Jump to content
Kraid

Hva er dagens ikke-spillrelaterte fangst?

Recommended Posts

vintagegmr    1160

Dagens ikke spillrelaterte fangst er en Blue Ice Snowball mikrofon. Utrolig fin lyd det blir av den. Så nå kan man ta youtube videoene et hakk videre. :) 

• Upvote 2

SuperSkadal    120

Dagens ikke spillrelaterte fangst er en Blue Ice Snowball mikrofon. Utrolig fin lyd det blir av den. Så nå kan man ta youtube videoene et hakk videre. :)

Godt kjøp! Jeg har den og er kjempefornøyd

• Upvote 1

vintagegmr    1160

Godt kjøp! Jeg har den og er kjempefornøyd

Jepp. Jeg har testet den litt nå. Og med audacity som renser opp litt "background hizz" så blir lyden fantastisk. :) Gleder meg å få satt sammen en video nå. :)

maD_mAN1983    998

Mr. Miaygi skal skaffes etterhvert han også, men måtte ihvertfall ha disse 2 figurene med en gang jeg så dem :D
Også ble det 2 sesonger av Allo Allo, så da har man litt lørdags underholdning fra før i tiden, skal nok få alle sesongene etterhvert utover

DSC_0676_zpsvbikjb45.jpg

vintagegmr    1160

Det ble en 3 TB HDD i dag og en NSR 325 Server på meg denne uka. Så nå som alt er koblet opp og fungerer, så har jeg en fått en ganske sweet ass media senter ++++ i stua. :D

maD_mAN1983    998

lenge siden det har blitt postet noe her, så da får jeg dele det jeg fikk i postkassen idag ^^,
IMG_20170203_203026_zpszisohys6.jpg

Skal bli morro å bygge den tror jeg, blir nok ikke gjøren meg ferdig 100% før snøen er borte, da jeg vill prøve å lakkere den ordentlig, og jeg føler at jeg kanskje ikke bør sitte å lakkere sånn veldig mye inne i stua xD

IMG_20170203_203101_zpsewqjfr0h.jpg

• Upvote 2

Sinfour    459

lenge siden det har blitt postet noe her, så da får jeg dele det jeg fikk i postkassen idag ^^,

IMG_20170203_203026_zpszisohys6.jpg

Skal bli morro å bygge den tror jeg, blir nok ikke gjøren meg ferdig 100% før snøen er borte, da jeg vill prøve å lakkere den ordentlig, og jeg føler at jeg kanskje ikke bør sitte å lakkere sånn veldig mye inne i stua xD

Utrolig kult! Gleder meg til å se ferdig resultat :) 

Selv har jeg en Nissan Skyline R34 byggesett om du er interessert. Kjøpt i 2002 og aldri bygget..

maD_mAN1983    998

Skyline R34 er litt for nytt for min smak, hadde det vært en eldre Skyline så :P
har begynt litt smått på denne, litt kulere enn de jeg har fra før da det er fungerende styring på denne, har ikke kommet så langt at jeg vet om den fungerende styringen går videre til rattet da, men på de andre jeg har så kan ikke hjulene svinges i det hele tatt

maD_mAN1983    998

R34 er da 90 tallet, men du liker best 70 og 80 tallet? :)

40-90tallet, men svært få fra 90tallet jeg liker da, meste av det jeg liker på 90tallet er biler som ble produsert fra 80tallet og avsluttet på tidlig 90tallet :P men har modell av en 1993 Toyota Celica GT-Four, rally rigget med castrol reklame, men har litt sansen for de rally bilene med castrol reklamen

bilen jeg kjører til daglig er jo en 1990 Mercedes w124 sportline, 1 av 3 biler jeg har hatt som det ikke har vært noe problemer med, de andre var en 1988 Volvo 245 og en 1986 Nissan Laurel, og største dritet jeg har hatt var en Audi fra 1993 xD

• Upvote 1

Sinfour    459

Har alltid hatt sansen for eldre japanske sportsbiler. AE86 er en bil jeg selv kunne tenkt meg. Gamle Datsun 280 er også en flott bil.

Siden jeg jobber i foileverden, så er det blitt inn å foliere nyere biler med preg fra gamle sportsbiler, men at det faktisk skal se herjet ut. 

post-2114-0-14261200-1486471157_thumb.jpg

• Upvote 2

fuuma    507

Liker vel biler fra de fleste land, men 67-69' camaro og Ferrari 288 GTO har jeg alltid hatt sansen for. Er nok eldre biler som blir satt høyest her også, men gamle folk liker vel gamle ting. ^^

maD_mAN1983    998

Har en Levin AE86 1/24 scala oppi hylla her, fikk den i julegave av ei vennine for noen år siden ^^, fikk sansen for AE86 etter å ha sett masse Initial D, men skulle hatt Trueno utgaven da, men er ikke så store forskjeller, men den modellen jeg har er litt ekstra kul syns jeg, kan skifte interiør til racing interiør med bur hvis man vill, følger med andre felger og dekk, annet eksosanlegg, front fanger, bak fanger og vinge, ratt og instrumenter, kan justere høyden i mellom 3 forskjellige høyder og kan justere camber, har ikke vært borti at man har så mange valg på noen sånne biler jeg har hatt før.

Blir vell kanskje en ny ordentlig bil til sommeren, får se hva man har av cash og hva som dukker opp for salg, mulig jeg selger igjen Cortinaen sånn at jeg har mer cash til noe annet :P

• Upvote 1

vintagegmr    1160

Gårsdagen fangst er "long overdue". Endelig fått meg en tripod til kamera. Så nå skal vel youtube filmer bli litt enklere. :D

IMG_20170302_162643_zpsykleuakw.jpg

• Upvote 1

Joantheman    950

Fikk en stor Arcadia Quest: Inferno kickstarter haul. Var hele 11kg å bære hjem fra posten.

Du kan ikke skrive sånt uten bilde :P

Fikk en stor Arcadia Quest: Inferno kickstarter haul. Var hele 11kg å bære hjem fra posten.

Du kan ikke skrive sånt uten bilde :P

maD_mAN1983    998

ble litt film og serier idag, fikk Caroline in the City alle sesongene, 22.11.63 som er en serie jeg digget, også Dr. Strange som jeg ikke har fått sett enda, men regner med jeg kommer til å like siden det er Marvel

Rony12345    148

Gårsdagens fangst var 4 stk Billy bokhyller som ble gitt bort på Finn. Så idag har jeg endelig hatt hylleplass nok til å pakke samlingen opp av bananeskene og stille ut =) Bilder kommer! (Ikke spill i alle hyllene altså :P, men fylt 1,5 bokhylle :D)

• Upvote 1

maD_mAN1983    998

Før helga fangst ble en høyspenningscoil til veteranbilen! Ut med den gamle og inn med den nye! 

hva slags veteran da? solgte min 1963 Ford Cortina for ikke lenge siden selv, så driver å titter etter annen veteran (eller ihvertfall så fort jeg vet hvor mye jeg eventuelt får igjen på skatten)