Jump to content
maD_mAN1983

Nintendo Magasinet (Scans)

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

tenkte det er greit å lage en egen tråd med dette i steden for å ha det på slutten av Power Player tråden

nærmer seg en komplett samling her nå, det blir i cbr format det jeg legger ut, cPix ordner vell med pdf format vis noen ønsker det også :P

og vis du ikke vet hva som brukes til å lese cbr med så bruker jeg et program som heter ComicRack som kan lastes ned her: http://en.softonic.c...br-comic-reader ellers så er det bare å pakke det ut med winrar for å få jpg filer i stede, usikker på om du må rename fila til .rar først eller ikke

men her kommer liste med blad:

Nintendo Magasinet nr.1 - 1990 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.2 - 1990 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.1 - 1991 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinte nr.2 - 1991 - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.3 - 1991

Nintendo Magasinet nr.4 - 1991 (med Power Player bilag) - PP scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.5 - 1991

Nintendo Magasinet nr.6/7 - 1991

Nintendo Magasinet nr.8 - 1991 (med Power Player bilag) - PP scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.9 - 1991 (med Power Player bilag) - PP scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.10 - 1991

Nintendo Magasinet nr.11/12 - 1991 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.1 - 1992 (med Power Player bilag, men bilaget mangler side 5 til 12)

Nintendo Magasinet nr.2 - 1992 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.3 - 1992 (med Power Player bilag) - vintagegmr scannet de sidene jeg manglet av PP

Nintendo Magasinet nr.4 - 1992 (med Power Player bilag) - vintagegmr scannet de sidene jeg manglet av PP

Nintendo Magasinet nr.6/7 - 1992 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.8 - 1992 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.11/12 - 1992 (med Power Player bilag) - PP scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.1 - 1993 (Posteren var altfor stor til at jeg fikk scannet den)

Nintendo Magasinet nr.2 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.3 - 1993

Nintendo Magasinet nr.4 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.5 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.6 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.7/8 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.9 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.10 - 1993 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.1 - 1994 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.2 - 1994 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.3 - 1994 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.4 - 1994 (med Power Player bilag)

Nintendo Magasinet nr.5 - 1994 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

Nintendo Magasinet nr.6 - 1994 (med Power Player bilag)

Game-Klubben Nr.1 -1992 til Nr. 1E - 1995 scannet av astroleif (jeg har redigert og gjort om til .cbr fil bare)

har også begynt å scanne så vidt Club Nintendo Magazine nå:

Club Nintendo Magazine nr.1 - 2004

fant også noen scans av svenske Nintendo Magasinet Her

Edited by maD_mAN1983
  • Upvote 3

maD_mAN1983    998
Er dette noe vi kan legge i databasen istedenfor?

har ikke peiling, det kan sikkert ordnes etterhvert, du får høre med Danny, et blad på 36sider tar ca. 57mb, så vill ta en del plass etterhvert som det blir flere blader

Xevious    65

Vi får bare bestille mere plass da, hehe!

Men ja, vi får se på det etterhvert - er vel nok med andre ting som skal ordnes først ;)

maD_mAN1983    998
Vi får bare bestille mere plass da, hehe!

Men ja, vi får se på det etterhvert - er vel nok med andre ting som skal ordnes først ;)

ja, har ikke hastverk så lenge jeg seeder det jeg har av blader hele tiden, og regner med det kommer til å ta stor plass med bilder av alle spill cover i databasen etterhvert også, jeg har nå scannet alle esker og cover jeg har nå, og Danny skulle vell begynne på sitt i løpet av uka, så vokser stadig, men mangler mye info på spill enda, og mangler en del lister over ihvertfall japanske utgivelser vet jeg, men det har nå vokst bra siden vi startet

maD_mAN1983    998

har lastet opp den siste for idag, regner med det blir noen til i morgen, har fortsatt igjen 7 blader å scanne i hvertfall før man må vente til jeg får flere blader

edit: må si det er litt interesant å se på hva slags land de som laster ned de norske bladene jeg har på nett er fra, forløpig så har jeg sett USA, Russland, Hellas, Italia og Danmark slik utenom Norge da

maD_mAN1983    998
Takk takk, skal seede så lenge jeg kan.

topp, har ikke så stor opplastnings hastighet selv, så hjelper når folk seeder etter de har lastet ned, har slik maks 80kb/s opp, og fordelt på alle bladene jeg seeder så blir det ikke så mye på hver så :P

maD_mAN1983    998
Jeg bidrar med 650kb/s opp :)

Høyner med 800 kB/s rawr

det er sånn ca. det jeg har ned xD og jeg har det man maks får på di kobber linjene oppi skogen her :duckhunt:

Myrk    0

Doh, klarte å slette originalfilene etter jeg gjorde litt flytting og sortering... For lat til å gjenopprette originalene, så jeg får sette meg i nedlastningskø igjen...

Edit: Gikk endel fortere enn det gjorde i natt, gitt.

Jeg bidrar med 650kb/s opp :)

Høyner med 800 kB/s rawr

1159839904.png

<.<

>.>

Satt u/l limiten til torrent klienten min opp til 810, bare for å være pedantisk. ^_^

Zerqent    276

Uhm, 2.15 Mb/s gir deg ikke mer enn ca. 275 kB/s :P

Jeg kunne jo seedet på kontormaskinen min også om det er en konkurranse :P

1159881626.png

maD_mAN1983    998

leste i Nintendo Magasinet jeg driver å scanner nå at det kanskje skulle komme Nintendo samlepermer, er det noen som vet om det ble noe av det?

Myrk    0
Uhm, 2.15 Mb/s gir deg ikke mer enn ca. 275 kB/s :P

Tanken som teller! Og jeg tenker 10kbs høyere enn dere ;P

Neida men jeg bare spøker. U/l grensen på torrentklienten står nok på unlimited, men det er nok heller tvilsomt at den leverer stort mer enn 150-200 ut, og tilogmed da er det delt opp over flere torrenter. ^_^

leste i Nintendo Magasinet jeg driver å scanner nå at det kanskje skulle komme Nintendo samlepermer, er det noen som vet om det ble noe av det?

Jepp de kom, hadde det før. De lignet veldig på Donald permene hvis du husker de.