Jump to content
Sign in to follow this  
sennaho

S/B: Litt konsoller (N64, Snes +)

Recommended Posts

sennaho    21

Hey :)

Jeg vet ikke om det er noen av dere på forumet her som ikke har SNES eller N64, men om det er det, så kanskje jeg kan hjelpe deg med det!

Jeg sitter på en 2-3 N64 Maskiner jeg kan bytte bort eller selge, og i alle fall 1 SNES jeg kan bytte bort eller selge.

Om det er noen som har noe iteresse av dette, si meg gjerne hva dere har lyst til å gi igjen.

Ting jeg vil bytte til meg er vel for det meste komplette N64 spill, ellers er jeg åpen for forslag av de fleste slag :)

Aner ikke om dette er noe som noen har bruk for, men om noen har bruk for en N64 eller en SNES, så er det vel bedre at de blir brukt en at jeg sitter på 4-5 av hver konsoll på loftet :P

NES-Fan    0

hvor mye kunne du tenke deg for eventuelt en n64 med alle kabler å en kontroll? kjenner en som trenger det, men han klarer å vente til det kommer en billig pal konsoll :P

NES-Fan    0
Ikke til meg hvertfall :P

det er rart da :P siden det ikke var sennaho som skrev det.. regner med at presudo sendte pm til sennaho :P

sennaho    21

Kom gjerne med prisforslag her :)

Vet ikke om jeg kommer til å selge, men om det er noen som har behov, og noe gøy å bytte med eller en ok pris, så skal vi se om vi kanskje kan få fikset noe.