Jump to content
maD_mAN1983

Nintendo Magasinet (Scans)

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

og vis noen vill laste ned noen av tegneseriene jeg har scannet, så kan du gjøre det på http://madman1983games.weebly.com/ du finner det litt ned på listen der, syns det er viktig å få scannet og bevart gamle tegneserier sånn at alle kan få lest dem

Sånn FYI tror jeg ikke alle de scansa der er lovlige å dele åpent på internett

dem får si ifra vis dem ikke vill ha dem der :P fjerner dem vis jeg får beskjed om det slik så, men mesteparten jeg scanner er ifra før 2000 da, med unntak av de få pondus bladene der og diverse jule album

maD_mAN1983    998

er det noen som vet om alle kapitlene til Legend of Zelda: A Link to the Past tegneserien ble gitt ut på norsk? har opp til kapittel 6 i de Nintendo Magasinene jeg har liggende

har alle 12 på engelsk som jeg tenkte jeg kunne legge ut vis ikke alle kom ut på norsk, eventuelt ta de jeg har på norsk og legge til dem som mangler på engelsk

Dadaph    630

Det siste kapitlet som ble gitt ut på norsk var kapittel 9. Altså kapitlet før Link drar til Turtle Rock.

maD_mAN1983    998
Det siste kapitlet som ble gitt ut på norsk var kapittel 9. Altså kapitlet før Link drar til Turtle Rock.

okay, takk for info, da får jeg prøve å få skaffet alle de 9 norske da, tenkte jeg skulle legge ut egne filer med di tegneseriene, så da kan jeg slenge de siste 3 med på engelsk, men foreløpig så har jeg kapittel 1,2,4 og 6 på norsk bare da :P

vintagegmr    1160

Siden du scanner inn disse bladene og sparer de for fremtiden, så har du vel ikke noe bruk for disse kjipe papirutgavene. Så da kan du vel bare sende de til meg... :thumbup: Du har de jo scannet mener jeg. :)

maD_mAN1983    998

har vært pause fra scanningen noen dager nå, men regner med det kommer en ny scan på onsdag ihvertfall, er ikke så mange blader jeg har igjen før jeg har scannet alt jeg har ihvertfall, 6 igjen for å være nøyaktig, og venter 1 til i posten de nærmeste dagene ^^, det nærmer seg ihvertfall stadig komplett samling på nettet.

har også laget en egen side for andre blader jeg har scannet, sånn istede for å ha det på spill siden min, http://norsketegneserier.weebly.com/ er adressen, vis noen er intresert i lese gamle blader, er bare rundt 50blader der foreløpig, og eneste som er nyere enn fra 2000 er blader som ikke blir gitt ut lengre, sånn som simpsons og terra incognita, prøver å få scannet å lagt ut et blad per dag ihvertfall, så fremt jeg har mulighet, det kommer til å bli mange Marvel blader der etterhvert ihvertfall, og skal snart innom bruktboka og å se om de har noe billige blader der av forskjellig slag :P scanner ihvertfall alt fra Ole Brumm til James Bond :P

maD_mAN1983    998

5stk som jeg har her, også venter jeg 1 til i posten de nærmeste dagene, også er det et jeg skal bytte ut, siden det jeg har scannet er med hull etter ringperm, men jeg har fått tak i en utgave uten hull nå, og med Power Player, mangler en side i den, men 1 side fra den hullete utgaven får man vell tollerere da :P

maD_mAN1983    998

Nintendo Magasinet nr.6 - 1993 (med Power Player bilag) ligger ute nå, virket som nettet var litt ustabilt når jeg lastet opp, så vet ikke om filen er i orden eller ikke pga det, men regner med en av dere sier ifra vis det er noe feil med den

Nintendo Magasinet nr.6 - 1993 (med Power Player bilag) ligger ute nå, virket som nettet var litt ustabilt når jeg lastet opp, så vet ikke om filen er i orden eller ikke pga det, men regner med en av dere sier ifra vis det er noe feil med den

Bladet fra meg eller ?:)

Bra at noen tar seg bryet med med skanning av disse bladene :clap:

Har skanna ett par Power Player blader så vet hvor lang tid det faktisk tar :crazy:

maD_mAN1983    998

om det var det fra deg eller det andre vet jeg ikke, hadde 2 av det nå :P tar ca. 45-60min å gjøre ferdig et nintendo magasin med power player :P men bare man tar noen sider nå og da så blir man ikke så fort lei, pleier å ta 10sider om gangen før jeg tar pause jeg så