Jump to content
maD_mAN1983

Nintendo Magasinet (Scans)

Recommended Posts

Selv om jeg har alle nintendo-magasinblader selv, og derfor ikke kommer til å benytte meg av dette, så må jeg si at det er et fantastisk bra tiltak av Madman. Og det er også veldig hyggelig å se dele-viljen til dere andre, veldig bra! Om det kommer Power Player scans i tillegg, så skal jeg også hive meg på med alt jeg har :)

maD_mAN1983    998
leste i Nintendo Magasinet jeg driver å scanner nå at det kanskje skulle komme Nintendo samlepermer, er det noen som vet om det ble noe av det?

Jepp de kom, hadde det før. De lignet veldig på Donald permene hvis du husker de.

ja, husker dem, men har faktisk ikke sett de til Nintendo noen gang

maD_mAN1983    998
Selv om jeg har alle nintendo-magasinblader selv, og derfor ikke kommer til å benytte meg av dette, så må jeg si at det er et fantastisk bra tiltak av Madman. Og det er også veldig hyggelig å se dele-viljen til dere andre, veldig bra! Om det kommer Power Player scans i tillegg, så skal jeg også hive meg på med alt jeg har :)

har bare 2 blader med Power Player bilag foreløpig, ellers er det dårlig med Power Player hos meg foreløpig, men får jeg tak i det så skal jeg selvfølgeli få scannet dem

maD_mAN1983    998

har en til ferdig scannet, men får Upload error.2 når jeg prøver å uploade til Piratebay akkurat nå, så får se om det funker igjen senere ikveld

maD_mAN1983    998

da ligger Game-Klubben bladene som astroleif har scannet her, har redigert dem og lagret som .cbr for dem som vill ha det, linken finner du i første post

gtdalby    85

Fant Game-klubben bladene jeg har. Har 2 og 3 1995 som ikke er scannet. Skal se om scanneren fremdeles virker her...

Fant også et nordic games hefte.

maD_mAN1983    998
Fant Game-klubben bladene jeg har. Har 2 og 3 1995 som ikke er scannet. Skal se om scanneren fremdeles virker her...

Fant også et nordic games hefte.

da satser vi på at scanneren virker ;)

astroleif    78

Holder på å scanne nintendo videospillklubb-bladene mine. Dette bør medføre komplett samling av disse. Blir ferdig i løpet av helgen tenker jeg.

Håper det er interesse for dette.

Holder på å scanne nintendo videospillklubb-bladene mine. Dette bør medføre komplett samling av disse. Blir ferdig i løpet av helgen tenker jeg.

Håper det er interesse for dette.

Gleder meg :D

maD_mAN1983    998

nytt blad scannet og lagt, men desverre så var posteren av Street Fighter II altfor stor til at jeg fikk scannet den

har bare 2 blader igjen å scanne nå, etter det så har ikke jeg flere blader enda, men vis noen har noen av bladene som ikke er scannet og er villig til å selge for en fornuftig pris så send meg en pm ;)

Skalle    81

Kanskje ikke like gammelt, men jeg har en komplett samling av Club Nintendo (før det ble gratis) liggende og strø et sted. Kan sikkert bidra litt etter hvert.

maD_mAN1983    998

da er det siste av Nintendo Magasinet scannet, av de jeg har riktig nok, har du noen av de som det mangler scans av og er villig til å selge så send meg en pm, gjerne også vis du har noen med power player bilag av de som alt er scannet som ikke har det, ønsker å få en så komplett samling som mulig på siden her :thumbup: ønsker også andre norske nintendo blader vis det er noen som har det som de er villige til å selge

kan også eventuelt låne for å scanne vis noen vill det, sånn at du betaler porto en vei og jeg betaler porto andre veien, så sleng på en pm vis du er villig til å låne bort

• Upvote 2

maD_mAN1983    998

er ikke bare Nintendo Magasinet jeg scanner å legger ut da, nå som jeg ikke har flere nintendo blader så driver jeg å scanner litt diverse tegneserier å legger ut på piratebay http://thepiratebay.org/user/maD_mAN1983/ mens jeg venter på å få skaffet flere nintendo blader, så vill du ha litt gamle tegneserier så er det nå et par av det der, har lagt familien flint blad der nå, er stort sett bare et av hver serie nå inntil videre, men er verdt en titt for å være litt nostalgisk vis man leste tegneserier på 80-tallet da :P

ellers så ønsker jeg fortsatt å kjøpe nintendo blader vis noen har til salgs av de som ikke alt er scannet og lagt ut her

Enda ingen som har fått scannet inn Power Player/Super Power? Driver og spiller Chrono Trigger om dagen, og fikk så sykt lyst til å se hva Tobias hadde å si om denne perlen da det ble anmeldt. Hadde bladet selv før, men det er dessverre borte :(

maD_mAN1983    998
Enda ingen som har fått scannet inn Power Player/Super Power? Driver og spiller Chrono Trigger om dagen, og fikk så sykt lyst til å se hva Tobias hadde å si om denne perlen da det ble anmeldt. Hadde bladet selv før, men det er dessverre borte :(

har desverre ingen av dem, har et par nye nintendo magasinet jeg ikke har fått scannet enda da

maD_mAN1983    998
Er det noen som seeder?

Kunne godt tenke meg de Norske utgavene av Nintendo Magasinet.

Til gjengjeld kan jeg seede mye da jeg har 25Mb fiberlinje ;)

jeg er borte på lan nå en uke sånn ca. men kan seede når jeg kommer hjem igjen :P har flere blader jeg skulle ha scannet snart og lagt ut også, er bare det å orke å starte med scanningen xD

maD_mAN1983    998

da har jeg endret linkene på alle bladene, sånn at det bare er å laste rett ned uten å måtte vente på seedere eller noe sånt, ligger også et nytt blad på listen der nå, og forhåpentli så blir det scannet flere etterhvert, vis scanneren ikke slår seg vrang, og vill noen være med å donere noen kroner til ny scanner så kan det gjøres her http://www.gamecube-society.com/donations.html :P blir litt mere fortgang i scanningen når jeg får spart nok til en ny en som funker når jeg vill og ikke bare når den selv vill +at jeg vill ha A3 størrelse, sånn at jeg får scannet større spillblader, sånn som Cube, for det er for stort til å scanne på den jeg har nå.

og vis noen vill laste ned noen av tegneseriene jeg har scannet, så kan du gjøre det på http://madman1983games.weebly.com/ du finner det litt ned på listen der, syns det er viktig å få scannet og bevart gamle tegneserier sånn at alle kan få lest dem

Zerqent    276

og vis noen vill laste ned noen av tegneseriene jeg har scannet, så kan du gjøre det på http://madman1983games.weebly.com/ du finner det litt ned på listen der, syns det er viktig å få scannet og bevart gamle tegneserier sånn at alle kan få lest dem

Sånn FYI tror jeg ikke alle de scansa der er lovlige å dele åpent på internett