Jump to content

Fornøyd?  

34 members have voted

1. 1. Er du fornøyd med det nye forumet?

• Ja
      24
    • Nei
      9
    • Annet (skriv et lite innlegg og forklar)
      1

Recommended Posts

vintagegmr    1155

Vet jeg maser om dette hele tiden, men hvor blir det av Data basen ?

http://www.Retro1.no/db

da må du mase på Danny :P

men han er vell opptatt med en del skole tror jeg

Må vel det da, er litt kjipt, for jeg brukte den så mye før for referanse osv... Så den savner jeg veldig.

maD_mAN1983    997

Må vel det da, er litt kjipt, for jeg brukte den så mye før for referanse osv... Så den savner jeg veldig.

du får bruke databasen på retrocollect.com den har greit utvalg, men den har ikke egen liste over scn nes spill da så vidt jeg vet :P men den har stort sett alt annet av pal spill (men ikke til konsoller det fortsatt kommer nye spill til da)

vintagegmr    1155

du får bruke databasen på retrocollect.com den har greit utvalg, men den har ikke egen liste over scn nes spill da så vidt jeg vet :P men den har stort sett alt annet av pal spill (men ikke til konsoller det fortsatt kommer nye spill til da)

Ja jeg bruker den ofte, men når det kommer til scn spillene som du sier, så er det litt værre. :) Brukte den ofte siden jeg prøver og samle sammen alle SCN spillene. :)

maD_mAN1983    997

hvis du ikke alt har scn liste liggende så kan jeg alltids lure frem en liste over alle 210 titlene da :P har excel fil med backup av databasen vår her et sted, så infoen ligger sikkert inne der et sted, bare litt mere trøblematisk å finne det i blandt alt annet av spill, siden den filen inneholder alle spill som ligger i retro1 databasen xD

vintagegmr    1155

Jeg har en papir utgave på spillrommet som jeg har printet ut, eneste er så drit kjedelig å måtte gå ned hver gang man sitter godt i sofaen hvis jeg lurer på noe. :) Så får vel se og scanne den inn, så har jeg det ejg trenger på maskina her. :D

maD_mAN1983    997

du kan jo lage deg et excel ark hvor du kan føre inn hva du har og hva du mangler sånn da, og ha på pc'n, da er det lett å finne igjen ;)

vintagegmr    1155

du kan jo lage deg et excel ark hvor du kan føre inn hva du har og hva du mangler sånn da, og ha på pc'n, da er det lett å finne igjen ;)

HEhe... Jeg har tenkt tanken, men det høres ut som fryktelig mye jobb... :D hahah.. .:D Nei, men kanskje jeg skal gjøre det i natt. :) Jobber jo natt i natt, så da er det et fint prosjekt. :D

maD_mAN1983    997

slik HER bare fyller inn med owned, ordered eller ebay, ettersom hva som passer, også yes i felt for cart manual og box hvis man vill ha oversikt over det :P

vintagegmr    1155

slik HER bare fyller inn med owned, ordered eller ebay, ettersom hva som passer, også yes i felt for cart manual og box hvis man vill ha oversikt over det :P

Etter litt "klømegihue" så skjønte jeg brått hvordan denne fungerte. Tusen takk. Dette er jo fantastisk. :D

maD_mAN1983    997

er ikke så avansert, men morro med grafer på toppen, og hvor mange prosent du har i bunn da :P har egentli ikke peiling på hvordan man lager sånn selv, men fant en ferdig laget som jeg redigerte litt på bare :P

Danny    62

I forbindelse med noen oppgraderinger av server og forum gjorde jeg noen raske designendringer :) Tar gjerne i mot tips, eventuelt forslag til nye bilder på toppen.

• Like 3
  • Upvote 2

Lefalaja    61

det er noe som mangler... hmmm... noe som kan samle oss litt mer "direkte".... litt mer interaktivt.. 

kanskje fast tid i uken der vi kan "gjøre noe" sammen!? via retro1 somehow... new age of book club ish.. 

spill vi kan stemme fram (retro og new gen) og spille sammen/samtidig... samkjøre en god kveld med litt skøj (mikrofoner og video kanskje)... 

vet ikke helt.. bare tenker litt høyt her.. vil gjerne vi har en sånn 7 søstrer ish feeling en gang i uken med noen som liker spill :)

noen som kan tenke seg noe sånt`? bli bedre kjent :beercheer:

• Like 2