Jump to content
Kraid

Hva er dagens ikke-spillrelaterte fangst?

Recommended Posts

-hireshi    47

Er vel det nærmeste en "fangst" jeg har kommet i dag.

wro048.png

npi6mx.png

Facebook nådde vel 10K for noen dager siden

Edited by -hireshi
  • Upvote 1

maD_mAN1983    998

Butch Cassidy & The Sundance Kid (1969) bluray steelbook, faktisk ikke sett denne, så tenkte den var verdt et kjøp :P selv om det ikke er så veldig mye western jeg liker egentli da :P

arnez    40

Why?! For skummel å ha i huset?

Haha, det er en typisk mainstream skrekkfilm for folk som ikke liker skrekkfilmer. Elendig karakterer, elendig story, ingen scares, forferdelig avsluttning, rip-off av 10-talls andre filmer, formuladisk og att på til motbydelig kristen propaganda av værste sort. En av di værste skrekkfilmene jeg har sett og jeg har ett par tusen i samlinga.

maD_mAN1983    998

Why?! For skummel å ha i huset?

Haha, det er en typisk mainstream skrekkfilm for folk som ikke liker skrekkfilmer. Elendig karakterer, elendig story, ingen scares, forferdelig avsluttning, rip-off av 10-talls andre filmer, formuladisk og att på til motbydelig kristen propaganda av værste sort. En av di værste skrekkfilmene jeg har sett og jeg har ett par tusen i samlinga.

er igrunn enig i den, men som jeg har sagt før, er langt mellom hver gode skrekkfilm

Da samler du hvertfall ikke på average drit. Måtte få opp traileren for å sjekke om jeg hadde sett den, og jo den har jeg sett. Men har ikke lagt seg i minnet, så vil vell ikke si den er superduper.
Meen, vil si den er bedre en 50% av skrekkfilmene på Netflix.

fuuma    507

Dagens fangst var en iphone 6. SIden skjermen på min iphone 5 var knust og batteriet helt tragisk så måtte jeg ha meg ny. Liker ikke helt at den er større enn femmern, men jeg klarer vel å leve med det. ^^

Edited by fuuma
  • Upvote 2

Guyra    903

Ble mye julegaver i går, men til meg selv ble det ikke all verden. Et par sttømforgrenere bare. Men det var et stort behov for dem her! All them consoles! 😀