Jump to content
K999

Hva hører du på akkurat nå?

Recommended Posts

K999    3

Ny Regel: Nå kan du også skrive etter ønske fra Medlemmer, hva du hørte på sist, eller hva du pleier og høre på.

Eks: For tiden hører jeg mye på Muse, den og den sangen er veldig kul, for noen minutt siden hørte jeg på den og den sangen.

Skriv hva du hører på i akkurat det sekundet du skriver posten.

Og for at det ikke skal bli et spam emne, så kan vi si at en ikke kan si hva en hører på mer enn 1 gang om dagen, og ikke gjør det til en vane, bare gjør det når du føler for det.

Gjærne skriv litt om artisten eller sangen, du kan også liste litt opp hva du har hørt på i det siste, men bare som ett tilegg.

Faith no more - Epic

Xevious    65

Hmm... Jeg forandret det til at man bare kan skrive et innlegg om dagen i denne tråden.

Hvis det ikke er noe viktig da, f.eks "Hvor fikk du tak i den cd'en?", etc.

Hører forøvrig på lyden av grillpølser som freser i panna :D

traser    6

bortset fra humingen til pc`en og golv vifta, så hører jeg bare etter stilheten i romet. (herlig er det) arbeids plasen min er ikke den roligste som fines, så det er greit å vile ørene en stund når en kommer hjem fra jobben.

Kraid    11
bortset fra humingen til pc`en og golv vifta, så hører jeg bare stilheten i romet.
Samme her!

Knottex    0

jojojo :P hvordan tror du jeg klarte og komme fram til denne forum delen da ? og du må ikke glemme att jeg skrev att jeg hørte på the rock xD

K999    3

Ok Endring i reglene.

: Du kan ikke skrive " Jeg hører på stilheten i rommet" Eller "Jeg hører på en film" OMG .

Dette emnet går ut på å skrive en artist og sang du hører på.

For da kan vi kanskje se og tenke " Hmm kanskje det er kult, det får jeg høre på og se"

Ok Endring i reglene.

: Du kan ikke skrive " Jeg hører på stilheten i rommet" Eller "Jeg hører på en film" OMG .

Dette emnet går ut på å skrive en artist og sang du hører på.

For da kan vi kanskje se og tenke " Hmm kanskje det er kult, det får jeg høre på og se"

Pokker også da...

Jeg som hører på viftesus og tordenvær... Doh'

K999    3

Men hvis du skal bruge last.fm så må du høre på bra musikk, og ikke sånn dritt som mingmeijun :P

Derimot Fluid8, han har litt bra, men mye dårligt også.

www.last.fm/user/k999

Er på jobb så det står ikke noe på recently played.

Men hører på Muse - Take A Bow på mp-3 en.

Mingmeijun    0
Men hvis du skal bruge last.fm så må du høre på bra musikk, og ikke sånn dritt som mingmeijun :P
Makan. Om det er 'dritt' eller ikke kan vi godt diskutere i evigheter. Det er en smakssak, ikke en fasit på hva som er 'dritt' eller ikke.

Ok, la oss nå huske på hva som dette topicet handler om, og ikke begi oss ut på idiotiske diskusjoner om hvilken musikk som er best.

Åpne heller sinnet ditt for noe nytt...