Jump to content
Captain Nintendo

Hjelp meg Admin!

Recommended Posts

Etter ønske fra Prometheus har vi åpnet dette topicet hvor dere kan spørre våre admins og mods om hjelp hvis du har noe du ønsker å ha rettet på.

NB: KUN RELEVANTE SPØRSMÅL OM FORUMET I DETTE TOPIC, ALLE ANDRE SPØRSMÅL VIL BLI SLETTET!

• Upvote 1

Prometheus    1

Takker takker... :D Kjekt å ha en slik topic, sikkert flere som har noe her og der de kanskje vil ha fikset av admin/mod..

Kan dere oppdatere "kjøp, salg og bytte --> tilbakemelding" emnet, er mange tilbakemeldinger som ikke ser ut til å ha blitt satt inn i listen..

Holtet hadde en fin vri med å skrive "Edit Holtet: lagt til" når han hadde lagt inn karakter i listen..

Fint om noen gidder å se på dette.

Takk på forhånd

Takker takker... :D Kjekt å ha en slik topic, sikkert flere som har noe her og der de kanskje vil ha fikset av admin/mod..

Kan dere oppdatere "kjøp, salg og bytte --> tilbakemelding" emnet, er mange tilbakemeldinger som ikke ser ut til å ha blitt satt inn i listen..

Holtet hadde en fin vri med å skrive "Edit Holtet: lagt til" når han hadde lagt inn karakter i listen..

Fint om noen gidder å se på dette.

Takk på forhånd

Already done: viewtopic.php?t=567

Holtet    3

Skal oppdatere tilbakemeldinger nå igjen, når det kommer noen. Men, som alle andre har jeg hatt sommerferie, derfor har jeg vært inaktiv.

Skal oppdatere tilbakemeldinger nå igjen, når det kommer noen. Men, som alle andre har jeg hatt sommerferie, derfor har jeg vært inaktiv.

Har allerede gjort det for deg jeg, velkommen tilbake fra ferien.

Kraid    11

Noen admins/mods som gidder å gjenåpne dette topicet, samt slette meldingen som Captain N har skrevet i det?

Begrunnelse: Jeg akter å endre på emnetittelen og bruke topicet til noe annet.

Kraid    11
Lag nytt emne. Slettet det gamle, for det ville havnet langt bak om du bare endret det.
Hvis jeg lager et nytt emne, lover du da å stenge det umiddelbart, uten å skrive noe i det før du stenger det?

Kraid    11

Xevious og Captain Nintendo: Har dere bestemt dere for å unne meg dette emnet, eller har dere bare glemt å slette det? Jeg må vite det, for jeg kommer til å lage en link til det emnet i alle filmpostene mine hvis jeg får beholde det. Men jeg gidder selvsagt ikke å ta meg det bryet hvis dere kommer til å slette emnet.

Xevious og Captain Nintendo: Har dere bestemt dere for å unne meg dette emnet, eller har dere bare glemt å slette det? Jeg må vite det, for jeg kommer til å lage en link til det emnet i alle filmpostene mine hvis jeg får beholde det. Men jeg gidder selvsagt ikke å ta meg det bryet hvis dere kommer til å slette emnet.

Trodde jeg hadde sletta det for noen dager siden...

Kraid    11

Trodde jeg hadde sletta det for noen dager siden...

Du hadde det, men jeg endret et gammelt, ubesvart innlegg for å få det tilbake. Prøvde å si det til deg i en PM, men du svarte ikke. Jeg spurte deg om jeg kunne beholde det. Så hva sier du? Beholde, eller ikke beholde?

Kraid    11

Jeg gjentar:

Så hva sier du? Beholde, eller ikke beholde?
Btw, jeg er lei av å vente på svar. La meg slippe å mase mer! :(

Kraid    11
At den fremdeles er der sier vel sitt, Kraid. Tviler på at ingen admins har lest posten din.
Håper du har rett...

Xevious    65

Gå inn på profil (øverst på siden) så kan du redigere inn bursdag, signatur og mye annet.

Hmm... gikk inn på min egen profil, men fant ingenting om bursdag... merkelig?

Vel, er vel noen andre som svarer i løpet av dagen.

• Upvote 1

Hvordan fikser jeg når jeg har bursdag? Skjønner ikke det.

Send en PM til meg med datoen du fyller år så skal jeg fikse det. Er noe klot så jeg må inn i adminpanelet for å fikse det.

Kirya    0

Send en PM til meg med datoen du fyller år så skal jeg fikse det. Er noe klot så jeg må inn i adminpanelet for å fikse det.

Det er nok bare du som liker å utnytte dine admin rettighter :wink:

Det er nok bare du som liker å utnytte dine admin rettighter :wink:

Hehe... :D

Kraid    11

Hva med å rette på klokka som viser når en post ble postet, admins? Den bommer jo med en hel time! Det plager meg faktisk litt.