 13 episoder

WTF?? Hvordan fikk du det ut av tittelen??? :?

Merk: Bakpå coveret står det at orginal tittel er: Legend on Zelda :lol:

on zelda faktisk :s

vell, bildene på coveret ligner fryktelig på zelda serien jeg har på pc :P

og her er da den http://www.tvrage.com/shows/id-5925 og etter mine engelsk kunnskaper så høres episode nr 8 der veldig ut som den filmen du har :P men hver episode er på ca. 15 min. i serien jeg har da, men vet ikke sikkert at det er samme serien uten at jeg ser filmen du har :P men siden jeg ikke vet om noen andre zelda serier eller noe sånt, så tror jeg at det er skrivefeil at original tittel er legend on zelda

Xevious    65
Misprint på coveret! Dermed steg verdien x4 :-D

men synker i pris igjen pga norsk tale og ikke original tale xD

Phffttth... det er jo akkurat det som gjør den sjelden. Orginal tale får man jo kjøpt på hvert hjørne, men med norsk tale derimot får du kun kjøpt av meg :lol:

maD_mAN1983    998
Misprint på coveret! Dermed steg verdien x4 :-D

men synker i pris igjen pga norsk tale og ikke original tale xD

Phffttth... det er jo akkurat det som gjør den sjelden. Orginal tale får man jo kjøpt på hvert hjørne, men med norsk tale derimot får du kun kjøpt av meg :lol:

vell, vill vell tro det er samme feilen på absolutt alle av denne vhs'n med norsk tale, regner med at det ikke er produsert mer enn denne utgaven av dem på vhs :P

Miraz    0

on zelda faktisk :s

vell, bildene på coveret ligner fryktelig på zelda serien jeg har på pc :P

og her er da den http://www.tvrage.com/shows/id-5925 og etter mine engelsk kunnskaper så høres episode nr 8 der veldig ut som den filmen du har :P men hver episode er på ca. 15 min. i serien jeg har da, men vet ikke sikkert at det er samme serien uten at jeg ser filmen du har :P men siden jeg ikke vet om noen andre zelda serier eller noe sånt, så tror jeg at det er skrivefeil at original tittel er legend on zelda

riktig serie men tror det er de 5 siste episodene fant episode 3 av Legenden om Zelda - I undergrunnen og orginal tittel var "Hitch in the Works" som er episode 10 i den serien som du linker til...

du ser halve episoden her:

maD_mAN1983    998

riktig serie men tror det er de 5 siste episodene fant episode 3 av Legenden om Zelda - I undergrunnen og orginal tittel var "Hitch in the Works" som er episode 10 i den serien som du linker til...

du ser halve episoden her:

kan høres riktig ut, siden den der er episode 3 fra den filmen så stemmer det overens med at første episode er den Underworld Connections, men siden vhs er på 60 min så kan det ikke være 5 episoder siden de varer 15 min hver da, vill tippe det har kommet 4-5 vhs filmer til sammen med alle episodene, vis alle har blitt gitt ut i norge da :P hysterisk dårlig dubbing da :lol:

Folke    0

Hei! Måtte lage en account her for å svare på tråden. Vant noen auksjonen? Endte den på 50 kroner? Om så byr jeg lett 300 kroner for filmen. Og om folk ikke vil kvitte seg med den syns jeg virkelig at de burde ta ANSVAR og laste det opp på piratebay sånn at resten av verden kan nyte godt av denne herligheten. Alt som finnes på youtube er jo et par klipp. Er umulig å få tak i filmen ellers på nettet.

pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! :sad:

vh, Fredrik Folke Pettersen

Xevious    65

Hehe :)

Velkommen til retro1 - får håpe du blir her litt til da, siden du allerede har laget deg en account ;)

Filmen ble kjøpt av odda og er vel forhåpentligvis i hans eie ennå. Men jeg er enig med deg, slike filmer burde absolutt bli lastet opp på nett. Hadde faktisk vært kult om vi kunne ha de til nedlastning på forsiden til retro1 (som snart er ferdig). Jeg har flere andre filmer, dog ikke av Zelda, men promovideoer til bl.a. N64 spill som hadde vært kult å få digitalisert.

maD_mAN1983    998
Hei! Måtte lage en account her for å svare på tråden. Vant noen auksjonen? Endte den på 50 kroner? Om så byr jeg lett 300 kroner for filmen. Og om folk ikke vil kvitte seg med den syns jeg virkelig at de burde ta ANSVAR og laste det opp på piratebay sånn at resten av verden kan nyte godt av denne herligheten. Alt som finnes på youtube er jo et par klipp. Er umulig å få tak i filmen ellers på nettet.

pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! :sad:

vh, Fredrik Folke Pettersen

finner jo lett denne tv serien på nett da, sender deg link i pm ;) så da får du alle på pc'n, ikke så bra som å ha det originalt, men tror du skal lete lenge for å få alle 13 episodene originalt da

Skalle    81

Jeg har den selv. Det er fire episoder. Så vet dere det.

cPix lånte den forøvrig av meg og rippet den, så et eller annet sted på nett eksisterer den nok.

finner jo lett denne tv serien på nett da, sender deg link i pm ;) så da får du alle på pc'n, ikke så bra som å ha det originalt, men tror du skal lete lenge for å få alle 13 episodene originalt da

Den er vel litt mer sjelden på norsk, antar jeg.

Svele    17

Hei hvor det går...denne VHS filmen er en gem som de fleste av oss norske jævler sjeldent vil få en mulighet til å eie med Norsk tale og det hele...
Den ligger ute på finn nå og er svært fristet til å punge ut det selger (Lars fra Rakkestad)  vil ha for den.. ( Lars har jeg kjøpt saker og ting fra tidligere og kan anbefale denne karen som selger). 600kr. er litt over mitt budsjett for tiden men, faen om jeg hadde hatt 600kr. til over for en VHS film så hadde jeg kjøpt denne.