Jump to content

Fornøyd?  

36 members have voted

1. 1. Er du fornøyd med det nye forumet?

• Ja
      26
    • Nei
      9
    • Annet (skriv et lite innlegg og forklar)
      1

Recommended Posts

Kyrremann    303

Som dere sikkert har lagt merke ned, så var forumet nede 20.10.2012. Dette var for å oppgradere fra phpBB3 til Invision Board. Dessverre tok det litt lengre tid enn forventet, så forumet var nede en hel dag. Beklager det. Vi har heller ikke fått implementert alt vi hadde fra før av, og ei heller fått skrevet om alle regler. Inntil videre er det bare å slå seg løs, prøv ut alle de nye tingene. Og kom med tilbakemeldinger.

PS: Vi jobber med å få implementere chat.

Ole    13

Jeg kom... en tur innom!

Srsly tho, det ser om ikke annet riktig så flott ut. Litt for store fonter for min smak, men så lenge de samme framifrå menneskene fortsetter å sette sine digitale føtter innom her er det mer enn godt nok for meg :)

EDIT: Jeg ser for øvrig at vedlegg er borte vekk, noe som er relativt trist med tanke på hvor mye av samlingene våre som er lagt ut i bildeform via vedlegg-funksjonen fra phpBB. Vil vi se disse igjen eller må vi belage oss på å poste gamle bilder på nytt?

Kyrremann    303
EDIT: Jeg ser for øvrig at vedlegg er borte vekk, noe som er relativt trist med tanke på hvor mye av samlingene våre som er lagt ut i bildeform via vedlegg-funksjonen fra phpBB. Vil vi se disse igjen eller må vi belage oss på å poste gamle bilder på nytt?

Er klar over at det er noe galt med vedleggene. Vi jobber med det, og vedleggene er ikke borte. De er bare ikke synlige. Så vi får se hva vi får fikset

• Upvote 1

zaldor    42

Burde bli bra dette her.

Det første jeg kan rapportere er at to underforum, "Banned" og "Wall of Shame" har blitt synlige for slike som meg. De er fremdeles stengt, men altså synlige på forsiden.

Vi får vel overført gamle tilbakemeldinger fra kjøp og salg hit?

Ole    13

Er klar over at det er noe galt med vedleggene. Vi jobber med det, og vedleggene er ikke borte. De er bare ikke synlige. Så vi får se hva vi får fikset

Supert, da krysser jeg fingre og uklipte tånegler i håp om at det ordner seg med tid og stunder :)

Skalle    81

Jeg liker ikke det altfor rene sosialmedia-oppsettet, men det er meg.

Det er forøvrig en fjasete Java-greie som ligger og laster i bunnen til evig tid.

Dessuten synes jeg at det er litt trist at alle PM-ene er vekk.

maD_mAN1983    998

slik i første omgang, er det noen måte å merke alt av forum poster som lest, gikk på uleste poster, og istede for noen få som vanlig, så var det slik 7sider eller noe med uleste poster og er arbe å gå inn på hver enkelt igjen for at dem skal bli registrert som lest, ble lei av å gjøre de slik når jeg joinet forumet xD ellers så vill jeg si at jeg likte det gamle slik ved første øyekast, syns dette blir slik veldig flashy, men jeg er som regel alltid en motstander av nye ting og liker ikke forandringer da :P

maD_mAN1983    998

øhm, etter at jeg gikk inn på denne posten og gikk tilbake igjen så var plutselig alle uleste poster borte fra listen, inkludert ting jeg vet jeg ikke har vært innom enda, som ble postet etter det nye forumet kom opp o.O

Kyrremann    303

Det første jeg kan rapportere er at to underforum, "Banned" og "Wall of Shame" har blitt synlige for slike som meg. De er fremdeles stengt, men altså synlige på forsiden.

Vi får vel overført gamle tilbakemeldinger fra kjøp og salg hit?

Har ikke de vært synlige før? Har nok vært litt for lenge admin så har glemt hvordan det ser ut for dere dødelige :P Fikset nå.

Litt usikker hva og hvordan vi skal gjøre det med de gamle tilbakemeldingene. Har du noen ønsker eller idéer?

Jeg liker ikke det altfor rene sosialmedia-oppsettet, men det er meg.

Det er forøvrig en fjasete Java-greie som ligger og laster i bunnen til evig tid.

Dessuten synes jeg at det er litt trist at alle PM-ene er vekk.

- Lyst til å fortelle litt mer om hva du mener med sosialemedier?

- Å? Var jeg ikke klar over, noen tips eller navn på fil.

- PM'ene skal ikke være borte. Sikker på at du ikke ser feil sted?

slik i første omgang, er det noen måte å merke alt av forum poster som lest, gikk på uleste poster, og istede for noen få som vanlig, så var det slik 7sider eller noe med uleste poster og er arbe å gå inn på hver enkelt igjen for at dem skal bli registrert som lest, ble lei av å gjøre de slik når jeg joinet forumet xD ellers så vill jeg si at jeg likte det gamle slik ved første øyekast, syns dette blir slik veldig flashy, men jeg er som regel alltid en motstander av nye ting og liker ikke forandringer da :P

- Vi er på utkikk etter nye theme, som kanskje ikke er så flashy som dette. Du kan jo prøve QA Minimal i stedenfor; lenke nederst på siden "Change Theme".

- for å si at du har "lest alt" kan du trykke på "Mark Community Read" nederst på siden.

Kyrremann    303

øhm, etter at jeg gikk inn på denne posten og gikk tilbake igjen så var plutselig alle uleste poster borte fra listen, inkludert ting jeg vet jeg ikke har vært innom enda, som ble postet etter det nye forumet kom opp o.O

Det hørtes veldig rart ut. Opplever selv ikke det samme. Er du inne på "View New Content" delen. Knapp opp ved toppen av forumet. Der har du også mange muligheter med forskjellige filtere.

maD_mAN1983    998

- Vi er på utkikk etter nye theme, som kanskje ikke er så flashy som dette. Du kan jo prøve QA Minimal i stedenfor; lenke nederst på siden "Change Theme".

- for å si at du har "lest alt" kan du trykke på "Mark Community Read" nederst på siden.

på change theme er det 2 muligheter, den her, og en som heter det samme bare med mobile etter navnet, så regner med det er for mobil brukere :P

Kyrremann    303

på change theme er det 2 muligheter, den her, og en som heter det samme bare med mobile etter navnet, så regner med det er for mobil brukere :P

Min feil. Fikset nå :)

maD_mAN1983    998

Min feil. Fikset nå :)

der ja, var det en til, men ikke helt min smak, så nesten verre ut med minimalistisk på denne stilen syns jeg :P

er det også sånn at jeg må gå inn på hver eneste post jeg vill ha mail om at det er nytt innlegg i nå? har ikke fått mail om at det er nytt innlegg i dagens fangst f.eks nå :(

Kyrremann    303

der ja, var det en til, men ikke helt min smak, så nesten verre ut med minimalistisk på denne stilen syns jeg :P

er det også sånn at jeg må gå inn på hver eneste post jeg vill ha mail om at det er nytt innlegg i nå? har ikke fått mail om at det er nytt innlegg i dagens fangst f.eks nå :(

Du må nok dessverre abonnere på nytt ja :\ Beklager det.

maD_mAN1983    998

skulle gjerne hatt igjen meldingene i innboksen min også, er diverse info og sånt jeg skulle hatt der av hva jeg har kjøpt av folk, konto nummer, adresser, hva folk holder av til meg og sånt, og nå var det helt tomt der står det

maD_mAN1983    998

Du må nok dessverre abonnere på nytt ja :\ Beklager det.

stress, jaja, de som leser dette og vill meg noe som jeg har skrevet i andre poster får sende en pm vis di ikke får svar på ting med det først :P

Kyrremann    303

sånn ser det ut der, jeg hadde 3 sider med PM'er før dere endre forumet

Hum...ikke bra. Skal teste ut noe (kan hende du blir "sparket" ut. Så får vi se om det fikser det. Ev. må jeg se på det i morgen. Begynner å bli trett ;)
  • Upvote 1

Frxz    125

Veldig fornøyd.

Dog er det noen sine profil bilder som ikke laster hos meg,bla deg Kyrre :|

Kan være mitt nerr også dog, mitt bilde funker her så det er jo greit :D

Kyrremann    303

Veldig fornøyd.

Dog er det noen sine profil bilder som ikke laster hos meg,bla deg Kyrre :|

Kan være mitt nerr også dog, mitt bilde funker her så det er jo greit :D

Det var da rart. Tror det er mer hos den enn på forumet. Du kan jo slette cookisene/cachen du har på Retro1.no

Ally    12

Bra jobba. Forumet ser ryddig og penere ut nå syns jeg. Savner dog PM-knappen som lå under signaturen, den var jo veldig fornuftig å ha i stedet for å måtte trykke seg inn på profilen til vedkommende og trykke på ''Send me a message''.