Jump to content
Xevious

Gratistråden

Recommended Posts

Xevious    65

Gratistråden

Har du noe liggende som du ikke har bruk for lenger og ikke gidder å ta betalt for det?

Gi det bort i denne tråden - kanskje noen andre her har bruk for det?

Denne tråden er kun for ting som er gratis (evnt. fraktpris kan man jo selvfølgelig ta betalt for) og skal ikke brukes til noe annet!

Og please, gamle hullete underbukser kan dere kaste - ikke legg det ut her.

.

Melfacion    1

Har jo mye gammelt skrot liggende, men for ting jeg gir bort gratis gidder jeg jo ikke pakke og sende. Det skal hentes ;)

- 17" CRT Touchscreen (seriell interface)

- Gamle hullete underbukser (ikke det? neivel, får kaste dem da)

Prometheus    1

muligens jeg er intrs i en av pc skjermene deres, kan jo se ann på treffet nå i mars Mel, og Xev holder den såklart av til vi treffes for å utveklse alt mulig rart vi har holdt av til hverandre :P

MegaMan    0
PSOne /m strømkabel (resten av kabler mangler)

-Blitt tusjet på -.-

-Kan ikke huske noen defekter ved selve konsollen

Hei. Muligens intressert. Har du noen bilder av konsollen? Følger det med noen kontrollere? eller spill?

Kitchy    0

Hei

Skal få slengt opp en screenie iløpet av dagen, må bare komme hjem fra skole først =)

Følger ikke med noe annet enn strømkabel, har ingen ekstra kontroller eller spill å gi med. Evt kan du vel få Harry Potter: De Vises Sten spillet jeg har liggende. Resten av de andre gamle PSX spillene mine bruker jeg fremdeles på min PS2 =)

MegaMan    0
Jeg vil gjerne ha PSone med harry potter spillet.

Send meg PM med frakt og betalingsinformasjon.

Hei hei, først i køen her :) Se bilde før eg bestemmer meg :)

Kitchy    0

Etter å ha mistet min kameramobil på bussen på vei til skolen (av alle idiotiske saker), som fungerte som mitt kamera (LG KU990) ble dette litt mer problematisk. Heldigvis var det en hederlig mann som fant den, og fikk ringt opp bekjente via telefonkatalogen og sagt ifra, så skal innom han imorgen og få hentet den. Screens kommer opp then =)

MegaMan først ja, datagutten :)

Kitchy    0

her er bilde:

p1010361pd0.th.jpg

Gudene må vite hvordan idéen om å skrive det der på PSOnen kom inn i mitt hode, men vel.. Jeg var liten, får skylde på det :)

Har også et Tekken 5 PS2 NTSC, med plastikken rundt fremdeles, å gi bort hvis noen ønsker.. En fetter av meg som gjorde et bomkjøp og bare etterlot den her. Trenger det like lite som han gjorde =) Liker ikke Tekken heller forøvrig :)

MegaMan    0
her er bilde:

p1010361pd0.th.jpg

Gudene må vite hvordan idéen om å skrive det der på PSOnen kom inn i mitt hode, men vel.. Jeg var liten, får skylde på det :)

Har også et Tekken 5 PS2 NTSC, med plastikken rundt fremdeles, å gi bort hvis noen ønsker.. En fetter av meg som gjorde et bomkjøp og bare etterlot den her. Trenger det like lite som han gjorde =) Liker ikke Tekken heller forøvrig :)

Tar den eg tenker eg :) send meg pm med porto beløp og konto opplysninger

MegaMan    0
Skulle du ha med Harry Potter spillet forresten Megaman? boksen er ødelagt, så ligger i en gammel CD-R boks =)

jada, tar det også e :)

Kitchy    0

Fant endel annet rask å gi bort:

- Uprising: Join or Die (PC). Det fungerer på XP, ikke helt sikker på Vista, men mener å huske det hvis noen har tenkt å bruke det, istedet for kun samlingens skyld :D Esken vil jeg derimot beholde, så blir CD'n only.

- Quake I (PC)

- NBA '96 (PC)

- SimCity 2000

- Enter the Matrix (PS2)

alt uten originalesker.

EDIT:

legger til

- South Park (PC)

- Gran Turismo 2 (PSX)

- Battlefield: Modern Combat (PS2)

fremdeles uten originalesker:)

(BF:MC r med cover)

MegaMan    0
Fant endel annet rask å gi bort:

- Uprising: Join or Die (PC). Det fungerer på XP, ikke helt sikker på Vista, men mener å huske det hvis noen har tenkt å bruke det, istedet for kun samlingens skyld :D Esken vil jeg derimot beholde, så blir CD'n only.

- Quake I (PC)

- NBA '96 (PC)

- SimCity 2000

- Enter the Matrix (PS2)

alt uten originalesker.

kan ta "enter the matrix (PS2)

Kitchy    0

Ait, dett var dett, det var kveldens "findings" i de støvete gamle hyllene jeg har, og ting jeg heller tror andre kan ha mer nytte av enn meg :)

Ser det er stor interesse for ting jeg har tatt for gitt, så får ta en tur på loftet snart og se om det er mer som kan gis bort :)

Kitchy    0
Skulle gjerne hatt Quake I til PC dersom CD-en har soundtrack, og at gtdalby kan avse det... Var litt seint ute.

En rask titt innom CD'n i utforsker viser en mappe som heter Music, med masse .ZIP filer med .WAD filer, hvis det er det du sikter til som soundtrack?

ravespin    33

Det skal være vanlig audio-CD tracks; track 2 og oppover er med musikk. Prøv å spille den av som en musikk-CD.

Hvor store er WAD-ene?