Jump to content
maD_mAN1983

Nintendo Magasinet (Scans)

Recommended Posts

maD_mAN1983    998

Nintendo Magasinet nr.5 - 1994 (med Power Player bilag) - scannet av vintagegmr

da er denne lagt ut ^^,

da mangler det bare 6 blader for at vi skal ha alle vis jeg har telt riktig, og noen flere Power Player bilag da, men vi er ihvertfall veldig tett ved å ha komplett samling på nett her

vintagegmr    1160

6 blader til Komplett samling ja. :) Tror jeg har litt til jeg kan bidra med, men man må ta litt etter litt så man ikke blir lei. :)

Har hvertfall noen PP jeg kan spe på med. :)

maD_mAN1983    998

bladene som mangler for at komplett samling skal ligge ute er:

1990: Nr. 3

1992: Nr. 5, 9, 10

1993: Nr. 11/12

1994: Nr. 7/8

de som bare mangler PP er:

1991: Nr. 2, 3, 5, 6/7, 10

1992: Nr. 1 (mangler de 4 midterste sidene)

1993: Nr. 1, 3

Edited by maD_mAN1983

vintagegmr    1160

Jeg har en del av det som er igjen på denne listen, går snart i 9 dager fri, så skal se om ikke jeg kan få scannet inn de siste jeg har. Nr. 3 1990 har jeg ikke enda da men.. .:D

• Upvote 1

Aperture89    0

Sniker inn et spørsmål her: Husker dere N64 Magazine Norge? Hadde en stor N64 logo, med magazine ( eller magasin) i noe mindre tekst. Har søkt rundt, men finner ikke et dugg av spor etter det. Er sikker på at det var ute i alle fall i perioden 1998 - 2001.

Morsom å finne siden din maD_mAN1983! Husker mange av bladene - både Club nintendo, Ole Brumm julespesial, og Tom & Jerry.

maD_mAN1983    998

husker det var noe sånt ja, kjøpte det aldri selv siden jeg ikke hadde N64 på den tiden, husker heller ikke om det var norsk eller engelsk, så det på narvesen vet jeg, og der har dem jo engelske blader også

notBald    2

Hva er dette? Scanns av gamle Nintendo Magazin. Råkult.

Jeg driver akkurat for øyeblikket med flytting, og i det oppdaget jeg en gammel PC samt...

1992_5_Small.jpg

Mine gamle Nintendo Magasiner.

Drevet av nostalgi koblet jeg likeså greit PCen opp mot TVen, fikk den på nettet og installert siste Firefox - litt for tungt for den kassen - men med Nintendo magasiner å bla i var det ingen problemer for tålmodigheten. Så gjorde jeg et google søk etter "Nintendo Magasinet" site:no, og her er jeg.

Har lastet ned alle bladene, selvfølgelig, men om øyene mine ikke tar feil mangler:

nr. 6/7 - 1991 (med Power Player bilag)

nr. 5 - 1992 (med Power Player bilag)

Som jeg har :)

1991_pp_small.jpg 1992_5_Small_pp.jpg

Kvaliteten på bladene er så om så, de har ligget i en skuff, og skanneren min er noe billig drit fra nitti tallet. Ha ha. Men det blir forhåpentligvis passablet.

Hmm.

Mye greier på gang denne uken, men forhåpentligvis finner jeg ledig tid til å skanne før jeg drar fra byen. Tar dessverre ikke med meg Nintendo Magasinene på ferie.

bladene som mangler for at komplett samling skal ligge ute er:

1990: Nr. 3

1992: Nr. 5, 9, 10

1993: Nr. 11/12

1994: Nr. 7/8

Ser at jeg også har 1992 9 og 10 med PP + 1993 11/12 og 1994 7/8 uten PP

• Upvote 2

du har ikke tilfeldigvis noen av de store Club Nintendo magasinene fra rundt 93, leita fram blad samlinga mi forrige uke, å fant 2 nokså store Club Nintendo blader, begge datert til 93.

Det jeg ikke husker derrimot, om dette varte så særlig lenge. Fordi jeg har ikke noe særlig minner annet enn de 2 bladene jeg rota frem, men ser ut til at dette kom likt ut med nintendo magazine

Edited by Nintendo_Norge

Skalle    81

Var det ikke noen andre her som fant tre, fire av de gamle Club Nintendo-magasinene? Lurer på om det var Guyra. Det skal være en tråd her et sted, tror jeg.

Edit: Der, ja!

Edited by Skalle

der er de jo! hehe, jeg hadde blad 3 og 4 av de du lista opp. Var det flere som kom ut eller var det kun disse. Drar kjennskap på alle bladene når jeg ser dem nå hvertfall, noe jeg skal prøve å få ta i hvertfall

Edited by Nintendo_Norge